EquiDay 2019 Jubileum - met NK springen op neckrope

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
callippo

Berichten: 3199
Geregistreerd: 03-06-02
Woonplaats: Enschede

EquiDay 2019 Jubileum - met NK springen op neckrope

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-19 17:08

De 10e editie alweer. En nog steeds elk jaar groeiende.

Op 13 april vieren we ons jubileum.
Speciaal hiervoor hebben we weer wat nieuws bedacht: het allereerste Nederlands Kampioenschap "Springen op Neckrope". We zijn nu al verrast door het grote aantal aanmeldingen, het blijkt dat er stiekum een heleboel mensen een mooi parcours op neckrope kunnen springen. Hoe gaaf is dat! De inschrijving is nog open tot 9 maart, daarna maken we uit alle ingestuurde filmpjes een selectie van deelnemers voor het NK.

Om in het thema te blijven, hebben we diverse shows waarin met neckrope wordt gereden en een aantal demonstraties waarin je leert hoe je begint met rijden op neckrope, maar ook hoe je de overstap maakt van bit naar bitloos.

Voor de jeugd zijn we bezig om het kidsplein te vullen met leuke activiteiten (wie wat weet/wil doen, mag zich nog melden!)


Info: http://www.equiday.nl

13 april 2024 De grote voorjaarseditie van EquiDay
met 3 showringen vol paardvriendelijke demonstraties, 150+ stands, veel lezingen en workshops.


viola

Berichten: 2030
Geregistreerd: 24-04-04

Re: EquiDay 2019 Jubileum - met NK springen op neckrope

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 20:20

Ik ben er bij!
Een parcours springen gaan we maar niet aan beginnen, zeker niet op neckrope, maar heb mij en pony wel ingeschreven voor de NH-challenge.
Verder natuurlijk een hoop inspiratie op doen die dag zoals altijd.

Isabel_k

Berichten: 4768
Geregistreerd: 18-03-12
Woonplaats: Zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 13:53

Ik had al kaarten gekocht maar nu ben ik met mijn paard ook uitgenodigd voor de NH challenge. Voor ons allebei de eerste keer op een groot evenement en voor hem überhaupt de eerste keer naar een andere locatie. We zijn wel naar het bos geweest maar dit is helemaal nieuw *\o/*
Afbeelding

Het paard in kwestie :))

IG: @arabierjoep

viola

Berichten: 2030
Geregistreerd: 24-04-04

Re: EquiDay 2019 Jubileum - met NK springen op neckrope

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 22:58

Leuk Isabel dat je ook meedoet aan de NH-chalenge. Is ben ook geselecteerd om mee te doen en pony en ik hebben ook niet veel ervaring met evenementen hoor. Ik ben ook heel benieuwd hoe wij het gaan doen.

Yacintha

Berichten: 1068
Geregistreerd: 28-07-10
Woonplaats: Nieuw-Schoonebeek

Re: EquiDay 2019 Jubileum - met NK springen op neckrope

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 23:21

Wij zijn er ook weer bij met een gloednieuwe show! :D

Isabel_k

Berichten: 4768
Geregistreerd: 18-03-12
Woonplaats: Zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 10:58

viola schreef:
Leuk Isabel dat je ook meedoet aan de NH-chalenge. Is ben ook geselecteerd om mee te doen en pony en ik hebben ook niet veel ervaring met evenementen hoor. Ik ben ook heel benieuwd hoe wij het gaan doen.

Leuk! Ik heb er zin in. *\o/*

@yacintha leuk! Ik volg jullie op Instagram :D

IG: @arabierjoep

Yacintha

Berichten: 1068
Geregistreerd: 28-07-10
Woonplaats: Nieuw-Schoonebeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 19:52

Isabel_k schreef:
viola schreef:
Leuk Isabel dat je ook meedoet aan de NH-chalenge. Is ben ook geselecteerd om mee te doen en pony en ik hebben ook niet veel ervaring met evenementen hoor. Ik ben ook heel benieuwd hoe wij het gaan doen.

Leuk! Ik heb er zin in. *\o/*

@yacintha leuk! Ik volg jullie op Instagram :D


Super leuk! :D

xChanelx
Berichten: 1918
Geregistreerd: 05-04-13

Re: EquiDay 2019 Jubileum - met NK springen op neckrope

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 19:51

Ik ben erg benieuwd naar het programma/blokkenschema. Dan kan er weer gepuzzeld worden om alles te gaan zien haha.

Enjoy the little things in life, because one day you will look back and realize it were the big things.

