Angst tijdens het rijden - omgeving Breukelen hulp gezocht

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

_Paulinja
Berichten: 7
Geregistreerd: 24-04-22

Angst tijdens het rijden - omgeving Breukelen hulp gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-11-22 09:03

Omgeving Breukelen

Hoi allemaal. Ik ben op zoek naar iemand die mij kan helpen.
Ik rij nu zo'n 15 jaar paard, waarvan 12 jaar iedere week op een manege. Ik merk, zeker in de afgelopen 3 jaar, dat ik angstig ben tijdens het rijden. Ik wil hier graag mee leren omgaan omdat het mijn plezier met rijden echt belemmerd. Vanaf de grond heb ik hier juist weer helemaal geen last van.

Nu zoek ik iemand die mij hierbij kan helpen op een maandag of zaterdag. Ik kan dan tot 16.00 (dit i.v.m. het donker worden)
Ik heb een super lief verzorgpaard waar ik 2 dagen per week voor zorg en bijna alles mee mag doen :)

Kun jij me helpen of ken je iemand?


Jet

Berichten: 11974
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-22 17:08

Ik denk dat jij een goed zou hebben aan Hansje van MindBodyHorse. Zij is een fijne instructrice, die heel goed met angsten van ruiters om kan gaan en echt met je op zoek gaat naar de wortels van de angst. Ook weet zij heel veel van Biomechanica van mens en paard, waardoor ze je ook veel fijner kan laten paardrijden. Ik zou als ik jou was contact met haar opnemen en zien of zij één van die dagen bij jou kan komen: https://www.mindbodyhorse.nl/index.html , ze heeft onder de naam Hansje MBH ook een Facebookpagina.

Paarden zijn net als lucht, zonder kan ik niet leven!
Vanuit de kop van Noord-Holland: Voor info klik op: Paardentaxi Jet

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: dazzy, Furst en 53 bezoekers