Horse Event Super Stars

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101731
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Horse Event Super Stars

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-23 19:56

Wie gaat er naartoe? En waar zit je?

Ik ga met bokker Menino en we zitten in Vak C, rij 13, stoel 56 en 57. Ik ben natuurlijk gewapend met camera. :D

Storm

Berichten: 20840
Geregistreerd: 05-06-02
Woonplaats: Brabant

Re: Horse Event Super Stars

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-23 12:21

Iemand nog een kaartje nodig? Vriendin van me heeft er een over voor morgen, 5 februari.

Jasia

Berichten: 6754
Geregistreerd: 29-05-06
Woonplaats: Bergen op Zoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-23 17:37

Ik ga ook met een vriendin! Vak C, rij 11, stoel 71 en 72. :):)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101731
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-23 17:39

Dan zitten we vlak bij elkaar. :D
Ik ben wel te herkennen aan mijn Boktjas.

annikeee19
Berichten: 2043
Geregistreerd: 01-08-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-23 20:21

En hoe vonden jullie het?

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101731
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: Horse Event Super Stars

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-23 20:22

Tegenvallen.

Renaatt92
Berichten: 310
Geregistreerd: 20-05-12

Re: Horse Event Super Stars

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-23 20:27

Ik ben ook geweest en vond het ook wat tegenvallen.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101731
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: Horse Event Super Stars

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-23 20:29

Mijn fotoverslag komt hopelijk zo online, daar vertel ik wat meer wat ik ervan vond.

SsSimonee

Berichten: 2940
Geregistreerd: 06-03-07
Woonplaats: ergens in de achterhoek

Re: Horse Event Super Stars

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-23 07:06

Ik ben ook geweest met een vriendin, zagen in Vak E rij 15.
Wij vonden het echt leuk in elkaar gezet en mooie shows voorbij zien komen.

Plukje
Berichten: 1652
Geregistreerd: 22-06-05
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-23 07:25

Ik zat aan een VIP-tafel met geweldig gezelschap, dus dan is het altijd leuk. Ik moest even schakelen dat Horse Event in september veel clinics bevatte en dit alleen korte demonstraties. Dat had ik me van te voren niet zo gerealiseerd.
De vele muziek gedeeltes vond ik her en der wel lekker voor de sfeer, maar ik dacht wel ‘was het nou zo moeilijk om tegelijkertijd iets met een paard te doen in de bak?’ Nu keek je naar een lege bak.
Het merendeel van de mensen hebben we al op Horse Event in September gezien en dan vallen de tien minuutjes show soms een beetje tegen. Ik vond de Fransman wel leuk. Jesse vind ik altijd leuk als hij zijn mond houdt O:) , featherlight vond ik echt niets aan. Ze vertelde op een heel warrige manier één ienieminie dingetje die iedereen ook al 100 keer in haar filmpjes heeft gezien, terwijl ze suggereerde dat ze met een probleempaard zou gaan werken.
De eventers vond ik leuk om te zien, maar had ik graag meer van willen weten. De menster vond ik zielig, want die mocht alleen die gekke DJ naar binnen rijden en daarna moest ze weer weg. De trickriders waren leuk en het was goed dat Jos niet de kans kreeg om weer 80% van zijn clinic te vullen met verhalen over zijn carrière en waarom hij zo geweldig is.
Tineke en Imke zijn altijd geweldig, maar echt veel te kort. Idem voor Britt. En voor Carmen vond ik het wat sneu om naast Britt te rijden, want het verschil is echt te groot en leidde af.
Bij het VIP gedeelte was het fijn om zo te kunnen zitten, maar er waren werkelijk onwaarschijnlijk veel VIP tafels waardoor we letterlijk 1 bitterbal en een hapje wrap kregen. Fris, koffie en thee zagen we wel lopen, maar kwamen niet bij onze tafel en op de tafel zelf stond wat lauw drinken klaar.
Dat er geen stands waren was ook wat zielig, want de stands waren er zelf wel, maar dus leeg en dat zag er wat triest uit. Hang er dan een gordijntje voor.

Zou ik volgend jaar weer gaan? Met dit gezelschap zeker en ik zal dus beter mijn verwachtingen managen en niet denken dat het lijkt op Horse Event in September.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101731
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: Horse Event Super Stars

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-23 07:28

Jij vond dit het bedrag voor een VIP tafel wel waard dus?

Ik vond jullie allemaal behoorlijk op elkaar zitten eerlijk gezegd. En dat bedrag neertellen voor 2 uur show? En het waren niet eens 2 uur, met al die tijd die er steeds tussen zat had je misschien net iets meer dan een uur show.

Plukje
Berichten: 1652
Geregistreerd: 22-06-05
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-23 08:13

Bellatrix schreef:
Jij vond dit het bedrag voor een VIP tafel wel waard dus?

Ik vond jullie allemaal behoorlijk op elkaar zitten eerlijk gezegd. En dat bedrag neertellen voor 2 uur show? En het waren niet eens 2 uur, met al die tijd die er steeds tussen zat had je misschien net iets meer dan een uur show.

Zeker niet, maar ik hoefde niet te betalen ;). Ik had er geen last van dat we dicht op elkaar zaten, maar vroeger bij JA was het een stuk exclusiever en kon je nog rondlopen enzo. Dit was echt veel te massaal en de extraatjes qua eten en drinken hadden beter uitgepakt als het minder massaal was geweest. We hadden ook VIP parkeertickets, maar er was geen VIP parkeerterrein.
Ik vond het ook heel bijzonder hoeveel kleine kinderen in het VIP deel zaten!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101731
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: Horse Event Super Stars

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-23 10:21

Raar, VIP parkeerkaarten maar geen VIP plekken. :+

Het was idd massaal...

miramii

Berichten: 1193
Geregistreerd: 26-09-14
Woonplaats: In een hutje op de hei

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-23 11:38

Oh grappig, ik zat vak C rij 14, dus vlakbij!
Ik vond het geheel wel tof, maar inderdaad ook wat bijzondere keuzes. En denk dat er wat evaluaties achteraf zijn geweest. Bij die Frans ging het niet zo soepel volgens mij. Vond het wel hilarisch om te zien. :') Ik zei net tegen een vriendin: bizar hoe hij ze er allemaal bij kan houden, toen de helft begon te rollen haha. Wel een beetje jammer: die trainer die de paarden binnenliet was niet bepaald zachtzinnig met de paarden.
Feather was inderdaad heel warrig. Volgens mij past dat beter als echte clinic op HE.
Van die menner had ik graag een parcours gezien oid. Dit was echt wel heel kort.
Die showruiters en eventing was tof om te zien!
En bij Britt en Imke vond ik de instructrice de situatie niet zo goed inschatten versus wat ze verwachtte. George had duidelijk heel veel spanning.