Isabel_k

Berichten: 4768
Geregistreerd: 18-03-12
Woonplaats: Zuid holland

Re: EquiDay 2019 Jubileum - met NK springen op neckrope

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-19 13:45

Is er inmiddels al meer bekend over het parcours dat ik af moet leggen tijdens de natural horsemanship challenge? Ik had de eerste mail namelijk gemist en ik ben bang dat ik deze ook ga missen :+

IG: @arabierjoep

viola

Berichten: 2030
Geregistreerd: 24-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-19 16:10

Ik heb nog niks gehoord, maar er is nog tijd, 3 weken van te voren zouden we het horen. Nog twee dagen :D
Ik ben wel nieuwsgierig. Vanuit de eerste mail begreep ik een beetje tussen de regels door dat we de oefeningen vanaf de grond en het zadel in één periode moeten doen en niet zoals voorheen twee aparte tijdvakken. Ben benieuwd hoe dat gaat zijn en of we dan grondwerk met zadel op moeten doen ofzo, lijkt me met mijn zadel waarbij ik de beugels niet goed kan opsteken niet handig. Ik hoop eigenlijk dat het gewoon gaat zoals voorheen.

Isabel_k

Berichten: 4768
Geregistreerd: 18-03-12
Woonplaats: Zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-19 16:15

viola schreef:
Ik heb nog niks gehoord, maar er is nog tijd, 3 weken van te voren zouden we het horen. Nog twee dagen :D
Ik ben wel nieuwsgierig. Vanuit de eerste mail begreep ik een beetje tussen de regels door dat we de oefeningen vanaf de grond en het zadel in één periode moeten doen en niet zoals voorheen twee aparte tijdvakken. Ben benieuwd hoe dat gaat zijn en of we dan grondwerk met zadel op moeten doen ofzo, lijkt me met mijn zadel waarbij ik de beugels niet goed kan opsteken niet handig. Ik hoop eigenlijk dat het gewoon gaat zoals voorheen.


Nee inderdaad nog twee dagen :D Maar ja ik zag de eerste mail echt pas heel laat. :+

Ik weet ook niet hoe dat zit. Ik ga niet eens rijden, want mijn paard is nog niet beleerd. :')

IG: @arabierjoep

xChanelx
Berichten: 1918
Geregistreerd: 05-04-13

Re: EquiDay 2019 Jubileum - met NK springen op neckrope

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-19 20:47

Zijn hier toevallig nog mensen die alleen gaan? Het lijkt me wel gezellig om een deel van de dag samen met iemand/een groepje samen naar demo's te kijken!

Enjoy the little things in life, because one day you will look back and realize it were the big things.

Iselda

Berichten: 1753
Geregistreerd: 31-01-09
Woonplaats: Noord-Holland Noord

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-19 20:51

xChanelx schreef:
Zijn hier toevallig nog mensen die alleen gaan? Het lijkt me wel gezellig om een deel van de dag samen met iemand/een groepje samen naar demo's te kijken!


Zoals het er nu naar uit ziet ga ik alleen! Ik neem wel mijn camera mee, maar natuurlijk altijd gezellig om wat met iemand anders/een groepje te doen :j

Volg de avonturen van Ami, Lookie en mij op instagram: http://www.instagram.com/trotter_amidepapion

Equinssa

Berichten: 106
Geregistreerd: 22-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-19 22:33

Komt er iemand toevallig in de buurt van station ermelo? Ik en mijn moeder gaan met de trein en er rijden geen pendelbussen. Mocht er iemand ons op willen halen op het station en dat wij een stukje mee rijden naar het terrein hoor ik dat graag! :)

Equinssa, passie voor paarden mét gevoel.
Mijn youtube kanaal:
https://www.youtube.com/channel/UCyNPY7y-DloTkwScEeA8bIw?view_as=subscriber

ieris

Berichten: 1775
Geregistreerd: 26-05-02
Woonplaats: Loenen veluwe

Re: EquiDay 2019 Jubileum - met NK springen op neckrope

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-19 13:24

Ik ga waarschijnlijk ook alleen, vind het ook wel leuk om aan te sluiten. En kan ook wel even kijken of ik in de buurt van station Ermelo kan komen, ik kom vanuit richting Apeldoorn.

xChanelx
Berichten: 1918
Geregistreerd: 05-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-19 18:23

Leuk Iselda en ieris!

Enjoy the little things in life, because one day you will look back and realize it were the big things.

Iselda

Berichten: 1753
Geregistreerd: 31-01-09
Woonplaats: Noord-Holland Noord

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-19 18:27

xChanelx schreef:
Leuk Iselda en ieris!


