Equitana Indoor 2019

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Faya__

Berichten: 2960
Geregistreerd: 09-07-10

Re: Equitana Indoor 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-19 08:33

Nou zeg. Wil ik nog ff kaartjes kopen, zijn zowel mijn als het knus nummer van m'n zusje al gebruikt.... Maar niet door ons!

prugelpiet

Berichten: 12562
Geregistreerd: 20-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-19 08:52

JECKYLL schreef:
Ik ben gisteren ook geweest en heb helemaal niks gekocht! Ik wilde kijken voor de Schockemohle Power Pads maar die heb ik helemaal nergens kunnen vinden.. en wilde de normale Equicks zonder bont en gel maar ook die waren er helaas niet. We waren er al vroeg en hebben heerlijk op P9 kunnen parkeren. Dat was echt superfijn! Vond het wel erg druk, we wilde ook eigenlijk niet in het weekend gaan maar het kon even niet anders. Iemand trouwens een idee van welk merk die mooie rijleggings waren? Die sportieve met een zakje voor je telefoon? Stonden nergens prijzen bij, maar vond ze supergaaf! Spijt van dat ik niet even echt goed gekeken heb. Stonden ook paspoppen bij en de dames die daar hielpen hadden er ook allemaal een aan.


Misschien van Aztec Diamond? Lastige omschrijving, heb erg veel leggings met telefoonzakje gezien :+

Freekfuchs
Berichten: 120
Geregistreerd: 04-03-17
Woonplaats: Ergens op Aarde

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-19 08:53

Marcella schreef:
[ Afbeelding ]
Super blij met deze 2 vachten. <3
[ Afbeelding ]


Bij welke stand heb je de vachten gevonden?

Marcella

Berichten: 36718
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Equitana Indoor 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-19 09:05

Hal 2 stand waar ze grote hondenkussens verkopen er lagen toen ook 2 grote honden te slapen. En vlakbij waar ik de polo's heb laten borduren.

R_emkee

Berichten: 3455
Geregistreerd: 11-09-06
Woonplaats: Tussen apeldoorn en Arnhem in

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-19 09:25

Faya__ schreef:
Nou zeg. Wil ik nog ff kaartjes kopen, zijn zowel mijn als het knus nummer van m'n zusje al gebruikt.... Maar niet door ons!


Je kan ook daar halen als je er beetje jong uitziet zeg je gewoon dat je student bent. Is 20,-
En als je bij p10 niet in de rij wil staan koop geen kaartje en.betaal gewoon contant aan dat poppetje wat er staat hahaha

_Mellanie

Berichten: 2509
Geregistreerd: 11-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-19 10:39

Annie_23 schreef:
_Mellanie schreef:
Mijn aankopen een bareback pad.
[ [url=m/GtwEda.jpg]Afbeelding[/url] ]

Naf cooling shampoo
Roeckl handschoenen
Een liksteen
Veel proefzakjes
En een eskadron halster die niet op de foto staat

[ [url=m/Wz41YB.jpg]Afbeelding[/url] ]


Oeehh! Mag ik vragen hoeveel je voor die pad hebt betaald en waar je m hebt gekocht? *\o/*


In hal 2 in het midden. Hij was eigenlijks de normale prijs helaas. Maar ik wou zo graag eentje.

Myrtheke1995

Berichten: 140
Geregistreerd: 17-07-16

Re: Equitana Indoor 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-19 11:01

Wij zijn uiteindelijke toch nog vertrokken!
We gaan daar ons kaartje kopen. We gaan meteen naar P10 rijden, denk ik. Als ik de problemen hoor op de andere parkings?

Ayla

Berichten: 6120
Geregistreerd: 01-05-09
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-19 11:23

P10 was te doen net :) Wij zijn wel de snelweg afgegaan waar P10 aangegeven werd (afslag 26?), anders moet je er verderop af en daar stond wel file.

Myrtheke1995

Berichten: 140
Geregistreerd: 17-07-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-19 11:37

Ayla schreef:
P10 was te doen net :) Wij zijn wel de snelweg afgegaan waar P10 aangegeven werd (afslag 26?), anders moet je er verderop af en daar stond wel file.


Ooh dank je voor de tip! We gaan erop letten.

