Paardendagen Driesum/Wouterswoude 2018

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
MariaMaaike

Berichten: 1861
Geregistreerd: 22-07-11
Woonplaats: Helemaal bovenin

Paardendagen Driesum/Wouterswoude 2018

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-07-18 15:28

[EV] Paardendagen Driesum/Wouterswoude 2016
[EV] Paardendagen Driesum/Wouterswoude 2017

En dan is het nu alweer tijd voor de Paardendagen 2018, op a.s. 26, 27 en 28 juli! :D

Dit jaar is het de 29e editie van dit mooie evenement in het noorden van Friesland. Georganiseerd door alleen maar vrijwilligers en met hulp van sponsoren wordt elk jaar de mooiste marathon van Nederland georganiseerd. Deelnemers uit heel Nederland en ook België strijden voor de eerste plek. De unieke factor komt mede dankzij de 11 prachtige hindernissen. Een paar voorbeelden:

Afbeelding
Copyright MMD Fotografie
Afbeelding
Copyright MMD Fotografie
Afbeelding
Copyright L. v/d Weg
Afbeelding
Copyright L. v/d Weg

Dit vindt plaats op vrijdag 27 juli. Daarnaast vindt 's avonds een barrelrace en stoelendans te paard plaats :D

Op zaterdag 28 juli is de Boerendag. Een dag vol demo's, ambachten, keuringen, braderieën, muziek, eten en veel plezier. Een festijn voor groot en klein. Vanaf de namiddag begint het diverse showprogramma. Even gekopieërd van de website:
    - Koninklijke Politiehond Vereniging Nederland
    - Josh Clemens Stuntteam
    - American Spinning Wheels
    - Alex van de Broek Motor Traildemo
    - Shetlander Show Team
    - Phaidra Friezencarrousel
    - Susan & Jan Bouwman van de Egberdina Hoeve
    - Jesus Garcilazo uit Mexico
    - Anne Krüger-Degener uit Duitsland
    - Theaterspektakel “De Stormruiter” voorproefje

Dit jaar ben ik -net als de vorige jaren- er weer bij als fotograaf, maar ben altijd heel benieuwd wie nog meer komen en wat jullie gaan doen? Mennen? Barrelracen? Toekijken? Brand maar los :D


wreckh

Berichten: 2556
Geregistreerd: 09-06-05

Re: Paardendagen Driesum/Wouterswoude 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-18 10:08

Weinig reactie zie ik. Wij zijn zaterdag geweest. Mijn dochter rijdt bij het Shetlander Showteam. Ik vond het een gezellige dag met leuke acts. Wel jammer dat de kraampjes zo vroeg weg waren. Nadat de Shetlanders voor het eerst hadden opgetreden ging ik een rondje lopen, toen waren alle kraampjes al weg.

* Afke * Marleen
/_ /-| /_/ /^ /_\

Mar_jolijn

Berichten: 541
Geregistreerd: 23-03-09
Woonplaats: Noordwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-18 15:37

Wij waren er met de demo horseboarden! De bodem was vrijdagavond (door de extreme droogte) voor de VIP tent niet te rijden, helaas! Veel valpartijen! Maar daar kon de organisatie weinig aan doen, ze hadden tussendoor zelfs nog gesproeid. Avond er na was dat dankzij uren flinke regen overdag gelukkig opgelost. Lekkere rondes kunnen rijden! Ik vond de hele organisatie top en wat ze daar neerzetten in het hele dorp; waanzinnig! We voelden ons onwijs welkom en alles was super geregeld. Niets dan lof! Leuk evenement!

http://www.horseboardingshowteam.nl en zoek op facebook of instagram naar Horseboarding Showteam http://www.facebook.com/horseboarding Voor meer info over gave demo's, clinics, wedstrijden en nog veel meer!

MariaMaaike

Berichten: 1861
Geregistreerd: 22-07-11
Woonplaats: Helemaal bovenin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-07-18 10:55

Wat leuk dat er toch nog reacties zijn gekomen :D

wreckh, ja dat is wel jammer ja. Vaak als het showprogramma begint is het publiek daar, en gaan de kraampjes vaak weg omdat er dan geen mensen meer komen. En wat een leuke show met de shetlanders! Heb er echt van genoten :D

Mar_jolijn, ik heb jullie show ook gezien. Wat lijkt me dat leuk zeg en jullie deden het goed! Jammer van de grond op vrijdag inderdaad, maar zaterdag zag het er inderdaad goed uit!

Heb van beide shows van jullie foto's gemaakt. Moet ze nog even verwerken maar bij interesse kan ik wel wat opsturen :)


Mar_jolijn

Berichten: 541
Geregistreerd: 23-03-09
Woonplaats: Noordwijk

Re: Paardendagen Driesum/Wouterswoude 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 13:28

Ik heb jr een pb gestuurd! Denk dat de andere shows en wedstrijden zoals stoelendans helemaal geen last hadden van de bodem, moet u maar niet met kleine zachtje bandjes gaan rijden haha

http://www.horseboardingshowteam.nl en zoek op facebook of instagram naar Horseboarding Showteam http://www.facebook.com/horseboarding Voor meer info over gave demo's, clinics, wedstrijden en nog veel meer!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 56 bezoekers