GabberGill schreef:Nogmaals mijn aanbod staat
1 2 3 4 jaar het maakt me niet zoveel uit.
Ik zou geen geld van je vragen en dit met liefde doen en kosten delen. Tot jij je besluit nam zou ik alleen een verkooppercentage willen afspreken
Hier kan je wat informatie inzien. Ik denk oprecht dat ik een heleboel voor je kan betekenen namelijk.
[RIJ-ITP] Weer van Start na een rollercoaster van emoties en gebeurtenissen.
https://stephany-van-der-meulen.jimdosite.com/
Elisa2 schreef:GabberGill schreef:Nogmaals mijn aanbod staat
1 2 3 4 jaar het maakt me niet zoveel uit.
Ik zou geen geld van je vragen en dit met liefde doen en kosten delen. Tot jij je besluit nam zou ik alleen een verkooppercentage willen afspreken
Hier kan je wat informatie inzien. Ik denk oprecht dat ik een heleboel voor je kan betekenen namelijk.
[RIJ-ITP] Weer van Start na een rollercoaster van emoties en gebeurtenissen.
https://stephany-van-der-meulen.jimdosite.com/
Dit zou weleens een heel goed passend aanbod voor je kunnen zijn TS.
Kun je alles even op een rijtje zetten zonder druk en dan kun je altijd nog kijken of je hem alsnog verkoopt of niet.
Koper schreef:Wat een nare situatie TS![]()
Maar ook: wat fijn dat er lieve bokkers zijn die zo met je mee denken. Ik denk dat de meesten je ervoor willen behoeden dat je spijt krijgt van je keuze om te verkopen. Of erger: dat je dat misschien je dochter kwalijk zou nemen op den duur.
Mbt het financiële plaatje mis ik nog of je alimentatie krijgt van de vader van je kind. Natuurlijk is die voor je dochter bedoeld en niet voor je paard, maar de kosten waarin hij bijdraagt kun jij weer uitsparen natuurlijk.
Ik hoop zo voor je dat er een oplossing komt. Misschien kleiner gaan wonen als de woningmarkt daar gunstiger voor wordt, en tot die tijd een tussenoplossing bij een leaser oid?
Succes en sterkte. Ik zou niet graag in je schoenen staan.
pmarena schreef:Het dier nu uitbesteden zodat je zelf even de zorg niet meer hebt, en ook minder kosten, kan er voor zorgen dat je de beslissing uitstelt. En dan kan je ook wennen aan het idee dat hij niet meer van jou is, en ervaren hoe dat voelt, zonder dat er een point of no return is bereikt zeg maar.
Bonita_Bon schreef:Ik vind het altijd mooi om te zien dat er altijd mensen opstaan die iets voor een ander willen doen, heel mooi.
GabberGill schreef:Aan mij vragen mensen wel eens of dat ik überhaupt wel eens slaap omdat ik 2 kinderen, 2 paarden en een baan heb. Ik slaap zeker wel eens hahahahaha maar niet te lang.
senna21 schreef:Het kan een passend aanbod zijn, maar, geef TS ruimte haar eigen beslissing te nemen.
Sterkte met alles TS. Heb je een vertrouwd iemand in je omgeving om hierover te sparren?