Ermelose Paarden Tweedaagse 2024

Moderators: Nicole288, balance, Dyonne, Sica, Neonlight, C_arola, Coby

chamion
Huisheks

Ermelose Paarden Tweedaagse 2024

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-24 22:13

De inschrijvingen zijn geopend voor de Ermelose Paarden Tweedaagse.

Afbeelding

Nu ben ik er al bij vanaf de aller eerst editie (als vrijwilliger) en ga ik dit jaar voor de 4de keer starten en voor de 3de keer alle 2 de dagen. Maar zijn er nog meer bokkers die mee gaan doen? Ik en mijn groepje hebben er in ieder geval al super veel zin in en onze inschrijving is al compleet.

Voor het 1ste met een heel groepje ruiters achter mijn menwagen. Zaterdag zijn we met 4 ruiters en 1 menner en zondag met 3 ruiters en 1 menner. We pakken ivm jonge dieren beide dagen de 18 km.

Voor meer info zie: KLIK

Foto's van vorige edities

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Deze 2 foto's zijn gemaakt, vorig jaar, en zijn uiteindelijk komen te hangen bij Het StJansdal in Harderwijk. Dat wist ik vrij rap :+ appjes bleven binnen komen. Inclusief deze foto's dus.

Afbeelding
Afbeelding

Doel voor 2024, meer dan 350 km afleggen met Baila en de menwagen door bos en over heide.
Tussenstand: midden juni, +200 km

Bambelien

Re: Ermelose Paarden Tweedaagse 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-24 22:44

Ik kan het zo snel niet terug vinden, maar is er mogelijkheid tot overnachten of na de rit je paard op een paddock zetten? Voor de mensen die van verder weg moeten komen?

pjer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-24 00:19

Ik probeer wat stalgenoten te ronselen. Dan komen we met iig een koets en mogelijk nog een koets of een ruiter en misschien wel meer.

Voor alle foto's uit een topic: &if=1
Ik maak stalnaambordjes en dogtags met naam en telnr voor aan je zadel, lasergravin.nl

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-24 07:03

Ik ben erbij met een vriendin. Beide dagen 18 km aangezien beide paarden net hersteld zijn van een blessure. Nu op zoek naar stalling en overnachtingsplek voor ons.

RachelvanW

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-24 07:18

Paardenhotel Putten heeft nog plek, 15 minuten van de start.

Koekeroekus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-24 08:21

Ik en vriendin starten dit jaar ook weer.

Hopelijk kunnen we nu wel echt beide dagen rijden.

Eerste keer verstapte hij zich en liep de pony niet helemaal lekker helaas.

Tweede keer was mijn eigen domme fout om te gaan rijden met een dekje dus niet geschikt bleek voor lange afstanden
Voel me er nog steeds schuldig om maar toen ben ik dus dag twee ook niet gestart.

We gaan dit jaar voor een heel weekend

Iemand een Kerstmuts gevonden?

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-24 09:31

RachelvanW schreef:

Volgens de website niet, daar hebben we als eerste gekeken

chamion
Huisheks

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-24 16:23

Bambelien schreef:
Ik kan het zo snel niet terug vinden, maar is er mogelijkheid tot overnachten of na de rit je paard op een paddock zetten? Voor de mensen die van verder weg moeten komen?

Rijnstone Ranch (naast de startlocatie) heeft nog wel stallen, maar volgens mij waren alle slaapkamers al verhuurd (maar pin mij daar niet op vast) In de straat zelf heb je nog een grote camping die ook tenten/huisjes verhuur heeft. Deze heet De Haeghehorst. Daarnaast zijn er in de directe omgeving nog enkele parken/campings en zelf een Van Der Valk Hotel.

Koekeroekus schreef:
Ik en vriendin starten dit jaar ook weer.

Hopelijk kunnen we nu wel echt beide dagen rijden.

Eerste keer verstapte hij zich en liep de pony niet helemaal lekker helaas.

Tweede keer was mijn eigen domme fout om te gaan rijden met een dekje dus niet geschikt bleek voor lange afstanden
Voel me er nog steeds schuldig om maar toen ben ik dus dag twee ook niet gestart.

We gaan dit jaar voor een heel weekend

Dat is pech hebben inderdaad, hopelijk zit dit jaar alles mee

gr_roos schreef:
Ik ben erbij met een vriendin. Beide dagen 18 km aangezien beide paarden net hersteld zijn van een blessure. Nu op zoek naar stalling en overnachtingsplek voor ons.

Zie bovenstaande reactie van mij :D

Doel voor 2024, meer dan 350 km afleggen met Baila en de menwagen door bos en over heide.

