Graag alleen reacties van mensen die echt ervaring hebben met deze trailer!
Waar ik vooral benieuwd naar ben is de ruimte bij het hoofd ivm de zadelkamer?
Heel erg bedankt alvast

ajesca123 schreef:De vooruitloop is voor mij een vereiste omdat een van onze paarden helaas heel veel moeite heeft met achterwaarts de klep af gaan ivm kramp.
We hebben nu een 2 paards vrachtwagen en dat is echt ideaal.
Helaas staat hij nu bij de garage met waarschijnlijk schade aan de motor.
Vraag is nu of we gaan voor reparatie omdat ook de verhoging van wegenbelasting eraan zit te komen.
Dus nu aan het uitzoeken welke trailer een goede vervanging zou kunnen zijn.
Charmaine schreef:Ik heb de CL Touring Country 2 paards. Zadelkamer zit in de punt. Ik vind het ideaal. Paard is redelijk fors, maar heeft voldoende ruimte qua hoofd. Tussen raam/vooruitloop en kamer zit nog meer dan voldoende ruimte voor haar hoofd. Ze kan er ook goed uit voor, maar was mooier geweest als het net ietsje ruimer was die vooruitloop. Ze vindt het heerlijk als ik op locatie alvast bovendeurtje open doe en ze om zich heen kan kijken.
Geen spijt van deze aankoop.
ImLucky schreef:kun je hem niet ergens huren voor een keertje om te kijken of het bevalt?
Patsy schreef:Ik heb hem nu ruim 3 jaar. Heerlijke trailer, stabiel op de weg en ruim. Zadelkast is fantastisch want heel groot, kan makkelijk alle zooi voor 2 paarden mee + laarzen , caps enz. Ik heb nooit meer iets in de auto liggen. Enige nadeel vind ik dat je alleen in de zadelkamer kan als de voorklep open is. Als die dicht is gaat het deurtje niet open. En op wedstrijd wil er nog wel eens iemand heel strak naast je parkeren en dan krijg je de klep niet meer open. Laden gaat heel makkelijk want er is veel licht aan de voorkant en die van mij staat als hij moet wachten ook altijd heerlijk met zijn hoofd naar buiten.
Polar schreef:Ik heb de Country XL, echt meer dan voldoende ruimte bij de zadelkamer.
Paarden tussen de 1.40 en 1.73 staan, met ruimte over.
Ben echt onwijs tevreden over de bodem en de paarden komen altijd zweetvrij van de trailer, ongeacht hoe lang ze erop staan.
Paard van 1.67 erin:
[ Afbeelding ]
Polar schreef:Deurtje dicht:
[ Afbeelding ]
Deurtje open:
[ Afbeelding ]
Het enige dat echt mist is een goede ring om je hooinet aan op te hangen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 bezoekers