Lease paard gezocht

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lcb_1997
Berichten: 1
Geregistreerd: 07-09-20

Lease paard gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-20 10:30

Hoi allemaal,

Ik weet niet of het hier goed staat, maar waag toch een poging.

Ik ben al langere tijd opzoek naar een leasepaard waar ik veel van kan leren en ook wedstrijdjes in de toekomst mee kan rijden. Ik ben zeer leergierig en wil het beste uit mezelf en het paard naar boven halen. Lessen mogen nemen is dus zeker een van mijn eisen.

Momenteel heb ik niet veel ervaring met wedstrijden, ik heb enkel wedstrijden gereden op d eponyclub en manege tot en met l2 niveau. Ik zou zo graag meer willen leren, de paardensport is iets wat mij zo interesseert en waar ik graag een stapje verder in wil maken.

Mocht er iemand een leuke spontane,zorgzame bijrijder zoeken in omgeving zuid Holland, Den Haag en omgeving. Dan houdt ik mij zeker aanbevolen. Ik ben in bezit van een auto dus iets verder maakt mij ook niet uit, als ik maar lekker kan rijden en veel kan leren en uiteraard lekker met paarden bezig kan zijn.:)

Ik hoop op reactie!

Mocht het bericht hier niet goed staan, dan hoor ik het graag!

LoveBodin

Berichten: 4353
Geregistreerd: 18-12-09
Woonplaats: Under The Northern Lights

Re: Lease paard gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-20 10:38

Voor dit soort aanbiedingen hebben we op bokt de "markt". Daar kan je dit neerzetten. Hier mag het helaas niet :).

rina

Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

Re: Lease paard gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-20 11:01

Inderdaad, dit valt onder advertenties en moet op Markt. Ik heb daarom getemt. (= een Moderator getipt dat dit topic fout staat.)