Osteopaat welke half en 4x op een rij behandeld?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
demireus

Berichten: 118
Geregistreerd: 22-09-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 21:37

Lijkt me niet helemaal normaal..
Laatst is er ook een osteopaat bij mijn paard geweest (heleen sleebos) en die heeft hem gewoon in een keer helemaal behandelt. Ze nam ruim de tijd want in het begin was mijn paard niet de makkelijkste, steeds tegenstribbelen enzo. Ze zei ook dat als het eventueel nog niet helemaal over was dat ze nog een keer kon langskomen maar niet dat ze er op aan ging dringen, want het zou ook nu in een keer over kunnen zijn.

Ik weet niet of Heleen sleebos ook in het noorden komt maar zo ja dan is ze zeker een aanrader!



demireus

Berichten: 118
Geregistreerd: 22-09-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 21:43

unihorses schreef:
demireus schreef:
Lijkt me niet helemaal normaal..
Laatst is er ook een osteopaat bij mijn paard geweest (heleen sleebos) en die heeft hem gewoon in een keer helemaal behandelt. Ze nam ruim de tijd want in het begin was mijn paard niet de makkelijkste, steeds tegenstribbelen enzo. Ze zei ook dat als het eventueel nog niet helemaal over was dat ze nog een keer kon langskomen maar niet dat ze er op aan ging dringen.

Ik weet niet of Heleen sleebos ook in het noorden komt maar zo ja dan is ze zeker een aanrader!


wat is er tijdens de behandeling gebeurt? :) handen erop leggen... of meer :+


Eerst moest ik even een stukje met hem aan de hand lopen en draven om te kijken hoe die liep, daarna nog even aan de longe omdat ik daar rechtsom ook problemen ondervond. Toen kon ze al zien dat er iets dwarszat in zijn rug. Daarna ging ze aan zijn rug voelen en hem laten buigen, en nog wat meer testjes met zijn benen en hals. Toen wist ze dus waar het precies zat en ging ze dat behandelen door een soort masseren en ze deed ook iets met zijn wervels het leek wel of ze het een beetje kraakte ofzo maar ik weet niet zeker wat ze precies deed. En na afloop merkte ik gelijk al wel dat hij anders liep!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Melzazu, SentiBot en 13 bezoekers