www.paardentandarts.nl

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
felicity

Berichten: 11279
Geregistreerd: 13-06-03
Woonplaats: oudenbosch

www.paardentandarts.nl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-10 21:43

Ik zag van de week een kaartje van hun hangen.
En heb binnenkort ook weer een paardentandarts nodig. En heb dus ook op de site gekeken.

Toch hoor ik graag nog ervaringen met hun. En wat ze ongeveer kosten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 21:49

felicity schreef:
En wat ze ongeveer kosten.


Ik denk dat je daar het beste even bij hen zelf naar kan informeren.

Ook een handige site: www.nvvgp.nl van de Nederlandse Vereniging Voor Gebitsverzorging bij het Paard.
Daar kun je op plaats of postcode zoeken naar een aangesloten gebitsverzorger.

felicity

Berichten: 11279
Geregistreerd: 13-06-03
Woonplaats: oudenbosch

Re: www.paardentandarts.nl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-10 21:50

Mij gaat het niet alleen om de prijs. Maar ook of er mensen zijn die er ervaringen mee hebben. Aangezien ik hun zelf niet ken. En ik geen prutsers aan mijn paarden wil hebben.
Zag op de site dat controle gratis was.

Jos_M
Berichten: 70
Geregistreerd: 10-03-09
Woonplaats: Zuid Holland

Re: www.paardentandarts.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 16:07

Hallo.

Heb je PB gestuurd.
Ik zou het niet meer doen in ieder geval.

Abeltje77

Berichten: 4701
Geregistreerd: 25-01-09
Woonplaats: Beneden de rivieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 16:13

Ik heb er alleen maar goede ervaringen mee.
Reinier is een vreselijk aardige man, en ontzettend rustig en begaan met paarden.

Kosten waren voor zover ik me kan herinneren 50,- als er iets moet gebeuren, als er niets hoeft te gebeuren alleen voorrijkosten.

abc
Berichten: 202
Geregistreerd: 31-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 11:42

Hun moeder heeft jaren mijn paarden gedaan en ik was altijd zeer tevreden. Toen zij naar het buitenland ging, zijn de zonen ook 2 keer bij mij geweest. Maar nu hoeven ze niet meer te komen! Ik heb absoluut geen commentaar op hun werk, maar je kan niet op hen rekenen. Ik heb 2 keer een afspraak gemaakt en ze zijn 2 keer zonder te verwittigen gewoon niet komen opdagen. Ook heb ik heel vaak moeten proberen om ze te contacteren voordat ik een afspraak had. Er kan altijd iets tussen komen, daar heb ik begrip voor, maar dan verwittig je je klanten zodat die niet voor niets de hele middag zitten te wachten. De eerste keer dacht ik nog dat het een uitzondering was, maar de 2de keer weer hetzelfde. Dat doe je toch niet? Dat is een hele slechte service. Als ik hen dan meermaals probeerde te bellen om te vragen of ze nog kwamen, nam er niemand op. Ook achteraf geen telefoontje met een verklaring of zo. Na wat rond te vragen, blijkt dat ik niet de enige ben, dat het bij hen tegenwoordig vaak voorkomt dat ze gewoon niet komen opdagen. Ik heb daarna John Kegge laten komen, die ook prima werk heeft geleverd aan hetzelfde tarief.

Abeltje77

Berichten: 4701
Geregistreerd: 25-01-09
Woonplaats: Beneden de rivieren

Re: www.paardentandarts.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 11:44

Bij ons kwam Reinier te laat, maar hij belde van tevoren om te zeggen dat hij een heel lastig paard had gehad. Omdat hij te laat was hoefden we geen voorrijkosten te betalen.

Let wel: hij kwam dus helemaal naar Stramproy!

abc
Berichten: 202
Geregistreerd: 31-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 11:51

Zoiets kan gebeuren en als hij dan netjes belt om te verwittigen, dan is er niets aan de hand. Maar dat was bij mij niet het geval. En één keer kan toeval zijn, maar geen 2 keer.