Ervaringen met chiropractor Luc Ratering?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
quincydesi
Berichten: 251
Geregistreerd: 09-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 09:39

Ik had hele goeie ervaringen hij kwam om de maand voor mn paard. maar na de laatste x en dat blijkt dat mn paard een breuk in der hals heeft en hij maar bleef zeggen dat het uit der hoeven kwam ben ik klaar met hem. en dan zegt ie ook nog van ja eigen schuld. je heb der zelf kapot gereden. hij behandelde al. en een jaar mn paard en ik vertrouwde hem alles wat hij zei deee ik kwa training sublementen etc. maar die man is gewoon niet goed voor de paardenm een osteopaat en masseur is veel beter.


quincydesi
Berichten: 251
Geregistreerd: 09-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 18:59

kamsel schreef:
In dat geval zou hij geen klanten hebben :+

Ik vind het erg kwalijk dat hij zich voordoet als behandelaar en haar vanuit die rol heeft gezegd dat ze het paard er ‘doorheen moest rijden’. Dat vind ik hem zeker wel aan te rekenen.


Half jaar lang moest ik het er ook doorheen rijden en met sublementen en hij kwam om de maand. Na een half jaar was mn paard op en naar de klote. hij zegt ja jij heb hem stuk gereden niet dus want alles wat hij zei heb ik gedaan. Nu met heel veel rust en een goeie therapeut erbij mag ik weer recreatief rijden. Maar zal altijd snel dingentjes hebben.


quincydesi
Berichten: 251
Geregistreerd: 09-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 19:38

Half jaar lang moest ik het er ook doorheen rijden en met sublementen en hij kwam om de maand. Na een half jaar was mn paard op en naar de klote. hij zegt ja jij heb hem stuk gereden niet dus want alles wat hij zei heb ik gedaan. Nu met heel veel rust en een goeie therapeut erbij mag ik weer recreatief rijden. Maar zal altijd snel dingentjes hebben.[/quote]

Zie nu pas jouw bericht. Als er 1 iemand zijn paard niet stuk gereden heeft dan ben jij dat wel!!! Heb je vaak genoeg gezien samen met dees. Desi kan geen beter baasje krijgen![/quote]


Awhh lief Ilse.

quincydesi
Berichten: 251
Geregistreerd: 09-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-19 19:29

Peetstap schreef:
Mhh, hier wederom aantal bevestigde positieve ervaringen en vlot duidelijkheid wat paard mankeert.
Klopte niet helemaal met da prognose maar de aanpak ervan gaat wel prima samen met die van da.

Daar doet ie ook totaal niet moeilijk over, hij is geen da tenslotte.


Mijn heeft ie voor gek verklaard toen ik vertelde dat het in der hals zat ipv wat hij zei de hoeven. Heb de hele hoeven laten nakijken en inspuiten niks aan de hand. Vreselijke vent. Heb nu een hele goeie therapeut. Na dat hij was geweest heeft zei heel veel moeten oplossen. anderhalf jaar later gaat ze nu lichamelijk eindelijk beter. steeds minder dingen zitten vast etc.

quincydesi
Berichten: 251
Geregistreerd: 09-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-20 14:28

trysteffy schreef:
Ik kom ook even binnen vallen.
Luc is afgelopen weekend bij ons op stal geweest voor een aantal stalgenoten.
Maar wat ik mij afvraag hij is dus letterlijk maar ongeveer 5 min bezig met je paard maar heeft ie dan wel het helle lichaam wel goed gevoeld?
Ik heb normaal een andere kraker die is ook meteen dierenarts maar die is geen 5 min bezig maar wel dik 3 kwartier tot een uur ongeveer.
Als ik de reacties hier en op stal hoor wil ik het wel maar dat ie zo kort bezig ie met zo’n groot lichaam vind ik toch wel een beetje gek of ligt dat aan mij :+


Stephanie, zeker via karin haha. voa haar ken ik hem en via haar is mijn paard verkloot. ook nog eens vastgesteld door de dierenarts


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 bezoekers