Oefenen trailerladen instructrice Zuid Holland

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Monody

Berichten: 209
Geregistreerd: 28-09-19
Woonplaats: Breda

Oefenen trailerladen instructrice Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-20 09:04

Hi iedereen!

Ik wil met Marnix eigenlijk starten met het oefenen van trailerladen. De geschiedenis die ik van Marnix weet met het trailerladen is dat hij er totaal geen fan van is. Zijn vorige eigenaresse heeft hem met héél veel geduld op de trailer gekregen om hem bij mij te brengen maar bij het eraf lopen ligt het grootste euvel. Als hij nu maar een trailer ziet loopt hij er al snuivend op af. Ik vind het een prettig idee als hij het gewoon vol zelfvertrouwen zou kunnen, voor het geval we er ooit een gaan huren of hij met spoed weg moet naar de kliniek.

Nu hebben wij zelf geen trailer. Ik vroeg mij af of jullie instructrices kennen in de regio Zuid Holland (wij staan in Dordrecht) die eventueel met trailer op locatie komen om zo het laden te oefenen.

Alvast heel erg bedankt! *\o/*

Delaja

Berichten: 3552
Geregistreerd: 10-04-08

Re: Oefenen trailerladen instructrice Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 09:14

Je zou eens bij Maaike van Back on trail kunnen informeren of ze bij jou komt. Ik ben destijds echt super goed geholpen door haar. Heel rustig, respect voor het paard en met individuele benadering.

Lenexa

Berichten: 604
Geregistreerd: 05-12-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 09:22

Ik heb Lynn van Paard en Inspiratie (via 2moons) bij mij gehad. Heel fijn, de mijne liep er wel al in maar bleef niet staan. 1 sessie van 2 uur en we waren er! Werkte ook heel fijn, rustige methode zonder dwang. Ik weet alleen niet of ze een trailer heeft om te gebruiken

DiantaM
Berichten: 11274
Geregistreerd: 10-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 09:25


Anoniem

Re: Oefenen trailerladen instructrice Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 09:29

Kiara van Grevenbroek uit Heerjansdam. Zij heeft mij superfijn geholpen.

Daihyo

Berichten: 88043
Geregistreerd: 01-06-01

Re: Oefenen trailerladen instructrice Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 09:49

Sandra v.d. Heuvel. Zij zit in Ouddorp, werkt volgens de methode van 2Moons. Is heel kundig, rustig en de methode zelf is ook heel fijn.

_Penotti
Berichten: 6267
Geregistreerd: 28-02-20
Woonplaats: Tussen de velden

Re: Oefenen trailerladen instructrice Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 09:51


Monody

Berichten: 209
Geregistreerd: 28-09-19
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-20 10:40

Bedankt voor de vele suggesties! Ik ga er naar kijken :D

Effects

Berichten: 561
Geregistreerd: 26-08-05

Re: Oefenen trailerladen instructrice Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 13:37

Jessica Brouwer van Equivalence of Janneke Koekhoven kan ik erg aanraden als je met positieve bekrachtiging/clickertraining wilt werken.

Viv_animals
Berichten: 78
Geregistreerd: 13-03-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-21 11:58

Monody schreef:
Hi iedereen!

Ik wil met Marnix eigenlijk starten met het oefenen van trailerladen. De geschiedenis die ik van Marnix weet met het trailerladen is dat hij er totaal geen fan van is. Zijn vorige eigenaresse heeft hem met héél veel geduld op de trailer gekregen om hem bij mij te brengen maar bij het eraf lopen ligt het grootste euvel. Als hij nu maar een trailer ziet loopt hij er al snuivend op af. Ik vind het een prettig idee als hij het gewoon vol zelfvertrouwen zou kunnen, voor het geval we er ooit een gaan huren of hij met spoed weg moet naar de kliniek.

Nu hebben wij zelf geen trailer. Ik vroeg mij af of jullie instructrices kennen in de regio Zuid Holland (wij staan in Dordrecht) die eventueel met trailer op locatie komen om zo het laden te oefenen.

Alvast heel erg bedankt! *\o/*

Hoi, ik ben benieuwd of het gelukt is? En of je een instructrice hebt gevonden? Zo niet: kiara van grevenbroek is echt een aanrader!

Mi_Amore

Berichten: 14843
Geregistreerd: 16-04-03
Woonplaats: België

Re: Oefenen trailerladen instructrice Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-21 12:25

Ik adviseer ook zeker Janneke Koekhoven of Suzy Deurinck :)