Equitana Indoor 2019

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
germie

Berichten: 25914
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 07:44

In Nederland zijn beurzen altijd klein en duur is mijn ervaring. Duikvaker is voor 2 hallen ook 13.50. En Boot 16 eur voor 27 hallen.
Ik heb er moeite mee om te betalen voor een grote verkoopshow, want een beurs is dat gewoon. Horse event nooit geweest. Je had ooit noordelijker een gratis paardenbeurs. Daar wel geweest. Was wel grappig maar ook klein.
Ja, equitana is leuk, en eens in de 2 jaar kan het. Maar daarom magje het nog wel duur vinden.
Ik wacht op kortingsacties. Elke euro scheelt weer. :D

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.


Deeskuh88
Berichten: 289
Geregistreerd: 17-11-13

Re: Equitana Indoor 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 23:02

Jaaa! Zie het nu pas. Ik ga uiteraard ook weer. Woon in Venlo, dus dat is voor mij heel goed te doen. Wacht alleen ook nog op een leuke korting op de entreetickets..

Jinte

Berichten: 4833
Geregistreerd: 08-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 23:06

MelanieB schreef:
Ik had vorige keer m'n rolstoel mee maar gelukkig ga ik er vanuit dat deze keer niet te hoeven. Dus neem ik een grote rugzak mee en maken we weer gebruik van die grote kluisjes mocht het teveel worden.
Die trolleys zijn idd handig voor jezelf maar een drama voor je medemens als 't zo lekker achter je aan slingert of in de krappe standjes :))
Al moet ik zeggen heb er vorige editie weinig last van gehad en keer ervoor. Vroegah was het wel drama. Maarja gewoon niet op een weekenddag gaan werkt ook een hoop...


Stomme vraag misschien. Zat je zelf ook in de rolstoel? En was dat een beetje te doen? Ben bang dat ik met m'n hernia geen hele dag kan lopen.

MelanieB

Berichten: 25866
Geregistreerd: 06-08-06
Woonplaats: Lathum (GLD)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 23:12

Het was zeker te doen, ik heb gedeeltes erin gezeten en gelukkig grotendeels ook gelopen en dan heb ik 'm in een hoek in een hal gezet, heb een kleine compacte dus dat scheelt.
En mee in de bus ging ook super, Nederland kan nog veel leren van de service van OV in duitsland tov rolstoelen. _/-\o_
Er zijn wel amper plekken om even te kunnen zitten, dus bij twijfel zou ik 'm meenemen. :j

www.MelanievandeBunt.com Mensport Instructie en Africhting
Internationaal 2 span ponymenner
Individueel Zilver en team Zilver WK Kisbér 2019 | Team Goud WK Haras du Pin 2021 | Individueel Zilver en team Goud WK Oirschot 2023

_Lois_

Berichten: 3283
Geregistreerd: 02-09-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 13:56

Weet iemand of en wanneer de kortingsactie voor KNHS leden komt? :)

| https://www.schermvrijopvoeden.nl | Kies bewust voor offline opvoeden in een online samenleving |

nereids

Berichten: 503
Geregistreerd: 01-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 20:15

amber510 schreef:
Hoi hoi , wij gaan dit jaar op de maandag.. al een heel lijstje gemaakt hahah

alleen vraag ik me af een ding wat op mijn lijstje staat is een KEP Italia... :D weten jullie of die daar goedkoper waren? Of zijn ze daar de gewone prijs en kan ik hem beter in Nederland kopen met korting ?

Hier ben ik ook wel benieuwd naar!

MelanieB

Berichten: 25866
Geregistreerd: 06-08-06
Woonplaats: Lathum (GLD)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 21:53

Ik denk dat je niet echt veel (meer) korting moet verwachten op de kep caps dan je hier in Nederland krijgt...
Maar het is al over 1,5e maand zo'n beetje.

www.MelanievandeBunt.com Mensport Instructie en Africhting
Internationaal 2 span ponymenner
Individueel Zilver en team Zilver WK Kisbér 2019 | Team Goud WK Haras du Pin 2021 | Individueel Zilver en team Goud WK Oirschot 2023

amber510

Berichten: 115
Geregistreerd: 02-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 23:03

MelanieB schreef:
Ik denk dat je niet echt veel (meer) korting moet verwachten op de kep caps dan je hier in Nederland krijgt...
Maar het is al over 1,5e maand zo'n beetje.