Zullen we even via pb nummers uitwisselen oid? :) Is misschien wel handig? Of iig even pb'en om daar wat af te kunnen spreken! *\o/*

Volg de avonturen van Ami, Lookie en mij op instagram: http://www.instagram.com/trotter_amidepapion

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101645
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: EquiDay 2019 Jubileum - met NK springen op neckrope

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-19 18:35

Ik ben er ook bij, met camera. :D Ga alleen maar ik loop graag mijn eigen planning af. :o
Even een praatje maken is altijd leuk!!

❤️ Elizabeth Olsen ❤️ Scarlet Witch ❤️
KLIK --> Volg mijn verhuizing naar een nieuwbouw woning!
Bestelpagina Equiday 13 april 2024 --> https://marliestrapfotografie.pixieset. ... april2024/

Iselda

Berichten: 1753
Geregistreerd: 31-01-09
Woonplaats: Noord-Holland Noord

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-19 18:41

Bellatrix schreef:
Ik ben er ook bij, met camera. :D Ga alleen maar ik loop graag mijn eigen planning af. :o
Even een praatje maken is altijd leuk!!


Ik ga ook met camera!
Er zijn ook zeker dingen wat ik wil zien en dat ga ik dan ook doen, alleen of samen maakt me dan niet zoveel uit.
Zover ik kon zien was het tijdschema nog niet bekend, daar ben ik met smart op aan het wachten :D

Volg de avonturen van Ami, Lookie en mij op instagram: http://www.instagram.com/trotter_amidepapion

Isabel_k

Berichten: 4768
Geregistreerd: 18-03-12
Woonplaats: Zuid holland

Re: EquiDay 2019 Jubileum - met NK springen op neckrope

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-19 18:43

Om tien uur is de natural horsemanship challenge. Heel leuk om te fotograferen :))

IG: @arabierjoep

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101645
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: EquiDay 2019 Jubileum - met NK springen op neckrope

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-19 19:03

_O- Ik zal kijken wat ik kan inplannen. :D
Hoop wel dat het programma snel online komt!!

❤️ Elizabeth Olsen ❤️ Scarlet Witch ❤️
KLIK --> Volg mijn verhuizing naar een nieuwbouw woning!
Bestelpagina Equiday 13 april 2024 --> https://marliestrapfotografie.pixieset. ... april2024/

xChanelx
Berichten: 1918
Geregistreerd: 05-04-13

Re: EquiDay 2019 Jubileum - met NK springen op neckrope

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-19 19:14

Haha, ik trek ook graag mijn eigen plan hoor O:) maar deels samen optrekken vind ik erg leuk! Ik stuur jullie wel even een pb!

Enjoy the little things in life, because one day you will look back and realize it were the big things.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101645
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: EquiDay 2019 Jubileum - met NK springen op neckrope

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-19 19:17

Ik ga iig langs de stand van MakeDreamz want ik wil een sieraad laten maken van het haar van mijn moeder. Geen paard idd. :P

❤️ Elizabeth Olsen ❤️ Scarlet Witch ❤️
KLIK --> Volg mijn verhuizing naar een nieuwbouw woning!
Bestelpagina Equiday 13 april 2024 --> https://marliestrapfotografie.pixieset. ... april2024/

Iselda

Berichten: 1753
Geregistreerd: 31-01-09
Woonplaats: Noord-Holland Noord

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-19 19:28

Ik wil sowieso even langs Buitenzinnig. Wellicht dan mijn nieuwe zadel bestellen, of misschien heb ik dat aankomende week al gedaan. En wil dan even kijken voor een pad voor onder mijn Ghost (die ik dus nog moet bestellen).
Daarnaast hou ik echt van struinen, dus dat komt wel goed :D

Ik hoop ook dat het programma snel online komt! Er zijn best wel wat dingen die ik graag wil zien, dus het zou fijn zijn als dat lukt qua programmering :j

Edit: Bellatrix, van het haar van je moeder, dat is bijzonder. Nog niet eerder gehoord!

Volg de avonturen van Ami, Lookie en mij op instagram: http://www.instagram.com/trotter_amidepapion

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101645
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: EquiDay 2019 Jubileum - met NK springen op neckrope

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-19 19:32

Dat is het enige wat ik nog van haar heb. Ze is dit jaar op 6 mei 25 jaar geleden overleden en ik wil nu toch iets doen met die lok haar...

❤️ Elizabeth Olsen ❤️ Scarlet Witch ❤️
KLIK --> Volg mijn verhuizing naar een nieuwbouw woning!
Bestelpagina Equiday 13 april 2024 --> https://marliestrapfotografie.pixieset. ... april2024/


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 bezoekers