ponykamp voor 9 jarige gevorderde ruiter

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lieser
Berichten: 1480
Geregistreerd: 15-03-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-21 15:09

noox schreef:
Ik vond ervemeenderinkboer erg leuk, maar weet niet hoe het programma daar is voor 9 jarigen

Die stopt per 1 november met ponykampen en buitenritten.




Lieser
Berichten: 1480
Geregistreerd: 15-03-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 16:32

biancaaatje schreef:
Nikass schreef:
Manege Van Poelenburgh in Schoorl. Als ze goed kan rijden kan ze lekker het strand op.

https://poelenburgh.nl/

hadden we ook naar gekeken vorig jaar, toen heeft ze gekozen voor Ouddorp.
Nu willen we dichterbij huis zoeken

Misschien kun je aangeven waar je maximaal hern wilt rijden. Tot nu toe lijk je alle voorstellen niks te vinden.

Lieser
Berichten: 1480
Geregistreerd: 15-03-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 21:23

7ofhearts schreef:
Wat maakt 30 minuten verder rijden uit als je kan kiezen tussen een "leuk "ponykamp, en een "waanzinnig te gek en onvergetelijk "ponykamp vraag ik me af.
Geen kritiek hoor, zoiets is absoluut een eigen keuze, maar als je dochter iets verder nou meer op de juiste plek zou zitten, want dat is toch het allerbelangrijkst lijkt me.

Ach, het meisje is pas 9. Dat 'waanzinnig te gek en onvergetelijk' ponykamp kan altijd nog. Gewoon leuk is prima, toch?

Lieser
Berichten: 1480
Geregistreerd: 15-03-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-21 12:28

Shae schreef:
Lieser schreef:
Misschien kun je aangeven waar je maximaal hern wilt rijden. Tot nu toe lijk je alle voorstellen niks te vinden.


Dit staat in de openingspost:
Citaat:
Liefste in de straal van anderhalf uur rijden vanaf Wijk en Aalburg gezien. I.v.m. brengen en halen.

Oh suf, daar heb ik overheen gelezen.

Lieser
Berichten: 1480
Geregistreerd: 15-03-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-21 13:56

biancaaatje schreef:
7ofhearts schreef:
Wat maakt 30 minuten verder rijden uit als je kan kiezen tussen een "leuk "ponykamp, en een "waanzinnig te gek en onvergetelijk "ponykamp vraag ik me af.
Geen kritiek hoor, zoiets is absoluut een eigen keuze, maar als je dochter iets verder nou meer op de juiste plek zou zitten, want dat is toch het allerbelangrijkst lijkt me.

daarom ben ik ook naar Ouddorp gereden, dus snap ik en deed ik ook, maar meer rijden en op en neer rijden kan ook vermoeiend zijn. Er zijn natuurlijk ook mogelijkheden binnen de afstand die ook super leuk zijn.

Bovendien moet je zelf ook nog terug. Een half uurtje extra lijkt niet veel, maar zelf ben je dan dus ruim 4 uur onderweg.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: maxim1 en 44 bezoekers