Babbelaar20
Berichten: 1722
Geregistreerd: 29-12-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-19 12:21

Wij zijn er bijna, wat een regen zeg! Niet normaal

Edit; wij hebben alleen geen contant, hopelijk is dat geen probleem met parkeren

JECKYLL

Berichten: 1411
Geregistreerd: 14-10-01
Woonplaats: VELP

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-19 13:34

prugelpiet schreef:
JECKYLL schreef:
Ik ben gisteren ook geweest en heb helemaal niks gekocht! Ik wilde kijken voor de Schockemohle Power Pads maar die heb ik helemaal nergens kunnen vinden.. en wilde de normale Equicks zonder bont en gel maar ook die waren er helaas niet. We waren er al vroeg en hebben heerlijk op P9 kunnen parkeren. Dat was echt superfijn! Vond het wel erg druk, we wilde ook eigenlijk niet in het weekend gaan maar het kon even niet anders. Iemand trouwens een idee van welk merk die mooie rijleggings waren? Die sportieve met een zakje voor je telefoon? Stonden nergens prijzen bij, maar vond ze supergaaf! Spijt van dat ik niet even echt goed gekeken heb. Stonden ook paspoppen bij en de dames die daar hielpen hadden er ook allemaal een aan.


Misschien van Aztec Diamond? Lastige omschrijving, heb erg veel leggings met telefoonzakje gezien :+


Ik heb ze gevonden! Zijn van EA.ST Reggings.
Afbeelding

Sjolvir

Berichten: 25271
Geregistreerd: 26-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-19 14:42

Blij met mijn aanwinst met het wisselvallige weer van vandaag. Alleen ehhhh opstappen als je zonder zadel rijdt is wel even nadenken, eraf ook.... en paarden op de rijvereniging vonden mij in mijn tent eng zelfs Toobs vond het wat raar waar ik net op had gezeten ( ging hem afleveren om te laten rijden) Afbeelding
Maatje S en ik ben 1.87 lang

Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-19 15:30

Ziet er goed uit Sjolvir.

Het is toch jammer dat ze niet meer van dit soort jassen maken.
Het is bijna allemaal erg kort, strak. Leuk voor in de rijbak maar voor mensen die mennen/veel buiten rijden is het 10x niks.

Ik overweeg om naast mijn lange waxjas ook een wat korter model aan te schaffen.

Nala

Berichten: 8190
Geregistreerd: 11-04-13
Woonplaats: Kerkrade

Re: Equitana Indoor 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-19 16:24

Ziet er goed uit!

Marcella

Berichten: 36718
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-19 16:43

Altijd jammer dat ze met die jassen geen rekening hebben gehouden met kleine mensen. :')

keeyzie

Berichten: 5717
Geregistreerd: 28-03-05
Woonplaats: Noord Brabant

Re: Equitana Indoor 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-19 16:46

Wij zitten in de bus richting P10.
De shows vielen vandaag tegen, van 14.00 tot 16.00 een betaalde show, daarna niets meer.
Zelf niets gekocht omdat ik niets nodig was. Vond het gezellig opgezet dit jaar. We hebben ons prima vermaakt!

Jet

Berichten: 11997
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-19 17:05


lynneke23
Berichten: 53
Geregistreerd: 06-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-19 18:06

Adrienne93 schreef:
De Schade tot nu toe;

[ [url=m/1qs5ng.jpg]Afbeelding[/url] ]

De cap was echt flink afgeprijsd!! Van €399 nu voor €199,00 en dan een gratis tas erbij!

En de rest ook allemaal flink afgeprijsd behalve de sporen. Roeckl was wel iets afgeprijsd maar niet veel.

Maar we hebben nog niet alle hallen gehad!
Nu ff wat drinken en dan gaan we door! En morgen gaan we weer, maar een paar uurtjes en dan nog ff de stad in.


Mooie cap seg! Uvex past mij helaas niet zo goed op mijn hoofd maar wauw, vind deze echt mooi
Mag ik vragen welk merk en type de broek is en hoeveel je betaald hebt?

germie

Berichten: 25938
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Re: Equitana Indoor 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-19 18:21

Sjolvir, waait dat niet enorm op met dit weer?

Deeks93
Berichten: 1106
Geregistreerd: 22-09-13
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-19 18:35

lynneke23 schreef:
Adrienne93 schreef:
De Schade tot nu toe;

[ [url=m/1qs5ng.jpg]Afbeelding[/url] ]

De cap was echt flink afgeprijsd!! Van €399 nu voor €199,00 en dan een gratis tas erbij!

