rideawaystore.com

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Feelsoproud

Berichten: 916
Geregistreerd: 26-07-07
Woonplaats: Antwerpen,belgie

rideawaystore.com

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-03-23 22:09

Iemand ervaring met rideawaystore.com? Betrouwbare webshop?

Ik ben wat aan het rondkijken om, naar volgende winter toe, een set nieuwe (outdoor)dekens aan te schaffen. Ik heb nu vooral Horseware en 1 shires. Die shires ben ik eigenlijk heel tevreden over, en is ook goed van pasvorm op mijn paarden. En nu lijken de shires dekens bij rideaway store helemaal niet zo duur, en met korting momenteel. Maar ik had nog nooit van deze webshop gehoord.
Of als iemand een andere interessante aanbieding weet op gebied van outdoordekens momenteel mag je het ook altijd melden :D .


DieL_Zor

Berichten: 3882
Geregistreerd: 04-04-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-23 23:24

Hier goede ervaringen :j Verzenden gaat prima, goed op de hoogte gehouden. Verzending gaat ook vanuit de eu dus geen gedoe met importkosten etc ondanks dat het een Engels bedrijf is. Heb ook een keer retour gestuurd en dat was ook vlot afgehandeld.

Ze hebben inderdaad mooie aanbiedingen en ook de dekens van derbyhouse ben ik blij mee :D dus ik bestel er gerust weer.

Toevallig kwam je vraag laatst ook in het dekentopic voorbij [SV] [INFO] Alle vragen over dekens - Deel 5. en dat waren niet superveel ervaringen maar veelal positief.

A snowflake is one of nature's most fragile things but look what they can do when they stick together

annelieke92

Berichten: 1978
Geregistreerd: 11-04-10
Woonplaats: Twente

Re: rideawaystore.com

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-23 23:34

Ooit hier een keer wat besteld en dat ging prima.

Wilskracht's Elan P (Wilskracht x Ganges) Dressuur B+29 | L1+29 | L2+16
Parinda Cobra (aka Danté) (Amethist x Zep) SPORT-DRESSUUR in memoriam

Red_ottb
Berichten: 78
Geregistreerd: 07-12-22

Re: rideawaystore.com

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-23 03:08

Hier ook goede ervaring :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-23 06:01

Ik heb ook goede ervaringen, zowel met bestellen als retourneren. Retourneren gaat via een NL adres.

Wildgirl

Berichten: 11660
Geregistreerd: 14-11-03
Woonplaats: Drenthe

Re: rideawaystore.com

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-23 07:29

Hier ook fan van shires dekens en ik bestel ze altijd hier, goede ervaringen en toen er eens een levering vertraging had was de communicatie ook top!

Manny

Berichten: 2319
Geregistreerd: 23-12-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-23 07:59

DieL_Zor schreef:
Hier goede ervaringen :j Verzenden gaat prima, goed op de hoogte gehouden. Verzending gaat ook vanuit de eu dus geen gedoe met importkosten etc ondanks dat het een Engels bedrijf is. Heb ook een keer retour gestuurd en dat was ook vlot afgehandeld.


Dit is goed om te weten. Ik heb er alleen voor de Brexit besteld. En durfde het niet meer aan daarna vanwege mogelijke import kosten.
Voor de Brexit ook goede ervaringen gehad. Ook met retour sturen.

DieL_Zor

Berichten: 3882
Geregistreerd: 04-04-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-23 13:10

Manny schreef:
DieL_Zor schreef:
Hier goede ervaringen :j Verzenden gaat prima, goed op de hoogte gehouden. Verzending gaat ook vanuit de eu dus geen gedoe met importkosten etc ondanks dat het een Engels bedrijf is. Heb ook een keer retour gestuurd en dat was ook vlot afgehandeld.


Dit is goed om te weten. Ik heb er alleen voor de Brexit besteld. En durfde het niet meer aan daarna vanwege mogelijke import kosten.
Voor de Brexit ook goede ervaringen gehad. Ook met retour sturen.

Had het toen ergens op de site gevonden, kan het nu alleen niet meer terugvinden. Of misschien was het in de t&t dat ik zag dat het vanuit de eu kwam?
In ieder geval is wel terug te vinden dat alle eventuele importkosten (als je binnen de eu woont) door hun op worden gepakt en er dus geen extra kosten op komen bij verzending.
Retouradres is inderdaad in Nederland zoals Tarico zegt.

A snowflake is one of nature's most fragile things but look what they can do when they stick together

Sintara

Berichten: 7377
Geregistreerd: 07-03-18
Woonplaats: Het midden

Re: rideawaystore.com

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-23 13:16

Ik heb ook goede ervaringen. Ze hebben een keer problemen gehad met iDeal betalingen, maar dat is ook niet perse hun schuld :P

[PP] Mel en ik in Denemarken
<3 Mel, mijn stoere OTTB


Feelsoproud

Berichten: 916
Geregistreerd: 26-07-07
Woonplaats: Antwerpen,belgie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-03-23 22:06

Bedankt voor de antwoorden, iedereen erg positief dus.

Net een half uurtje 'geshopt' dus, wil ik afrekenen...blijkt dat je enkel met een creditkaart kan betalen |( |( .

Dat word em dus niet, toch maar weer wat verder zoeken naar andere opties :) .

Marigo
Berichten: 1043
Geregistreerd: 12-10-20
Woonplaats: Gelderland

Re: rideawaystore.com

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-23 22:21

Ik heb er besteld! Betaaloptie Klarna gekozen. Dan heb je geen credit card nodig en kun je betalen nadat je de verzending hebt ontvangen. Ik vond het ideaal. Een van de weinige websites waar ze veel van Shires op voorraad hebben.

Freyr
Berichten: 690
Geregistreerd: 20-07-17

Re: rideawaystore.com

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-23 22:58

Ik heb er deze winter besteld! Deken in 2 maten en de ene die ik terug had gestuurd had ik zo het geld van terug.

Ik kan even niet terugvinden op welke wijze ik heb betaal, maar zeker niet met creditcard.

Tikfouten zijn te danken aan mijn telefoon


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Balou_k, GrapeshotBot en 73 bezoekers