(hobby) fotograaf voor hondenuitlaatservice Rijswijk

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ice_baby

Berichten: 853
Geregistreerd: 30-11-05
Woonplaats: Zoetermeer

(hobby) fotograaf voor hondenuitlaatservice Rijswijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-10 18:17

hoi,

ik heb een hondenuitlaatservice en loop 2 groepen per dag met +- 7 honden per keer.
in mijn groepen zitten verschillende soorten honden zoals: lhasa apso, goldenretriever, flatcoatretriever, kooiker, amerikaanse stafford, labrador, berner senner en jack russel X teckel.

het park waar we nu veel lopen in Rijswijk staat mooi in bloei dus lijkt het me leuk om een keer een foto shoot te doen.
ik loop gemiddeld 1,5 uur per wandeling en zit ook op sommige stukken stil op een veldje dus mogelijkheden genoeg.

ik zoek dus eigenlijk iemand die het leuk vind om voor zijn of haar portfolio fotos te maken en mij de mogelijkheid geeft om de fotos te gebruiken.
daarnaast kun je ze uiteraard op je site of e.d. plaatsen en kan ik de baasjes er van op de hoogte stellen dat de fotos bij jou te bestellen zijn.
ook wil ik wat leuke fotos van mij en de honden samen voor op mijn website..

ik wil best iets betalen of reiskosten vergoeden maar geen officiƫle (dure) fotoshoot.
de wandeltijden zijn tussen 09.45 uur en 14.30 uur.



groetjes kim

Rennie89
Berichten: 37248
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Re: (hobby) fotograaf voor hondenuitlaatservice Rijswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 10:18

We kunnen over de prijs praten, het lijkt mij wel leuk. Ik woon zelf in Oegstgeest. Mijn website is http://www.reneefotografie.nl

Mocht je nog vragen hebben kan dat via pb :D

Ice_baby

Berichten: 853
Geregistreerd: 30-11-05
Woonplaats: Zoetermeer

Re: (hobby) fotograaf voor hondenuitlaatservice Rijswijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-10 17:41

ik heb met goof afgesproken! kben benieuwd..