Pensionstal Utrecht

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Eveque
Berichten: 136
Geregistreerd: 21-06-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-21 18:40

Ik las dat stal Groeneraven nieuwe eigenaren heeft. Sinds wanneer? Ik vond het namelijk een mooie stal maar de (bijna) 600 euro vond ik het niet waard. :)


Anoeska27

Berichten: 5846
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Meerveld

Re: Pensionstal Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-21 18:45

Vanaf oktober vorig jaar en met de nieuwe eigenaren erin denk ik zeker niet dat het goedkoper is geworden. Maar ze zijn wel heel hard aan het werk daar en het ziet er top uit.

Sakura789

Berichten: 2830
Geregistreerd: 19-06-16

Re: Pensionstal Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-21 19:41

Groenraven is er op een aantal fronten best op vooruit gegaan. Onbeperkt ruwvoer, dacht jaarrond minimaal paar uur op de paddock of weide (zomer). Alleen eigen instructie mag niet komen op stal. Service voor alle dagen in de week.

DromenLies
Berichten: 2884
Geregistreerd: 27-12-02

Re: Pensionstal Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-21 20:06

Volgens mij zijn de stallingskosten nu zelfs 695,-. Ik he via de tamtam begrepen (kan dus ook zomaar niet kloppen) dat je verder ook niet de paddocks op eogen gelegenheid mag gebruiken.


Malbec
Berichten: 1948
Geregistreerd: 09-06-10
Woonplaats: Gorinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-21 20:52

Sakura789 schreef:
Groenraven is er op een aantal fronten best op vooruit gegaan. Onbeperkt ruwvoer, dacht jaarrond minimaal paar uur op de paddock of weide (zomer). Alleen eigen instructie mag niet komen op stal. Service voor alle dagen in de week.


Heb even gekeken op de website, ‘s zomers 3u op de wei..

Wave after wave

Flevolander

Berichten: 3839
Geregistreerd: 24-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-21 21:07

ik sta bij van Kuijk in Harmelen.. al jaren..

volgens mij ben je ook bekend met hun ?

voldoet heel zwart/wit weinig aan je eisenlijstje..

echter is er wel het 1 en ander mogelijk..

paarden staan standaard op stro, maar we hebben eerder zaagsel/vlas paarden gehad die dan aan het begin van de stalgang een box kregen vlak bij de open deur en op zaagsel stonden.

weidegang is apart, maar in eigen beheer.. ik combineer dit al 4/5 jaar met stalgenoten met een fulltime baan en wij hebben een groepje waar we dit mee doen(3/4 paarden)

verder fijne accommodatie(40/20 binnen met spiegelwand) en 60/20 buiten die altijd te rijden is.. longeercirkel, overdekte molen, paddocks met eb en vloed.. en voor mij heel belangrijk is dat het kleinschalig is. Ik rijdt over het algemeen Max met 1 ander in de baan..

Doe je oordeel weg, en weg is je gevoel. Neem dat gevoel weg en weg is het nadeel zelf.
Marcus Aurelius

Bokker31
Berichten: 155
Geregistreerd: 16-04-07
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-21 10:31

Saaams schreef:
Ryder schreef:
Wereldpaarden deelt toch de locatie met Beau Dandy's?


Ja klopt.


Gaat Beau Dandy’s dan ook stoppen?

Beauty26
Berichten: 2033
Geregistreerd: 10-02-10
Woonplaats: Raalte

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-21 11:25

Ja klopt.[/quote]

Gaat Beau Dandy’s dan ook stoppen?[/quote]

Wat ik heb gehoord wel idd...

plutolover

Berichten: 11703
Geregistreerd: 30-07-04

Re: Pensionstal Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-21 11:30

blijft weinig over in die regio.... helaas want er zijn mooi uitrijmogelijkheden en woon zelf in die regio. Maar de juiste stal niet gevonden

fenijro_tani

Berichten: 1820
Geregistreerd: 22-12-13
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-21 12:00

Bokker31 schreef:
Saaams schreef:
[quote="Ryder"
Wereldpaarden deelt toch de locatie met Beau Dandy's?


