EquiDay 2019 Jubileum - met NK springen op neckrope

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
TessJazz
Berichten: 2043
Geregistreerd: 28-06-13
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 19:26


Karma

Berichten: 1875
Geregistreerd: 31-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 20:33

mvdbijl schreef:
ze staan niet op de plattegrond, er staat daar nwr en paardenspul judith beukema? maar weet indd wat je bedoeld.

Vast iemand die het wel weet!


Equiday ook al geraadpleegd.

Nee ze stond op de plek waar geloof ik Bianca Koevoets zou moeten staan (aan de plattegrond te zien), maar volgens mij was zij er helemaal niet? Of stond ze uiteindelijk ergens anders. En anders was deze meid misschien mee met haar? Bianca koevoets doet iets met zadels en een zadelmakersopleiding.

Het was amper een kraampje te noemen, ze stond voor een B-vrachtwagentje.

YoRien

Berichten: 267
Geregistreerd: 12-05-11
Woonplaats: Ede

Re: EquiDay 2019 Jubileum - met NK springen op neckrope

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 20:48

Ook even een verslagje van mijn kant.

De reis naar Equiday verliep voorspoedig. Vinur was relaxt in zijn paddockje met gras (heeft hij thuis niet) en wij warmden ons op met koffie.

Om 10 uur onze demo met Dutch Horseboarding. We begonnen met ongeveer 8 man publiek, gelukkig werd dat steeds meer en op het einde zat het toch aardig vol. Ik had een vriendin ingeschakeld om uitleg te geven, zodat ik me op Vinur kon richten en de oefeningen kon laten zien. We hebben de voorbereidende oefeningen laten zien en ik hoop dat het daarmee voor meer mensen laagdrempelig is geworden om te starten met horseboarden. Daarna heb ik uiteraard nog wat rondjes op bet board laten zien. Omdat de ring in hal B maar klein is kon ik niet meer dan wat rondjes draf laten zien. Ik hoop dat het toch een goed beeld heeft gegeven. In het bos is het natuurlijk vele malen leuker ;-)

Afbeelding

Na de demo hadden we 45 minuten om om te schakelen naar de volgende demo. Vinur even rustig in de paddock en wij wisselden tuig voor een zadel. Ik reed namelijk mee in de demo van Cathy Sirett over angst bij springen. Ondanks dat ik het best heel spannend vond, had ik er ook heel veel zin in. Soms voelde het een beetje als een debiele actie om mijn angst in zo'n setting aan te gaan pakken. Maar tegelijk had ik veel vertrouwen in Cathy en haar aanpak. En als het niet zou lukken, zou ik er gewoon niet op gaan. Maar de demo overtrof mijn stoutste dromen. Want uiteindelijk sprongen we 40 cm én hebben we een stukje galop gedaan. Ik loopnog steeds rond als een trots blij ei. Ik heb er ook veel positieve reacties op gehad. Superfijn dat dit thema nu ook uit de taboe-sfeer begint te komen!

Afbeelding

Daarna nog wat geshopt, de intrinzen demo gezien en natuurlijk naar de lezing van Cathy geweest. Ruim voor het einde zijn we Vinur gaan laden en lekker naar huis gegaan. Wat een geslaagde dag was dit!

callippo

Berichten: 3201
Geregistreerd: 03-06-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-19 23:22

Karma schreef:
mvdbijl schreef:
ze staan niet op de plattegrond, er staat daar nwr en paardenspul judith beukema? maar weet indd wat je bedoeld.

Vast iemand die het wel weet!


Equiday ook al geraadpleegd.

Nee ze stond op de plek waar geloof ik Bianca Koevoets zou moeten staan (aan de plattegrond te zien), maar volgens mij was zij er helemaal niet? Of stond ze uiteindelijk ergens anders. En anders was deze meid misschien mee met haar? Bianca koevoets doet iets met zadels en een zadelmakersopleiding.

Het was amper een kraampje te noemen, ze stond voor een B-vrachtwagentje.

Ohh, nu weet ik welke stand je bedoelt.
Ik heb werkelijk geen idee wie dat was. Ik dacht dat ze bij Bianca hoorde, want wij hadden op die plek geen (extra) stand ingepland.
Ben nu wel benieuwd wie daar zat :-)

mvdbijl

Berichten: 3675
Geregistreerd: 29-06-09
Woonplaats: Zeist

Re: EquiDay 2019 Jubileum - met NK springen op neckrope

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 09:49

Lijkt me toch dat Equiday dit weet, anders even oproepje laten doen op hun Facebook.

Karma

Berichten: 1875
Geregistreerd: 31-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 12:23

mvdbijl schreef:
Lijkt me toch dat Equiday dit weet, anders even oproepje laten doen op hun Facebook.


Heb ik gedaan gisteren maar nog geen reactie.

Toch misschien iemand hier die weet wie ze is?

LivinHorseSh

Berichten: 8
Geregistreerd: 01-01-17

Re: EquiDay 2019 Jubileum - met NK springen op neckrope

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 19:59

Nog een leuke vlog met beelden van schriktraining Deluxe, het NK neckrope springen en de show van Fivique. https://youtu.be/1lQJ1hdUqAo
Het was een leuke dag! Alleen een beetje koud als standhouder haha. Gelukkig stond ik nog in de 'warme' hal. Hebben jullie nog iets leuks gekocht?