Welke kliniek inwendige echo SI Apeldoorn/Arnhem/Zutphen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

MarliesR

Berichten: 3287
Geregistreerd: 15-10-07
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 10:00

Ik ben hier een aantal jaar geleden voor naar de Lingehoeve gegaan (toen nog vanuit Arnhem). De uitkomst was heel triest, maar de ervaring met de kliniek en dierenarts heel goed.


MarliesR

Berichten: 3287
Geregistreerd: 15-10-07
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 14:33

Ik ben met twee paarden bij Henk van der Veen geweest. Fijne kundige dierenarts. Met mijn arabier ging het ook om SI. Omdat ik bij hem wel behoorlijk zeker was dat dat het probleemgebied zou zijn, hebben we slechts een beperkt kreupelheidsonderzoek gedaan en van daaruit gelijk de inwendige echo. Ik had vooraf al aangegeven dat ik eventueel bereid was een scinti te overwegen als de inwendige echo geen uitsluitsel zou geven.

De echo was in zijn geval echter meer dan duidelijk (artrose op alle SI-vlakken en ook woekeringen in lendenwervels en het bindweefsel er omheen). In goed overleg hebben we combi met zijn geschiedenis, het resultaat van de echo en het klinische beeld besloten hem gelijk in te laten slapen.

De tweede keer was met mijn merrie. Ik scheet echt 7 kleuren, want had het horrorscenario van de vorige keer natuurlijk nog helder op mijn netvlies :o . Ze kan nogal heftig van karakter zijn en ik wilde voor mijn eigen gemoedsrust uitsluiten dat er toch niet een onderliggende oorzaak zou zijn. Na een zeer uitgebreide klinische keuring (waar ze glansrijk doorheen kwam) en voor de zekerheid foto's van rug en hals op mijn verzoek mochten we het terrein weer verlaten met de epische woorden "gefeliciteerd, je hebt een karaktermerrie" :D

Via kennissen ook goede verhalen over hem gehoord.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Jungles en 42 bezoekers