En de rest ook allemaal flink afgeprijsd behalve de sporen. Roeckl was wel iets afgeprijsd maar niet veel.

Maar we hebben nog niet alle hallen gehad!
Nu ff wat drinken en dan gaan we door! En morgen gaan we weer, maar een paar uurtjes en dan nog ff de stad in.


Mooie cap seg! Uvex past mij helaas niet zo goed op mijn hoofd maar wauw, vind deze echt mooi
Mag ik vragen welk merk en type de broek is en hoeveel je betaald hebt?


De broeken zijn allemaal van robby’s. Welk type weet ik niet. Was nu 2 voor €55,00

_Lois_

Berichten: 3284
Geregistreerd: 02-09-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-19 18:56

Weer thuis!
Gister 11-18 geweest, vandaag 10-14, toen had ik er wel genoeg van :P
Was een geslaagd weekend :D
Hoofdstel is trouwens bruin, niet helemaal goed te zien misschien.

Afbeelding

Alleen nog wachten geblazen op m’n Petries *\o/*

Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-19 19:06

Was weer een leuk dagje. De bovenste hallen heb ik niet gemist. Hoeveel stands kun je hebben met Uvex en Eskadron.... en die bovenste hallen was alleen meer van dat geweest. Showhal dit keer ook niet in geweest.

Dit keer was er wel heel veel gratis wat uitgedeeld werd: blikjes energy drink, hoevenkrabbers, borstels, voer, snoepjes, leuke sleutelhangers met hondjes eraan, paardensponsjes. En dan vergeet ik nog de flinke tas met hondenvoer die ik hier heb liggen terwijl ik geen hond heb.

Hal 8 was mijn favoriet. Hier stond Hauke Schmidt en ik heb daar 2 paar handschoenen meegenomen, een leuke ruitershop uit Essen waar we een bodyprotector en outdoorlaarzen hebben meegenomen. En een stand van Back on Track waar ik nog T shirts uit de aanbieding heb gehaald.

Kozy Socks natuurlijk ook geweest, stonden in een andere hal. Maar ze waren nu wel duurder geworden.
Bijna overal afgepingeld en ook op verschillende plaatsen schnaps en sekt gekregen :) Her en der ook nog gekeken naar een leuk springdekje, maar aangezien 80% Eskadron is (wat niet past)... helaas niks gevonden.

Parkeren hebben we voor het eerst op P9 gedaan. Niet zo goed bevallen dus de volgende keer weer fijn P10.

Sjolvir

Berichten: 25271
Geregistreerd: 26-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-19 19:11

Marcella schreef:
Altijd jammer dat ze met die jassen geen rekening hebben gehouden met kleine mensen. :')


Met lange mensen normaal ook niet maar deze past wonderbasrlijk en dit is een S, ze hadden ook xxxxs.


germie schreef:
Sjolvir, waait dat niet enorm op met dit weer?


Vast wel als het stormt, maar voorkant kan met klitteband aan je benen en bij echte storm frommel ik wel stukje achterkant onder mijn gat. Moet wel zeggen mijn paarden zijn gewend in weer en wind en storm buiten gereden te worden ook met wapperende reflectiedekens. Heb je heethoofd die op dekens reageert zou ik deze in storm er niet meteen opgooien denk ik.
Afbeelding
Vandaag wel nuttig.

Michellemj

Berichten: 188
Geregistreerd: 26-09-12
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-19 20:46

Annie_23 schreef:
Michellemj schreef:
Wat een leuke spullen zie ik allemaal voorbij komen!!
Ik had mijn foto's al gedeeld!
Maar mocht iemand het leuk vinden?
Ik heb een video gemaakt met shoplog van equitana!
Wat sfeer beelden van de stands zitten er ook in!

https://youtu.be/omv98rRrKVs


Leuke vlog! Waar had je die zweep gehaald? Welke stand?


dankjewel!!
uhmm,, pfoeh zou het niet weten,, zou best in hal 2 kunnen zijn wat daaronder al vermeld werd!

Babbelaar20
Berichten: 1722
Geregistreerd: 29-12-12

Re: Equitana Indoor 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-19 20:49

Hier ook een leuke dag gehad, aztec diamond gescoord. Echt hele mooie kleding! Verder een hay playbag, 2 dekjes, 6kg snoep, sokken. Wel een beetje jammer dat ze om 6 uur al gingen opruimen :? |o