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-24 16:50

Oh leuk!
Ik ga eens kijken of het gaat lukken hier qua planning :)

Alejandro Z1+5 Dressuur B+11 mennen / Odin finalist Friesian Talent cup 2021 L1+5 / Dressuur Jurylid t/m M2

http://Www.beestachtiggoed.nl http://www.dutchbling.nl frontriemen en halsbanden!

RachelvanW

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-24 17:07

gr_roos schreef:
RachelvanW schreef:

Volgens de website niet, daar hebben we als eerste gekeken

Oh ja, sorry, al volgeboekt

Em_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-24 17:42

Mocht iemand een groom nodig hebben op de kar dan houd ik me aanbevolen ;) lijkt me erg gezellig!

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-24 19:16

Em_ schreef:
Mocht iemand een groom nodig hebben op de kar dan houd ik me aanbevolen ;) lijkt me erg gezellig!

Ik ga je zeker onthouden!

Alejandro Z1+5 Dressuur B+11 mennen / Odin finalist Friesian Talent cup 2021 L1+5 / Dressuur Jurylid t/m M2

http://Www.beestachtiggoed.nl http://www.dutchbling.nl frontriemen en halsbanden!

pjer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-24 20:18

Vandaag stalgenoot gesproken en die had zich al opgegeven, dus we gaan met 2 koetsen :-)

Ik maak stalnaambordjes en dogtags met naam en telnr voor aan je zadel, lasergravin.nl

chamion
Huisheks

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-24 20:43

pjer schreef:
Vandaag stalgenoot gesproken en die had zich al opgegeven, dus we gaan met 2 koetsen :-)

Super leuk nieuws *\o/* Gaan jullie beide dagen of maar 1tje?

pjer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-24 21:21

alle twee beide dagen. ik gok gewoon heen en weer rijden naar huis (stal in nijkerk/zeewolde) dat is goed te doen

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-24 08:03

chamion schreef:
gr_roos schreef:

Zie bovenstaande reactie van mij :D

Daar heb ik contact mee gehad, maar hij wist niet zeker of er plek was, dat hoor ik vandaag.

chamion
Huisheks

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-06-24 09:18

pjer schreef:
alle twee beide dagen. ik gok gewoon heen en weer rijden naar huis (stal in nijkerk/zeewolde) dat is goed te doen

Ja, dat is inderdaad prima te doen :D

@ gr_roos, duimen dan maar

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-24 09:43

chamion schreef:
pjer schreef:

Ja, dat is inderdaad prima te doen :D

@ gr_roos, duimen dan maar

En anders zoeken we wat anders, voor mij is het wat ver om op en neer te rijden (regio Alkmaar).

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-24 19:42

Onze stal is in zeewolde, iets meer dan een half uur rijden naar ermelo. Wellicht is dat een oplossing? Anders zijn er verder in zeewolde nog wel stallen, die wellicht plek hebben

chamion
Huisheks

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-06-24 19:44

@gr_roos, genoeg stallen/slaap mogelijkheden hier in de buurt :D

Koekeroekus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-24 21:47

Oeps :+

We staan op de wachtlijst. Nooit verwacht dat inschrijvingen zo snel zouden gaan. We waren dus te laat :')

Hadden al gekeken naar een parkeerplaats in de buurt maar die zijn zo klein dat dat waarschijnlijk ook geen slim plan is.
Balen wel, we hadden graag meegedaan .

Wie weet komen er nog afzeggingen maar dat hoop ik natuurlijk niet voor de andere deelnemers.

Iemand een Kerstmuts gevonden?

chamion
Huisheks

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-24 09:20

Klopt het is inderdaad heel hard gegaan. Had de organisatie zelf ook niet verwacht. Mensen die zonder trailer komen zijn nog welkom. Dus je kan inderdaad kijken voor parkeerplaatsen in de buurt (ik ken er 2) of dat je ergens de paarden stalt en zelf op en neer rijdt (mits je dichtbij woont) of er een vakantie weekend van maakt. Genoeg mogelijkheden in de buurt.

Al is Rijnstone qua slaapplaatsen mensen vol, of je moet willen slapen in je trailer. Qua stalling durf ik even niet te zeggen. Ze hebben namelijk 12? boxen voor loge's maar geen idee hoe hard die zijn gegaan.

Probleem is gewoon dat je niet aan de weg mag parkeren van de gemeente in de fazantlaan (moet je weer een aparte vergunning regelen) en de parkeerplaats van Het Veluws Ros is niet zo groot.

Muga

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-24 18:00

Hoi! Ik wil heel graag op de reservelijst voor de zaterdag. Maar kan nergens vinden hoe ik in moet schrijven... kun je mij helpen?

So much <3

Em_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-24 19:24

ivy_power89 schreef:
Em_ schreef:

Ik ga je zeker onthouden!

Heb inmiddels al andere plannen helaas!

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-24 19:39

Geeft niet want ik had toch nog niet ingeschreven, en zo te zien heeft dat geen nut meer haha