Humbaur paardentrailer

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sandraspinto
Berichten: 1
Geregistreerd: 04-09-10

Humbaur paardentrailer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-10 17:06

Wie o wie heeft er een Humbaur single 1,5 paardtrailer met zadelkamer in de omgeving Utrecht?
Ik wil namelijk zo'n trailer gaan kopen maar bij geen enkele handelar staat een voorbeeld met zadelkamer.

ingvdh

Berichten: 6370
Geregistreerd: 28-09-02
Woonplaats: uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 08:29

ik weet bijna zeker dat Konag er wel een heeft staan.

Ik heb er ook een maar woon een beetje uit de buurt. ;) Maar je mag komen kijken hoor.

rosita10
Berichten: 4
Geregistreerd: 28-05-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 14:53

Hallo,

Wij ''WK EERBEEK" zijn officieel dealer van HUMBAUR en hebben div. 1,5 en 2 paards op voorraad o.a. de Humbaur Single, de Humbaur Single Alu én Humbaur Parade -een speciaal voor ons geproduceerde 1,5 paards Humbaur- staan. Behalve paardentrailers, kun je bij ons ook terecht voor: springmateriaal / hindernismateriaal, jong gebruikte minitractoren met toebehoren, zoals een manegebodemvlakker. Op 2 en 3 oktober houden we een aanhangwagen- en paardentrailer FAIR, waarbij op de zondag extra gelegenheid om te komen kijken en kopen. Mocht je meer willen weten, dan mag je ons altijd bellen en voor een 1e indruk kun je terecht op onze site:
www.wk-eerbeek.nl

We zien je graag eens op ons bedrijf verschijnen, voor de afstand hoef je het niet te laten, want ons bedrijf ligt centraal in Nederland.

Graag tot ziens en vriendelijke groeten,

WK Eerbeek
Marian Wensink