spencer schuman?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Perryx
Berichten: 2503
Geregistreerd: 11-02-13

spencer schuman?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-13 19:13

iemand ervaring met spencer schuman?
levert hij goed werk ? hoe gaat hij met je paard om ?
doet hij het met verdoving of zonder? zo ja is dit wel goed ?!
hoor graag jullie ervaringen
wil hem graag laten komen voor mijn paard, maar heb geen ervaring met hem.

Rianne_

Berichten: 5404
Geregistreerd: 18-09-07
Woonplaats: Friesland

Re: spencer schuman?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 19:14

Even de zoekfunctie gebruiken, er is genoeg over hem te vinden. Zowel positief als negatief ;)

Perryx
Berichten: 2503
Geregistreerd: 11-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-13 19:15

al gelezen.

doet hij het met verdoving ?
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 05-12-13 22:08, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Berichten samengevoegd, editknop gebruiken aub.

Nano05

Berichten: 2195
Geregistreerd: 12-02-04
Woonplaats: hier en niet daar

Re: spencer schuman?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 19:17

Ik heb hem nu ruim 5 jaar voor mijn paarden, ik ben super tevreden met hem!!!!

Perryx
Berichten: 2503
Geregistreerd: 11-02-13

Re: spencer schuman?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-13 19:18

oke super, weet jij of hij het met verdoving doet?

maralyn

Berichten: 10420
Geregistreerd: 23-02-09
Woonplaats: --

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 19:20

Ikzelf vind spencer heel fijn. Hij is hier laatst voor het eerst geweest. Hij werkt rustig, neemt de tijd, en gooit er niet snel een sedatie in. Mijn merrie was ook zeer makkelijk en bleef eigenlijk best wel staan. Terwijl een ander paard, toch het wel spannend vond.

Hij werkt netjes, rustig en duidelijk.

Alle 4 paarden die gedaan zijn hier, hebben geen verdoving of sedatie gehad.

Perryx
Berichten: 2503
Geregistreerd: 11-02-13

Re: spencer schuman?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-13 19:32

oke super! bedankt voor je reactie!

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30626
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Re: spencer schuman?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 21:24

Omdat er om een ervaring met een dienst gevraagd wordt verplaats ik dit topic van MD naar ED.

Perryx
Berichten: 2503
Geregistreerd: 11-02-13

Re: spencer schuman?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-13 21:27

Bedankt!

verana

Berichten: 2807
Geregistreerd: 24-08-01

Re: spencer schuman?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 19:34

Hier komt Spencer ook, Denk dat hij nu een jaar of 5 bij ons komt.
Laat alles bij hem doen en dat gaat altijd super. Zelfs de jonge paarden die voor het eerst gaan zijn super braaf door zij rust en respect voor de paarden.

Voor ons geen andere meer dus kan hem echt aanraden.

bir

Berichten: 1150
Geregistreerd: 02-08-10
Woonplaats: Sinderen

Re: spencer schuman?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 18:18

Hij komt hier nu het 3de jaar voor onze stal. We zijn allen erg tevreden. Werkt goed en heeft paardenverstand!
Hier ook... echte aanrader!

MarimaCarona

Berichten: 1524
Geregistreerd: 02-12-09
Woonplaats: Bedum

Re: spencer schuman?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 18:31

weet iemand ook de prijzen? of richtprijzen.

Sjors
Berichten: 13117
Geregistreerd: 06-01-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 18:53


matasja

Berichten: 2610
Geregistreerd: 22-07-09

Re: spencer schuman?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 19:07

Ik had hem ook maar ben niet meer tevreden, belde hem voor mijn Fries, die naar mijn idee netjes gedaan en zonder sedatie hield hij haar rustig.
Ze maakte nog steeds propjes van haar eten na zijn bezoek en vond haar stinken als ik haar bit uitdeed, dus andere laten komen.
Nou 1 slagveld in haar mond! En spencer die zegt nou niks aan het handje, tot volgend jaar.. er zat 1 kies in haar wang te prikken tot bloedens toe, de achterste kiezen waren onder lang boven kort, losse kies, er zaten gleuven tussen haar kiezen waar oud voer in zat wat zo vreselijk stonk, haken waar je u tegen zegt, heb ze zelf ook gevoeld! Al met al heeft ze een behandeling van dik 1.5 gehad om her en der de schade te beperken en alles bij te werken.

Als je zo je geld wilt verdienen... Gaat nu ten kosten van een gebit wat nog hersteld had kunnen worden als er tijdig ingegrepen was! Hij zegt het niet eerlijk als hij zelf iets niet kan en dat vind ik slecht!

