Stalling in de Randstad: maar wáár dan?

Moderators: Coby, Nicole288, Dyonne, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Menino
Correspondent

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-23 10:54

Ja lastig, ik zou mij denk ik ook focussen op de kust (Noordwijk / Katwijk iig en noorderlijker ken ik het zelf niet :D ). Verder zijn uitrijmogelijkheden sowieso vrij beperkt in de randstad voor mijn gevoel. Verder dan de polder ben ik - buiten de kust - iig niet gekomen, en ik heb vrij verspreid gewoond en gestaan over Utrecht en Zuid-holland.

Ik heb met mijn paard heel leuk gestaan op de Duindamseweg in Noordwijk (op de hoek), maar dat was wel doe-het-samen, en dan 's winters in de paddock met maatjes (als het niet vol was). Dat doe-het-samen viel overigens heel erg mee (1x in de week paarden uit de wei halen en voer geven ofzo. Ik ervaarde het iig 0,0 als een last.) en de uitrijmogelijkheden waren echt schit-te-rend. Je stak de weg over en zat in het bos met hertjes en wild, en binnen tien minuutjes in de duinen/strand. Helaas maar een jaar gestaan omdat mijn paard toen op was, maar soms voel ik echt een steek in mijn hart omdat ik het mis.

Maar dat is dus 8 jaar geleden. Ik heb gezien dat er nog wel een stal zit, maar hoe en wat weet ik ook niet precies vandaag de dag (ze haddden toen ook geen naam of website :)) ). Toen had je in die omgeving overigens ook wel meer stallen die best wel aan jouw wensen voldeden.

นูงke & Gavin_________

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie