Stalling gezocht omgeving Delft/Den Haag/Rotterdam/Zoetermee

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
blub1

Berichten: 3
Geregistreerd: 28-07-20

Stalling gezocht omgeving Delft/Den Haag/Rotterdam/Zoetermee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-07-20 13:19

Ik kon geen recent topic hierover vinden maar ik ben opzoek naar stalling in de omgeving Delft/Den Haag/Rotterdam/Zoetermeer. Ik woon zelf in Delft dus hier dicht in de buurt van Delft hoe beter maar ben bereid een stukje te rijden voor de juiste stalling :)

Ik ben al bij behoorlijk wat stallen wezen kijken maar ik ben benieuwd of jullie misschien nog tips hebben waar ik zou kunnen gaan kijken. Ik zoek een stal waar ik en de sport fanatiek kan beoefenen maar waar mijn paard ook naar buiten kan en niet de hele dag in het hok staat.

Mijn "eisen";
- Paard moet in de zomer op het land kunnen en in de winter minimaal 3 uur in de paddock
- Voeren en buiten/binnenhalen wordt gedaan (geen DIY stal dus)
- Een goede 20 x 60 rijbak (binnenbak is een pré maar Agterberg bodem buiten zou ook goed zijn)
- Boxen kleiner dan 4 x 3 zijn geen optie (harde eis i.v.m. grootte van mijn paard)
- Mogelijkheden om wedstrijden te rijden in de buurt of op de stal zelf is een pré
- Stapmolen aanwezig (liefst met aanwezig stapmolen abonnement)
- Mogelijkheden om te lessen op locatie

Budget: Maximaal 500 euro afhankelijk van de diensten/aanwezige faciliteiten van de stal.



blub1

Berichten: 3
Geregistreerd: 28-07-20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-20 19:06

Christadk schreef:
Olsthoorn stables in Schipluiden misschien? Never mind, zie net dat je via een schema moet binnen halen.

En de Groene Meer in Stompwijk is ook een aanrader.


Osthoorn heb ik inderdaad gekeken en is een optie alleen hebben ze op dit moment geen grote stallen beschikbaar helaas. -O-

blub1

Berichten: 3
Geregistreerd: 28-07-20

Re: Stalling gezocht omgeving Delft/Den Haag/Rotterdam/Zoetermee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-20 13:42

Dank voor het meedenken. Ik heb uiteindelijk gekozen voor Stal de Groene meer :D


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 bezoekers