Jansen van den Hout goede handelsstal?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Bear95

Berichten: 784
Geregistreerd: 13-05-09
Woonplaats: Zandvoort

Re: Jansen van den Hout goede handelsstal?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 23:52

ik heb ook een hele goede ervaring mee. ik had haflinger gekocht bij stal doorstap, bleek niet helemaal te zijn (absoluut niet) wat ik zocht het was een schatje in de omgang maar als ik erop stapte werd hij helemaal gek. toen kwam ik bij jvdh en toen 2 haflingers uitgeprobeerd eerste leek te veel qua karakter en het rijden op mijn oude en toen de 2e haflinger heel leuk. maar toen hoorde ik dat ze ook nog een tinker hadden en ik was helemaal verkocht was net geruind maar dat maakte me geen bal uit en het is echt me maatje geworden. ik had later nog gebeld dat we wel heel graag contact wilde houden met de volgende baas en nu heb ik gewoon heel goed contact met het nieuwe baasje dus ik vind het een hele goede handelstal


Bear95

Berichten: 784
Geregistreerd: 13-05-09
Woonplaats: Zandvoort

Re: Jansen van den Hout goede handelsstal?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-11 11:20

als JVDH alle paarden die niet goed zijn moeten afmaken dan is er geen handel meer in de paarden.. ik vind het best goed dat ze juist nog die paarden proberen te verkopen en uit mijn ervaring hebben ze bij alle uitgeprobeerde paarden een duidelijke mening gegeven. bij mijn tinker die ik daar ook vandaan hebben zeiden ze eerlijk we hebben hem net geruind dus hij is heel macho bij andere paarden, maar ik was op slag verliefd en ben een paar dagen later terug geweest met mijn gekke haflinger. daar ingeruild en toen hem meegenomen..

veel mensen die daar komen ruilen hun paard om voor een ander die waarschijnlijk eerder is omgeruild maar so what? als jij het met dat paard kan vinden dan hebben we weer een paard van de slacht gered en je houd altijd mensen die gewoon geen klik of het zielig vinden maar er bestaan echt mensen die een paard beter kunnen maken door middel van rijden osteopatie

Bear95

Berichten: 784
Geregistreerd: 13-05-09
Woonplaats: Zandvoort

Re: Jansen van den Hout goede handelsstal?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 12:56

Kimm heel veel succes morgen! Hoop dat er wat leuks voor jou tussen staat! Er staat in ieder geval genoeg!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Sol4nn en 84 bezoekers