Pensionstal midden limburg

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
estja
Berichten: 1428
Geregistreerd: 14-09-05

Re: Pensionstal midden limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-19 15:06

Manege Caprilli in Helden. In de zomer dag en vaker ook s'nachts buiten in groepsverband. Merries en ruinen in aparte groepen. In de winter buiten op paddocks van 20x40. Als het echt superslecht weer (sneeuwstorm ofzo) is dan worden ze evengoed nog los gelaten in de binnenmanege.
Ontspannen sfeer. 2 binnenmanege's, buitenmanege, springtuin, uitrijmogelijkheden, longeercirkel, enz.


estja
Berichten: 1428
Geregistreerd: 14-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-19 18:35

Ja de pensionpaarden staan apart en gaan ook apart de wei op. Als pensionruiter kun je wel meerijden in de manegelessen of buitenritjes als je dat wilt. Nadeel vind ik dat er op buitenritjes van de manege niet gegaloppeerd wordt. Maar er gaan ook groepjes pensionruiters onderling naar buiten. In het aangrenzend bos staan crosshindernissen.


estja
Berichten: 1428
Geregistreerd: 14-09-05

Re: Pensionstal midden limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 20:40

De eigenaar van stal Cuijpers is een aardige man maar de grootste chaoot die er rondloopt. Hij bedoelt het allemaal supergoed maar door zijn chaos gaan er dingen mis. Ik reed bij hem voor hij de stal kreeg en ben om die reden gestopt, kon daar niet mee overweg. Overal zooi, dan weer prikkeldraad wat rondslingerde in de wei en waar een paard met hoef in hing, dan weer stonden de paarden zonder water in de wei bij heet weer.

Nogmaals, hij is een aardige man. Er zit geen kwaad in.

estja
Berichten: 1428
Geregistreerd: 14-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 22:59

Hoi Pareltje. Mijn ervaringen zijn van voordat de eigenaar met stal Cuijpers begon dus al enige tijd geleden. Hij heeft n.l. van tevoren ook al elders paarden staan gehad en weiden gehad. Ik heb het paard destijds zelf uit de prikkeldraad gehaald, was een rol die los rondslingerde, samen met nog een aantal materialen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Black_Moon, estell__, N_B_N, SuusvL, Suziiiie, x_Elise en 74 bezoekers