Goedkoop is duurkoop.

wilma12

Berichten: 1003
Geregistreerd: 08-02-10

Re: spencer schuman?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 11:03

Hij komt ook al een paar jaar bij mij. En levert mooi werk! Laatst was er een andere tandarts op stal toevallig en die liet ik even kijken. Hij zij dat het gebit van mijn paard perfect gedaan was!

kaatje77

Berichten: 10430
Geregistreerd: 21-01-07
Woonplaats: Almelo

Re: spencer schuman?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 15:28

Ik heb hem ook alweer jaren als tandarts en heb een hoop ''rotzooi'' voorbij zien komen.
Voor mij geen ander meer :n

Zijn er een heleboel waar je betaald voor "show" en slecht werk waarbij vééls te veel van de tanden af wordt gevijld :x

Jan Meijer zit in hetzelfde segment als Spencer, ook een vakman. (Markelo)

RTM
Berichten: 6130
Geregistreerd: 16-11-01

Re: spencer schuman?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 15:56

Maar Spencer is geen tandarts he ;)

Heb hem ook bij mijn ruin gehad, nam fijn de tijd en ben tevreden over zijn werk. Paard vond het heel erg spannend, maar met alle rust is het helemaal goed gekomen.

mika11

Berichten: 11107
Geregistreerd: 12-12-10
Woonplaats: Noord Veluwe

Re: spencer schuman?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 16:16

Hier is Spencer ook jarenlang geweest.
Totdat we hem niet meer telefonisch konden bereiken, hoe vaak we ook belden of boodschappen inspraken, het leek onmogelijk contact met hem te krijgen.
Dus sinds 3 jaar een andere tandarts.
Toen bleek ook dat er nog aardig wat achterstallig onderhoud was.
Met name de achterste kiezen, daar had Spencer nooit wat aan gedaan.
Eén merrie kon zelfs bijna de mond niet meer goed sluiten vanwege de achterste kiezen.
Maar qua omgang met de paarden vond ik Spencer wel heel goed.
Heel rustig en vriendelijk met de paarden.

Brigitte_D
Berichten: 684
Geregistreerd: 29-01-11

Re: spencer schuman?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 15:07

Ik heb mijn paarden 2 weken terug door hem laten doen en vond hem heel vriendelijk en geduldig, voor zover ik zien en voelen kon heeft hij alles prima bijgewerkt.

valori
Berichten: 469
Geregistreerd: 09-02-03
Woonplaats: overijssel

Re: spencer schuman?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 17:53

Ik heb dezelfde ervaring als Matasja, hij geeft het niet aan als hij het zelf niet kan en zegt dan gewoon dat er niks aan de hand is.
Een vakman vind ik hem zeker niet en bij mij komt hij nooit meer.
Dat hij niet verdoofd vind ik ook geen voordeel, dat is vaak gewoon nodig om er goed bij te kunnen en dat hij aardig is vind ik ook niet echt belangrijk, hij moet gewoon goed werk leveren en dat heeft hij bij mij zeker niet gedaan.

mika11

Berichten: 11107
Geregistreerd: 12-12-10
Woonplaats: Noord Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 20:06

Hetgeen wat hij doet, doet hij goed.
Met rust en geduld bij de paarden, de jongste en lastigste paarden kon hij mee overweg.
Maar de meeste paarden vinden het onprettig als de tandarts bij de achterste kiezen komt.
Laat staan dat je er zelf bij kan, zonder zo'n klem, om daar de kiezen te kunnen voelen.
Die heeft hij dus bij al onze paarden ook nooit gedaan, terwijl later bleek dat het echt wel nodig was geweest.
Daar kunnen paarden echt (rijtechnische) problemen door krijgen terwijl je zelf er dan vanuit gaat dat het niet aan het gebit kan liggen.

Achterom
Berichten: 23030
Geregistreerd: 28-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 14:28

valori schreef:
Ik heb dezelfde ervaring als Matasja, hij geeft het niet aan als hij het zelf niet kan en zegt dan gewoon dat er niks aan de hand is.
Een vakman vind ik hem zeker niet en bij mij komt hij nooit meer.
Dat hij niet verdoofd vind ik ook geen voordeel, dat is vaak gewoon nodig om er goed bij te kunnen en dat hij aardig is vind ik ook niet echt belangrijk, hij moet gewoon goed werk leveren en dat heeft hij bij mij zeker niet gedaan.

Hier ook eenzelfde ervaring. Gelukkig is het uiteindelijk bij mijn eigen paard goed gekomen, maar bij een van de oudjes komt het helaas nooit meer helemaal goed.

wilma12

Berichten: 1003
Geregistreerd: 08-02-10

Re: spencer schuman?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 18:57

Oke ik krijg nu sterke twijfels of hij mijn paard wel goed heeft gedaan al die tijd :roll: ;(

sandra1977

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-03-03
Woonplaats: Dedemsvaart

Re: spencer schuman?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 09:57

Ik heb Spencer er enkele jaren geleden ook 2 maal bijgehad maar helaas toen ook geen goede ervaring. Had bij mijn ruin de wolfstandjes weggehaald, de ene prima, de ander bleek achteraf alleen het bovenkantje te zijn geweest (en was gevallen in het vlas dus konden we het niet controleren). Ook de achterkiezen bleken niet gedaan en was hij met de vijl in het gehemelte geschoten waardoor mijn paard de volgende keer niets meer toeliet zonder verdoving. Bereikbaarheid was ook niet goed, bellen, mailen maar duurde lang voordat ik hem eindelijk te pakken had.

Dat hij zelf erg rustig is wat goed werkt bij paarden woog dus voor mij niet op tegen de resultaten van zijn werk.

Spenk
Berichten: 21771
Geregistreerd: 30-08-05

Re: spencer schuman?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 10:03

Hier ook gehad en ik was tevreden todat ik bij mijn huidige echte paarden tandarts terecht kwam... Achterste kiezen nooit gedaan, kiezen die in wangen prikten. Nee dat heeft even geduurd voor ik dat goed had voor mij dus nooit meer.