Ja klopt.


Gaat Beau Dandy’s dan ook stoppen?[/quote]
Mogelijkheid is dat ze moeten stoppen, maar dat zal niet any time soon zijn omdat de plannen voor bouwen nog in de baby schoenen staan. Zou ook nog eens helemaal niet door kunnen gaan (al is dat misschien wel heel positief denken van mijn kant :P )

Lucky Tess Tess(nmprsxamha) 3x WRAN champion 2023. Tweemaal zilver op WRAN NK 2022, eenmaal zilver op WRAN NK 2023.
Canamorkus Dam(kwpner) L4 + 18 punten! Met pensioen.

absque_dubio

Berichten: 7832
Geregistreerd: 19-04-05
Woonplaats: Ik in Leusden, pony’s in Ederveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-21 12:05

Ik begreep dat het wel definitief is dat de gehele locatie daar gaat stoppen, vooruitzicht is volgens mij binnen 2-3 jaar. De huidige huurder van wp is zelfs aan het rondkijken om tzt iets anders te huren.
Er is al erg weinig in die omgeving, dus de andere stallen in die omgeving zullen ook niet alles kunnen opvangen. Als je verstandig bent zorg je dus voor die tijd dat je ergens goed staat..

Instagram Milente’s Sportpony’s / Volgtopic Welsh Sportpony’s
Milente’s Passion -Kroon Sport Welsh NWR ZZLicht+10 ponypower!
Milente’s Pretty Perfect -Ster Sport WPBR Z1+1
Milente’s Past & Present

Saaams

Berichten: 13258
Geregistreerd: 20-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-21 12:56

absque_dubio schreef:
Ik begreep dat het wel definitief is dat de gehele locatie daar gaat stoppen, vooruitzicht is volgens mij binnen 2-3 jaar. De huidige huurder van wp is zelfs aan het rondkijken om tzt iets anders te huren.
Er is al erg weinig in die omgeving, dus de andere stallen in die omgeving zullen ook niet alles kunnen opvangen. Als je verstandig bent zorg je dus voor die tijd dat je ergens goed staat..


Inderdaad.
Vergeet de gouden bergen die je worden beloofd.
De eigenaar van het gehele terrein doet niet aan half werk.

Ik zou toch maar orienteren naar iets anders. Dan hoef je niet weg maar heb je wel een back up.

Laerkens Beauty

Jenny_Jen
Berichten: 4
Geregistreerd: 04-03-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-22 21:31

Meerdere paarden broodmager geworden. Verloop is GIGANTISCH. In de tijd dat wij er staan zijn er maar één hand vol gebleven.

Hij roept steeds; ik heb 50 tevreden klanten, maar die klanten zijn een half jaar tevreden en daarna merken ze pas hoe het er daar aan toe gaat!

Prachtige visie en belofte na belofte. Helaas wordt het allemaal niet nagekomen.
In de paddocks wordt zogenaamd gevoerd; een mini plukje is geen voerbeurt! Voerbeurten op stal worden vaker dan eens over geslagen (en ja, we zijn regelmatig laat in de avond gaan kijken en niets!). We hebben er bijna 1,5 jaar gestaan, maar na alle mooie beloftes structureel niet na te komen, waren we eten klaar mee.

De stalhouder is aardig en wil alles graag waarmaken, maar het lukt hem niet.

MickeyMousje
Berichten: 1
Geregistreerd: 06-11-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 09:23

Ik zou niet naar klein heiligenberg gaan. Kheb er gestaan. Staan heel veel paarden en in de winter opgepropt in een paddock. Mijn paard had daardoor vaak een wond. De eigenaren zijn echt heel vreemd, schreeuwen tegen je. Als ze je paard niet mogen dan zijn ze echt niet lief tegen het dier. Ik heb m'n paard toen weggehaald daar.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dassie001, Ilse_123, Maartje_M en 70 bezoekers