Pensionstal in enschede

Moderators: Coby, Nicole288, Dyonne, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

MightyMike

Re: Pensionstal in enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-20 21:09

Mijn paarden staan aan huis, maar wat ik overal om mij heen hoor is dat veel weidegang toch echt een must is! En dat is moeilijk vinden in deze omgeving, een plek waar de paarden het hele jaar door bijna de hele dag naar buiten mogen. En dan idd niet een klein stukje grond. Ruimere stallen zou ik zeker doen wanneer je nieuw begint. Voor mijzelf zou ik als ik de paarden aan huis opgaf, dat doen voor een stukje luxe, dus binnenbak, solarium en een stukje cross terrein zou ook gaaf zijn. Maar veel weidegang en een ruime stal zou al een heel mooi begin zijn, de rest is gewoon extra luxe, haha. Naast faciliteiten vind ik goede communicatie heel fijn. Daar ging het in het verleden wel eens mis op pension, niet gebeld worden wanneer je paard ziek is etc, voer veranderen, noem het maar. Ook denk ik dat het voor paarden met een (medische) beperking wel eens moeilijk is om stalling op maat te vinden. Ik heb ze wel eens gehad die niet met anderen samen wilden spelen en toch naar buiten mochten alleen naast de anderen, dat was super luxe en heb ik zeer gewaardeerd. Of dan rekening houden met speciale voerwensen etc. Ik heb nu een pony met COPD op stal, dus stofvrije bodembedekking, staat in een buitenstal bij slecht weer en zoveel mogelijk buiten en krijgt nat hooi. Zou ik deze pony nu op pension moeten gaan zetten, zou ik niet weten waar ik hem in deze regio moet laten.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie