Gezocht: Stalling omg. Utrecht

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

liedjuh2

Berichten: 2442
Geregistreerd: 18-01-10
Woonplaats: Waar mijn huisje is....

Gezocht: Stalling omg. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-11-13 21:18

Hallo,

Per September ga ik in Utrecht studeren. Aangezien mijn paard dan niet achter kan blijven ben ik op zoek naar een stalling in de omgeving.

Dus vandaar mijn vraag of iemand een stal kan aanraden, of juist niet.
Waar ik een beetje naar op zoek ben is een plek waar hij toch wel een aantal uur per dag buiten kan staan. Ik vind het fijn om zelf uit te mesten. Wel ben ik redelijk fanatiek dus ik zoek wel een rijbaan(met goede bodem) waar ik 's avonds in kan rijden en heel de winter door kan trainen.
Als iemand iets weet erg graag!!!

Groetjes Lidewij

Toran Z (Toronto V X Democraat)


liedjuh2

Berichten: 2442
Geregistreerd: 18-01-10
Woonplaats: Waar mijn huisje is....

Re: Gezocht: Stalling omg. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-11-13 11:05

Het liefst fietsafstand van Utrecht af. Ik neem een scooter mee. Maar iid in combinatie met binnen/buitenzetten is het makkelijk als het in de buurt ligt.
Mijn budget wat betreft stalling is tussen de 250-300 euro incl. Dus als het selfservice is wil ik op dat bedrag uitkomen met stro/brok/hooi erbij.

Toran Z (Toronto V X Democraat)

liedjuh2

Berichten: 2442
Geregistreerd: 18-01-10
Woonplaats: Waar mijn huisje is....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-11-13 20:21

Bedankt! Heb sowieso met 2 stallen morgen een afspraak om langs te gaan en te kijken.
De Frissche roemer lijkt inderdaad geschikt. Alleen dat je daar sowieso op ecoflax staat vind ik jammer aangezien paardlief nogal graag zijn stalstrooisel eet. Maar met voldoende hooi zou het moeten kunnen. Ook maar eens contact opnemen met hun.

Ben sowieso erg vroeg met stalling zoeken. Ga pas op zijn vroegst April naar Utrecht verhuizen. Maar wil altijd op tijd zijn en genoeg optie's bekeken hebben voor ik mijn keuze maak.

Toran Z (Toronto V X Democraat)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot en 69 bezoekers