Ponydagkamp voor meisje van 9 jaar

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Michelle_321

Ponydagkamp voor meisje van 9 jaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-01-26 16:46

Hoi allemaal,
Voor mijn dochter ben ik op zoek naar een leuk ponydagkamp. Ze rijdt nu een jaartje dus ze is nog niet heel ervaren. Ze zou het fantastisch vinden om een paar dagen achter elkaar tussen de pony’s door te brengen maar wil wel erg graag bij ons slapen. Ofwel thuis (wij wonen in de buurt van Apeldoorn/Zwolle dus redelijk daar in de buurt zou zijn fijn) ofwel, bij een echt leuk kamp, huren wij in de buurt een huisje.

Als jullie tips hebben voor een kamp zónder overnachten, hoor ik het heel graag!
Laatst bijgewerkt door Michelle_321 op 14-01-26 16:55, in het totaal 2 keer bewerkt

Michelle_321

Re: Ponydagkamp voor meisje van 9 jaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-01-26 20:07

Superfijn, al deze reacties! Ga ik allemaal goed naar kijken.
Het Reelaer lijkt wel een dagkamp te hebben voor de ruitertjes die daar al rijden maar het lijkt in eerste instantie niet voor anderen te zijn. Zal ik gaan navragen want het ziet er wel goed uit!

Michelle_321

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-26 20:27

Hennos schreef:
misschien bij
https://www.jdshorsetraining.nl/
Zei woont in Epe en geeft 1x in het jaar ook ponykamp aan kinderen.
In de ochtend brengen en eind vd middag weer ophalen, mijn nichtje is er ook een keer geweest en ze vond het geweldig.

Wat supertof! Dat is heel dicht bij ons maar ik kende deze stal niet. Gaan we info over opvragen

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie