Shire rit over het strand

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
UnitedxWest

Berichten: 235
Geregistreerd: 18-12-11
Woonplaats: Enkhuizen

Shire rit over het strand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-13 11:48

Ik ben opzoek naar een rit op Shires, liefst over het strand.
Welke bedrijven kunnen jullie me aanbevelen (volgens mij zijn er niet zoveel) die ook beginners (controle over stap, draf en galop) meenemen? Brand los! :D

Elmira30

Berichten: 1529
Geregistreerd: 24-10-11
Woonplaats: tussen allerlei huizen

Re: Shire rit over het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 14:03

Ik lees ook even mee, lijkt me ook wel gaaf :o

Woopy_x

Berichten: 353
Geregistreerd: 17-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-13 21:46


UnitedxWest

Berichten: 235
Geregistreerd: 18-12-11
Woonplaats: Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-13 11:43


MissFreubel

Berichten: 477
Geregistreerd: 09-09-09
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-13 12:48

Er heeft in Dordrecht ook altijd iets gezeten. De buitenritten zijn dan niet op het strand, maar je hebt er de Biesbos.

UnitedxWest

Berichten: 235
Geregistreerd: 18-12-11
Woonplaats: Enkhuizen

Re: Shire rit over het strand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-13 21:06

Ik heb een heel goede, eigenlijk betere, oplossing gevonden.
M'n vaders (hij krijgt het als verrassing, omdat hij altijd geholpen heeft op cc en thuis, ondanks thuis niet altijd gewaardeerd werd. En nu onze ponyjaren om, dus ik wil hem met iets verrassen) grootste passie is mennen. Hij heeft ook menlessen eerder gevolgd en dan zag je hem zo ontzettend genieten. Alleen kan ik nu niet meer, want we hebben er geen pony/paard een kar voor. Nu heb ik in Otterlo iets waar je een huifkar met Shire (geloof ik) kunt huren en hiermee een dagtocht kunt maken. Je mag helemaal zelf op pad en je krijgt een routebeschrijving mee. Natuurlijk super leuk met een grote picknickmand erbij enzo.

Morgen na m'n allerlaatste wedstrijd krijgt hij het cadeau. Ben heel benieuwd hoe die gaat reageren. Dat ie het te gek vind, weet ik echt 100% zeker! Ik moet alleen nog denken hoe ik het ga geven. Maar ik denk dat ik sneaky een tegoedbon aan het halster van m'n pony bindt en wanneer we weer naar huis gaan, kijkt m'n vader altijd via het deurtje m'n pony nog en dan moet ie de bon wel zien! :D :D

dierfysio

Berichten: 5288
Geregistreerd: 16-10-05
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-13 21:10

UnitedxWest schreef:
Ik heb een heel goede, eigenlijk betere, oplossing gevonden.
M'n vaders (hij krijgt het als verrassing, omdat hij altijd geholpen heeft op cc en thuis, ondanks thuis niet altijd gewaardeerd werd. En nu onze ponyjaren om, dus ik wil hem met iets verrassen) grootste passie is mennen. Hij heeft ook menlessen eerder gevolgd en dan zag je hem zo ontzettend genieten. Alleen kan ik nu niet meer, want we hebben er geen pony/paard een kar voor. Nu heb ik in Otterlo iets waar je een huifkar met Shire (geloof ik) kunt huren en hiermee een dagtocht kunt maken. Je mag helemaal zelf op pad en je krijgt een routebeschrijving mee. Natuurlijk super leuk met een grote picknickmand erbij enzo.

Morgen na m'n allerlaatste wedstrijd krijgt hij het cadeau. Ben heel benieuwd hoe die gaat reageren. Dat ie het te gek vind, weet ik echt 100% zeker! Ik moet alleen nog denken hoe ik het ga geven. Maar ik denk dat ik sneaky een tegoedbon aan het halster van m'n pony bindt en wanneer we weer naar huis gaan, kijkt m'n vader altijd via het deurtje m'n pony nog en dan moet ie de bon wel zien! :D :D


Dat is bij Hazeleger in Otterlo. Superaardige mensen, en ze hebben echt mooie Shires. Wouter Hazeleger rijdt er ook tienspan mee op shows enzo. Ze doen ook trouwrijden, en inderdaad huifkartochten over de Veluwe. Het is er prachtig, bos en heide. De paarden zijn erg braaf, en je gaat vast een mooie rit maken daar. Aanrader!!

UnitedxWest

Berichten: 235
Geregistreerd: 18-12-11
Woonplaats: Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-13 22:19

dierfysio schreef:
UnitedxWest schreef:
Ik heb een heel goede, eigenlijk betere, oplossing gevonden.
M'n vaders (hij krijgt het als verrassing, omdat hij altijd geholpen heeft op cc en thuis, ondanks thuis niet altijd gewaardeerd werd. En nu onze ponyjaren om, dus ik wil hem met iets verrassen) grootste passie is mennen. Hij heeft ook menlessen eerder gevolgd en dan zag je hem zo ontzettend genieten. Alleen kan ik nu niet meer, want we hebben er geen pony/paard een kar voor. Nu heb ik in Otterlo iets waar je een huifkar met Shire (geloof ik) kunt huren en hiermee een dagtocht kunt maken. Je mag helemaal zelf op pad en je krijgt een routebeschrijving mee. Natuurlijk super leuk met een grote picknickmand erbij enzo.

Morgen na m'n allerlaatste wedstrijd krijgt hij het cadeau. Ben heel benieuwd hoe die gaat reageren. Dat ie het te gek vind, weet ik echt 100% zeker! Ik moet alleen nog denken hoe ik het ga geven. Maar ik denk dat ik sneaky een tegoedbon aan het halster van m'n pony bindt en wanneer we weer naar huis gaan, kijkt m'n vader altijd via het deurtje m'n pony nog en dan moet ie de bon wel zien! :D :D


Dat is bij Hazeleger in Otterlo. Superaardige mensen, en ze hebben echt mooie Shires. Wouter Hazeleger rijdt er ook tienspan mee op shows enzo. Ze doen ook trouwrijden, en inderdaad huifkartochten over de Veluwe. Het is er prachtig, bos en heide. De paarden zijn erg braaf, en je gaat vast een mooie rit maken daar. Aanrader!!


Hier maak je me helemaal blij. Blijkt dus ook dat het een heel goed adres is, jippie! Want ja, ik bedoel bij Hazeleger. Hier maak ik m'n vader zo blij mee denk ik. Ik heb de bon al stiekem in de auto onder de stoel gelegd hihi.

Woopy_x

Berichten: 353
Geregistreerd: 17-02-13

Re: Shire rit over het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 12:43

wat leuk unitedxwest ! zal je vader vast blij mee zijn :)

UnitedxWest

Berichten: 235
Geregistreerd: 18-12-11
Woonplaats: Enkhuizen

Re: Shire rit over het strand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-13 15:25

Hij is er echt super blij mee, heeft ie ook echt verdiend! :D

daffodil

Berichten: 10442
Geregistreerd: 12-11-03

Re: Shire rit over het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 11:16

Wat een superleuke oplossing heb je gevonden!

UnitedxWest

Berichten: 235
Geregistreerd: 18-12-11
Woonplaats: Enkhuizen

Re: Shire rit over het strand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-13 16:12

Dankjewel.

Edit: topic mag gesloten worden