Stalling Zwolle

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jets

Berichten: 3547
Geregistreerd: 15-09-11
Woonplaats: Zwolle

Stalling Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-13 12:40

Hoi hoi,

Op het moment ben ik aan het kijken of ik mijn toenmalige verzorgpaard zou kunnen kopen. Weet iemand toevallig een betaalbare stalling in of rondom Zwolle? Ik woon zelf vlakbij Westenholte en in de Aa landen en het moet te doen zijn op de scooter.

Ik hoop dat iemand iets voor me weet :)

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70510
Geregistreerd: 24-05-08

Re: Stalling Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 14:48

Wat zijn je eisen mbt stalling?

Jets

Berichten: 3547
Geregistreerd: 15-09-11
Woonplaats: Zwolle

Re: Stalling Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-13 18:24

Niet te ver buiten Zwolle. Hoeft niet luxe te zijn ofzo, liefst met rijbak, of een in de buurt die te gebruiken is. Uitrijmogelijkheden zouden een pre zijn, maar moet niet. Zelf mesten vind ik geen probleem. Verder weidegang wanneer het weer dit toelaat en niet te duur..

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70510
Geregistreerd: 24-05-08

Re: Stalling Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 12:02

Ik weet noet hoevaak je naar stal wilt, op de dijk naar Hasselt heb je een pensionstal, daar geven ze ook paardentherapie en ze zochten iemand die niet veel kwam, paar keer in de week rijden. Zelf uitmesten, veel weidegang, uitrijmogelijkheden kunnen als je paard verkeersmak is, dacht rond de 180,- hadden een advertentie op Markt. In Dalfsen heb je een privestal maar dat is qua afstand misschien te ver. Verder maneges maar die liggen hoog in de prijs.
Je kan een advertentie op Markt/marktplaats zetten, misschien dat er prove wat wordt aangeboden. Verder zijn er naar wat ik weet alleen stallen net buiten Zwolle, Dalfsen, Wythem ed.

Jets

Berichten: 3547
Geregistreerd: 15-09-11
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-13 10:52

C_arola schreef:
Ik weet noet hoevaak je naar stal wilt, op de dijk naar Hasselt heb je een pensionstal, daar geven ze ook paardentherapie en ze zochten iemand die niet veel kwam, paar keer in de week rijden. Zelf uitmesten, veel weidegang, uitrijmogelijkheden kunnen als je paard verkeersmak is, dacht rond de 180,- hadden een advertentie op Markt. In Dalfsen heb je een privestal maar dat is qua afstand misschien te ver. Verder maneges maar die liggen hoog in de prijs.
Je kan een advertentie op Markt/marktplaats zetten, misschien dat er prove wat wordt aangeboden. Verder zijn er naar wat ik weet alleen stallen net buiten Zwolle, Dalfsen, Wythem ed.


Bedankt voor je reactie!:) de dijk naar hasselt is voor mij nogal ver weg volgens mij, haha. Bij maneges is de prijs inderdaad vrij hoog. Ja de meeste stallen die ik kan vinden zijn inderdaad buiten zwolle en net even te ver weg helaas..

nikitabanana

Berichten: 1777
Geregistreerd: 11-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 11:08

Ik zou buiten Zwolle zoeken scheelt in de prijs, maar bredewold in Zwolle zuid? Weet de prijs niet!

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70510
Geregistreerd: 24-05-08

Re: Stalling Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 14:46

Bredewold mocht/mag je zondag niet komen, moet je willen.
In de aa-kanden zat iemand die prove een stal over had. En net buiten Zwolle-Zuid zocht ook iemand een tijd geleden een pensionklant. Misschien op Markt/mp nog even kijken.

Jets

Berichten: 3547
Geregistreerd: 15-09-11
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-13 20:19

Buiten Zwolle is ook niet erg, maar het moet ook niet te ver zijn. Zondag is juist mijn enige vaste vrij dag, dus dan wil ik liever wel naar stal. Weet je toevallig ook wie diegene was die nog wat had in de Aa landen en Zuid? Ik kijk dagelijks op de bokt markt en marktplaats om te zien of er iets nieuws bij zit..

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70510
Geregistreerd: 24-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 21:25

Dat weet ik niet meer.
Je kan zelf ook een advertentie plaatsen, wellicht krijg je er reactie op.