Ervaringen met zadelmaker hans de haas

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
montanax
Berichten: 6
Geregistreerd: 01-12-10
Woonplaats: bergschenhoek

Ervaringen met zadelmaker hans de haas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-11-13 23:34

ik vroeg me af of ik nou die ene pechvogel was die slechte ervaringen had met zadelmakermaker hans de haas?
Na een tweedehands zadel van mac rider bij hem te hebben gekocht van 900 euro ben ik nu een half jaar verder met problemen en 1500 euro lichter.
Na een andere zadelmaker ingeschakeld te hebben werd mijn vermoeden waarheid.....
Deze meneer heeft bij mij het zadel passend gemaakt met de equiscan maar als snel merkte ik dat het zadel niet helemaal naar behoren lag, mijn paard liep er niet onder en had steeds een bult na het rijden. waardoor ik dus iemand van happy athlete heb ingeschakeld die mijn paard losmaakte en dus ook het zadel had bekeken.
en die vertelde mij dat het zadel veel te hard was opgevuld, nou idd(niet opgelet, geen verstand van en vertrouwde op de zadelmaker)voelde aan alsof het beton was.
Nou hup hans weer opgebeld en die kwam weer en hij zei nja het enige wat ik kan doen is het zadel helemaal leeg halen en met echte wol vullen maar de kosten zijn 200 euro.
ok ja als het probleem daarmee is opgelost prima doe maar....
maar helaas nog steeds die bult na het rijden :( Hans beweerde dat het lymfeklieren zijn die opzetten door de warmte, nja de dierenarts beweert dat dat onmogelijk is.
nou maar weer eens hans opgebeld om uit te leggen dat die bult er nog steeds zit en hij zei nou dat zadel ligt perfect maar ik kom wel weer langs.
Hans weer netjes gekomen en ik gelongeerd en gereden en wat denk je op dat moment niks te zien, geen bult, helemaal noppes. nou sta je dan met je mond vol tanden :D
Maar hij had me verzekerd het zadel ligt perfect op mijn paard en joh hou je geld lekker in je zakken.
zo gezegd zo gedaan....
Maar het zat me toch niet lekker dus toch maar een andere zadelmaker ingeschakeld.
Nou eindelijk werd mijn vermoeden dus waarheid!
Zadel scheef gevuld en met bulten.
Nou de enige oplossing is weer het zadel leeg halen en opnieuw vullen.
ja doe maar als het niet anders kan :(:)
Wel wilde ik foto`s want ik had zo mijn twijfels en ja hoor meneer de haas had gewoon paar plukjes wol ertussen gepropt. geen wonder dat er allemaal bulten te voelen waren.
Ik heb hier ook foto`s van, weet alleen niet hoe ik ze hier moet plaatsen(dus als iemand me kan vertellen hoe heel graag :o )
Zijn er meer mensen met soortgelijke problemen?
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 22-11-13 23:43, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Topictitel aangepast omdat het niet de bedoeling is om alleen om slechte ervaringen te vragen.


montanax
Berichten: 6
Geregistreerd: 01-12-10
Woonplaats: bergschenhoek

Re: Ervaringen met zadelmaker hans de haas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-11-13 08:58

Ja maar over de echte dealer van mac rider stonden ook geen goede berichten.
De vorige eigenaresse heeft er ook een potje van gemaakt.
Ik had ook als eerste naar mac rider gemaild maar daar kreeg ik zulke onproffessionele mails op terug??
En toen kwam ik dus bij hans de haas uit, die ik dus ook gewoon gegoogeld had als ervaringen en daar stond niks als goeds over deze man.
Daarom vraag ik me af ben ik nou deze ene pechvogel die ertussen zit of gebeurt dit gewoon vaker??

montanax
Berichten: 6
Geregistreerd: 01-12-10
Woonplaats: bergschenhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-11-13 09:20

Ja dat is helelemaal waar maar toch fijn dat je de goeie en de slechte ervaringen met elkaar kan delen.
En omdar er namelijk alleen goeie dingen over deze man staan vroeg ik me nu af of ik nou net die ene rotte appel ben waardoor mijn paard bijna met rugproblemen loopt omdat meneer even snel het zadel heeft volgepropd?
En ja dat verhaal van die vrouw ken ik...
Doet er niet echt toe wat het verhaal daarachter is en zal ik ook achterwege laten.
Maar dacht er toen goed aan gedaan te hebben om dan voor hans te kiezen en niet voor mac rider zelf maar dat waren toen mijn eigen bevindingen.
Heb nu een hele goeie zadelmaker gevonden die het werk wel zoals behoren doet en de tijd voor je neemt.
Maandag krijg ik mijn nu hoop ik wel goed opgevulde zadel!
zou zo graag de foto's willen delen van hoe het gevuld was!
Weet jullie hoe ik deze kan plaatsen?
En share heb al bij de zoekfunctie gezocht op hans de haas maar daar staan over het algemeen wel goede reacties of doe ik het niet goed?
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 23-11-13 20:32, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Berichten samengevoegd, editknop gebruiken aub.


montanax
Berichten: 6
Geregistreerd: 01-12-10
Woonplaats: bergschenhoek

Re: Ervaringen met zadelmaker hans de haas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-11-13 12:29

Ja ik kan hem nu wel weer voor de zoveelste keer laten komen maar eigenlijk ben ik er gewoon klaar mee.
Heb ook totaal geen vertrouwen meer in die man en kan ik wel proberen om het verschil te delen maar denk niet dat hij gaat toegeven ook als hij de foto's ziet.
Het zadel is nu binnen een maand tijd 2 keer leeg gehaald en opnieuw gevuld.
Hij had natuurlijk nooit gedacht dat ik er achter zou komen dat ie niet het hele zadel heeft leeg gehaad en gevuld. Aan de ene kant zit namelijk eerst een sliert echte wol met een stuk nepwol en het ergste van allemaal is de andere kant die heeft ie gewoon om en om gevuld dus een propje echte wol met een propje nepwol en zo nog een keer.echt belachelijk!!!
Ben ook zo kwaad!! Voor hetzelfde geld rij je heel je paard naar de klote door zo een kwakzalver!!
En hij zal zijn werk ook goed doen dat geloof ik ook best maar ja als je het ineens heel druk krijgt dan moeten sommige het ontgelden. Maar zo hoort het niet.

montanax
Berichten: 6
Geregistreerd: 01-12-10
Woonplaats: bergschenhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-11-13 21:16

Nou of er nog meer mensen zijn zoals al eerder beschreven.

montanax
Berichten: 6
Geregistreerd: 01-12-10
Woonplaats: bergschenhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-11-13 09:49

Heej ja die tip kreeg ik ook al van iemand anders maar dat is het probleem ik heb geen bon, geen mails, geen bewijs dat hij uberhaupt dit zadel opnieuw heeft gevuld.het enige zijn de foto's die de nieuwe zadelmaker me heeft gestuurd.zie mijn profiel voor fot's.
Ben bang om er nog meer geld in te pompen en dat ie straks zegt joh daar ben ik nooit geweest??
En het zadel is nu natuurlijk al hersteld door een andere zadelmaker.
En je begrijpt toch ook dat ik deze man niet meer aan me zadel laat komen nu, dan blijf je toch steeds de twijfel houden.
Daarom is het zo lastig... Ik heb nul bewijs :(
En het paard heeft niet de makkelijkste rug maar ja dat heeft niet met het slechte vulle te maken.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 bezoekers