Gezocht | Stalling omgeving Leidschendam - stompwijk

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DemiNouk

Berichten: 22
Geregistreerd: 11-09-12
Woonplaats: Leidschendam

Gezocht | Stalling omgeving Leidschendam - stompwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-13 21:15

Hii Bokkers,
Mijn naam is Demi en mijn Tweelingzus heet Anouk.
We zijn opzoek naar een stalling voor onze Andalusier.
De stalling moet in de omgeving Leidschendam, Voorburg, Stompwijk, ( richting Zoetermeer )of Voorschoten zijn.
Het liefst zo dicht mogelijk bij Leidschendam in de buurt. Bij de Vlietlanden is helemaal mooi!
Ik weet dat er op de stompwijkse weg en Oostvliet weg veel kleine pension stalletjes zitten. Met deze mensen zou ik graag in contact komen. Binnenbak hoeft niet. Paard moet wel een tijd per dag naar buiten kunnen. Wij zijn eerlijk en netjes op onze spullen en paard.
Heeft u een tip qua stalling. Dan horen wij het erg graag alle mailadressen / telefoon nummers zijn welkom. Adressen ook.

Bij Stal Bliss en Four star Stables zijn we bekend we vinden dit prettige stallen!

Esbi en Hestar zijn een No Go voor ons!

Wie o wie heeft informatie of lijstjes met stallen en contact gegevens

GevlektBont

Berichten: 822
Geregistreerd: 04-09-09

Re: Gezocht | Stalling omgeving Leidschendam - stompwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 23:16

De Manege in Voorschoten, Van Haastert aan de Vlietweg in Leiden, en er zijn zat boerderijtjes in Wassenaar/Voorschoten waar je je paard ook kan stallen. Beetje rondzoeken op Google. :)

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Re: Gezocht | Stalling omgeving Leidschendam - stompwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 15:17

Heb je de zoekfunctie al gebruikt? ;)

Wat is je budget. Ik begrijp dat je Stal Bliss wel wat vindt, moet je wel je portemonnee meenemen!
Daarnaast zit stal de windhoek, de eigenaresse heet volgens mij "dewindhoek" hier op bokt.
Stompwijkseweg heb je arie breedijk zitten, die moet je even opzoeken in het telefoonboek.
Ik sta zelf op de Driegang, aan het Wilsveen. Topstal, maar wel een fikse wachtlijst geloof ik.

DemiNouk

Berichten: 22
Geregistreerd: 11-09-12
Woonplaats: Leidschendam

Re: Gezocht | Stalling omgeving Leidschendam - stompwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-13 15:29

Hoi Tessa, bedankt voor je bericht. Ik heb de Windhoek en driegang inderdaad al een mail gestuurd en wacht van de driegang nog op een reactie. Maar die komt vast snel! Als je nog tips te binnen schieten hoor ik het graag!

DemiNouk

Berichten: 22
Geregistreerd: 11-09-12
Woonplaats: Leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-13 16:50

Tessebes schreef:
Heb je de zoekfunctie al gebruikt? ;)

Wat is je budget. Ik begrijp dat je Stal Bliss wel wat vindt, moet je wel je portemonnee meenemen!
Daarnaast zit stal de windhoek, de eigenaresse heet volgens mij "dewindhoek" hier op bokt.
Stompwijkseweg heb je arie breedijk zitten, die moet je even opzoeken in het telefoonboek.
Ik sta zelf op de Driegang, aan het Wilsveen. Topstal, maar wel een fikse wachtlijst geloof ik.



Heii Tess, De zoek funktie op bokt zelf ! ? ja die heb ik gebruikt ook op google en marktplaats.
Ja inderdaad voor stal bliss heb je een dikke portomornee nodig. ons budget licht rond de 275 / 300 pmaand maar liever minder.
Een binnenbak is geen eis.
De winthoek hebben we geinformeerd ik hoop dat zij snel zullen reageren of er een plekje is!

lovefi

Berichten: 1199
Geregistreerd: 07-01-09
Woonplaats: Zuid-Holland

Re: Gezocht | Stalling omgeving Leidschendam - stompwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 17:03

En stal de Groene Meer? Lijkt mij ook een fijne stal, de dochter van de eigenaars zit volgens mij ook op bokt onder de naam: Ruitje.

Ladyson

Berichten: 3222
Geregistreerd: 03-01-10
Woonplaats: Brabant

Re: Gezocht | Stalling omgeving Leidschendam - stompwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 17:06

Ahhhh gaat het echt gebeuren dames, wat gaaf! Arie Breedijk is een fijne stal, Ilvy Desi en Hjordis zijn daar naartoe verhuisd. Verder ben ik tijdens mijn zoektocht niet echt wat tegen gekomen. Wellicht is Spruijt wat voor jullie, Lidwien dr vorige stal. In de winter worden ze daar alleen niet buitengezet.

DemiNouk

Berichten: 22
Geregistreerd: 11-09-12
Woonplaats: Leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-13 17:56

Ladyson schreef:
Ahhhh gaat het echt gebeuren dames, wat gaaf! Arie Breedijk is een fijne stal, Ilvy Desi en Hjordis zijn daar naartoe verhuisd. Verder ben ik tijdens mijn zoektocht niet echt wat tegen gekomen. Wellicht is Spruijt wat voor jullie, Lidwien dr vorige stal. In de winter worden ze daar alleen niet buitengezet.



Ja nou we zijn een beetje de opties aan het bekijken ! als we een gezellige stalling kunnen vinden zoals four star of bliss die wat minder duur is dan hopen we deze zomer nog een andalusier over te laten komen van spanje. Maar voordat ik op paarden jacht ga wil ik eerst zeker zijn van een stalling natuurlijk ( en een goed gevuld potje voor dierenarts kosten).
Wie ben jij eigenlijk hahah :)
Groetjes Demi