Perryx schreef:Dit is dom vragen, als hako zadels het zou willen oplossen zat ik hier niet.
Verder maak ik er geen woorden aan vuil er gaat een zaak beginnen tegen haar.
Dus wij stellen domme vragen aan de hand van jouw foto's die in onze ogen niet duidelijk zijn?
Ik zie geen 2 soorten wol op de foto, ik zie geen bobbels. Ik zie een te smal zadel voor de breedte van die boommeter, dat is dan ook het enige. Maar ik zie geen zadel wat de kliko in kan.
Dat je boos bent als de zadelmaker het niet op wil lossen kan ik in komen. Zeker als jouw paard niet ineens zo veel breder is geworden dat het zadel niet meer past. Maar als ik naar de foto's kijk zie ik ook beweringen die dus mogelijk niet kloppen en waarmee je een zadelmaker zwart maakt terwijl je zelf misschien ook niet de kennis hebt. Bij 2 soorten wol zul je toch met bewijzen moeten komen.
Ik heb daadwerkelijk zadels gevuld, en durf dus best te beweren dat ik echt wel wat kijk op zadels passen heb. Ik zie op de foto gewoon wol wat in een zadel kan gaan. Het kussenkanaal is zo op de foto in ieder geval niet scheef, dan gaat het hooguit om mm-werk wat je na moet meten, maar het kussenkanaal is wel mooi breed zoals het hoort. Het zadel is dus wel te smal voor de boommeter zoals ik het zie, maar de boommeter loopt langer door dan de takken van het zadel. Dus vanaf de takken van het zadel hoef je niet meer te kijken, daar is een zadel flexibel.
Ik vind je reactie dus fel, en dat kan terecht zijn, maar je gaat ook geen nette dialoog aan met anderen hier die dus vragen hebben. Dat vind ik wel jammer. Want nu wordt er wat neergesmeten, en dan ook nog 'en toen was het stil', alsof wij het met jou eens moeten zijn. Maar dat kunnen we niet omdat de informatie te gebrekkig is. Door het meer toe te lichten kan het zijn dat wij wel jou volledig gelijk geven.