Voor de allergrootste shoppingtrip, welke ruitersportzaak?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Anne_GTI

Berichten: 18195
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 23:26

miss_lizje schreef:
Wachten tot maart en naar Equitana in Essen gaan. Veel meer keuze dan gemiddeld ruitersport zaak.

*\o/*



SCC

Berichten: 886
Geregistreerd: 04-12-12
Woonplaats: thuis

Re: Voor de allergrootste shoppingtrip, welke ruitersportzaak?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 23:40

Joh. Bosgra - Hardegarijp
heeft bijna letterlijk alles voor zowel ruiter als paard. verkoopt goedkope en duurdere merken. en hebben een super goede service ! :)

anders zou je ook de Hypo Fryslan kunnen doen in Drogeham (ben er zelf al meer dan een jaar niet meer geweest)

een paard draaft met zijn longen, houdt vol met zijn hart. maar wint met zijn karakter !
<3

ingvdh

Berichten: 6360
Geregistreerd: 28-09-02
Woonplaats: uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 10:52

Dressage_Haf schreef:
Rondje jumping Amsterdam wil ook vaak erg veel leuks hebben!


Dat vind ik altijd tegenvallen. Indoor Brabant heeft wat dat betreft meer te bieden.
Probleem met winkels is dat ze niet alles op voorraad hebben wat ze vaak wel op de webshop laten zien.

Vanuit woonplaats TS is Joh Bosgra bijna 2 uur rijden. Dat wel erg ver voor een winkel.

Jildau

Berichten: 9395
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Re: Voor de allergrootste shoppingtrip, welke ruitersportzaak?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 10:59

Ik zou ook zeker voor Equitana gaan!

Silly1972

Berichten: 14770
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 11:02

miss_lizje schreef:
Wachten tot maart en naar Equitana in Essen gaan. Veel meer keuze dan gemiddeld ruitersport zaak.



Absoluut deze! Zonder twijfel

[PP] [VOLG] Bonte Cashmiro van jaarling tot ............
Ceasar ter linden x Harmony 6 maart 2017 geboren

Eef_Bam

Berichten: 4075
Geregistreerd: 19-08-09
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 11:35

Dichterbij huis: divoza zoetermeer? Die is aardig groot en heeft veel kleding. Vind equidrome en kramer ook leuk, maar beduidend kleiner. Divoza heeft ook meer merken. Equitana 1x geweest maar vond ik ook tegenvallen, veel kleine kraampjes met dezelfde spullen.

Drico

Berichten: 4489
Geregistreerd: 14-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 11:43

ingvdh schreef:
Dressage_Haf schreef:
Rondje jumping Amsterdam wil ook vaak erg veel leuks hebben!


Dat vind ik altijd tegenvallen. Indoor Brabant heeft wat dat betreft meer te bieden.


Indoor Brabant vond ik vorig jaar écht enorm tegenvallen! Vooral veel luxe zoals auto's, schilderijen en interieur.

Ik zou ook kiezen voor Equitana! En anders Kramer en Loesdau combineren in Duitsland

Instagram: icehorse_drifandi | sebbiethecorgi
Drífandi frá Ponjée & Sebbie <3

beatje
Berichten: 5970
Geregistreerd: 05-02-12

Re: Voor de allergrootste shoppingtrip, welke ruitersportzaak?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-19 10:14


Gini
Berichten: 17885
Geregistreerd: 18-10-06
Woonplaats: Belgje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-19 10:43

Ow nee, Flanders Horse Expo vind ik echt de moeite niet waard. Niet voor de winkeltjes en niet voor de demo's. Ik ben er twee keer betaald naartoe kunnen gaan en ik heb ik het allemaal zo hard gezien dat ik er nu zelfs niet meer betaald heenga. Was me op het einde echt aan het vervelen. :D

sharonsemme

Berichten: 584
Geregistreerd: 05-07-09
Woonplaats: Voorhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-20 07:46

Even een upje, weet iemand toevallig of hypo de Veluwe nog bestaat/open is? Overal op internet staat van wel maar toen ik er 3 weken geleden langs reed zag het er erg gesloten uit.

Let a horse whisper in your ear
and breathe on your heart..
[KS-ITP] [VOLG] Het wilde leven van valk hengst Baron Legend!

Karina

Berichten: 1430
Geregistreerd: 31-08-01
Woonplaats: Putten

Re: Voor de allergrootste shoppingtrip, welke ruitersportzaak?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-20 15:03

Ik heb op facebook e.e.a. voorbij zien komen van mensen die er spullen in reparatie of ter verkoop hadden liggen, tot zadels aan toe, die ze niet terug kunnen krijgen omdat ze al zo lang dicht zijn en nergens op reageren.

"Don't wish for less problems; wish for more skills"

sharonsemme

Berichten: 584
Geregistreerd: 05-07-09
Woonplaats: Voorhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-20 16:50

Karina schreef:
Ik heb op facebook e.e.a. voorbij zien komen van mensen die er spullen in reparatie of ter verkoop hadden liggen, tot zadels aan toe, die ze niet terug kunnen krijgen omdat ze al zo lang dicht zijn en nergens op reageren.


Gisteren langs gereden en inderdaad dicht. Echt slecht dat z'n zaak niet alles netjes online regelt en hun site niet verwijderd op Facebook. Heb melding gemaakt bij Google, knap zuur als je van ver weg erheen rijd. En helemaal als mensen gewoon hun spullen niet terug krijgen!

Er liggen overigens nog wel spullen in de winkel zag ik door het raam!

Let a horse whisper in your ear
and breathe on your heart..
[KS-ITP] [VOLG] Het wilde leven van valk hengst Baron Legend!

maitestar23

Berichten: 655
Geregistreerd: 23-10-16
Woonplaats: Meppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-20 16:58

Ik weet niet of het al genoemd is maar wij slagen vaak goed bij Ruitersport Ruinen.
Veel merken, heel veel keuze en leuke prijzen.
Je moet alleen wel van shoppen en zoeken houden want er is echt heel veel en niet zo steriel en overzichtelijk als bij sommige winkels :+

nile
Berichten: 53
Geregistreerd: 05-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-20 17:26

Inderdaad Boer Dier en Ruiter Muiderberg als grote zaak.

Mijn absolute favoriet Braaaf Ruitersport in Amstelveen: kwalitatief beter assortiment dan de grote ketens, voor spullen waar je lang mee wilt gaan doen maar ook als je wat speciaals zoekt.

Woon er helaas niet meer in de buurt maar afgelopen winter nog online 2 Pikeur broeken in lengtemaat besteld, en mijn Safestyle stijgbeugels kwamen er destijds ook vandaan toen ze verder nog heel onbekend waren.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Flowerhorse7 en 16 bezoekers