Ja.. ik weet dat er best wel veel winkeltjes stonden met kep Italia.. alleen nooit naar de prijzen gekeken

verslaafd aan setjes en shoppen!
Insta : dreamhorse_inxs

Perryx
Berichten: 2503
Geregistreerd: 11-02-13

Re: Equitana Indoor 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 23:53

Ik kijk er echt zo naar uit!!! Heb al heel veel gespaard.. vind het alleen een beetje lastig inschatten hoe veel ik mee moet nemen..
Wat denken jullie? Ik wil sowiso kleding kopen! Shirts truien vesten.. misschien 1 rijbroek, 2 paar springschoenen, een hoofdstel, en voor de rest nog allemaal leuke dingen die ik tegen kom!

Tilmar

Berichten: 3313
Geregistreerd: 05-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-19 00:38

Perryx schreef:
Ik kijk er echt zo naar uit!!! Heb al heel veel gespaard.. vind het alleen een beetje lastig inschatten hoe veel ik mee moet nemen..
Wat denken jullie? Ik wil sowiso kleding kopen! Shirts truien vesten.. misschien 1 rijbroek, 2 paar springschoenen, een hoofdstel, en voor de rest nog allemaal leuke dingen die ik tegen kom!


Ik zeg: pinpas mee! :D

FNRS dressuurjury t/m F20, FNRS Springen, KNHS B-L jury, Examinator Ruiterbewijs en ORUN gediplomeerd instructrice
Xada B+7

rayoow

Berichten: 3453
Geregistreerd: 16-02-09
Woonplaats: Belgie

Re: Equitana Indoor 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-19 00:59

Ik ga wel heen!!
Budget is alleen niet zo. Lieve ponys en dierenarts...nog even over uren draaien dus _O-
Wij gaan de 16e, enigste dag dat mijn zusje mee kan :)

Marcella

Berichten: 36669
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Equitana Indoor 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-19 03:11

Ik ga een vrijdag met vriendin en eigenlijk niks nodig, maar we gaan er gewoon een gezellige dag van maken.

RIP Hero (Sunhild) 21-05-1997 - 17-05-2019 Leven met reuma is waardeloos.[HTT] We wecken een eind door met antieke potten en nieuwe potten. Informatie over wecken.
https://www.unitedconsumers.com/vriende ... id=6JRwR!P = Vriendenbonus

farahtjuh

Berichten: 2031
Geregistreerd: 22-11-05
Woonplaats: meeden

Re: Equitana Indoor 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-19 20:22

Was al opzoek naar het topic maar gevonden.

Hier nog geen lijstje of daf dat ik heen ga. Ik ga weer met 2 vriendinnen. Heb er weer zin in. Ben al aan het sparen zal dit jaar geen groot bedrag zijn maar dat gaat de pret niet drukken

Farah Oet De Broekstreek & Fitany van de Dalgronden
Fanny Oet de Broekstreek & Neriva van de Tolberg & Maverick van de Dalgronden
Onze eigen fokkerij Haflingerstal van de Dalgronden


MissYvette4u

Berichten: 2984
Geregistreerd: 15-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-19 16:35

Jjjjaaaa het is bijna zover *\o/* *\o/* nog maar 1 maand, 2 weken en 6 dagen *\o/* *\o/*

Susanjansenn
Berichten: 63
Geregistreerd: 25-04-09
Woonplaats: Rheden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 12:38

Ik wil egt supper graag maar mijn ons huis word opgeleverd in maart en daar gaan er ook hoop centjes naar toe. Heb eigelijk ook niks nodig maar vind altijd leuk om even te kijken en vind altijd wel wat leuks weer

Bagheera_206

Berichten: 25878
Geregistreerd: 26-10-09
Woonplaats: Kennemerland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 09:42

Susanjansenn schreef:
Ik wil egt supper graag maar mijn ons huis word opgeleverd in maart en daar gaan er ook hoop centjes naar toe. Heb eigelijk ook niks nodig maar vind altijd leuk om even te kijken en vind altijd wel wat leuks weer

Inderdaad. Je komt nooit met lege handen thuis. :')

It's not how good you are, but how good you want to be!

Noisy

Berichten: 5391
Geregistreerd: 23-01-03
Woonplaats: In een huis met een dak erop

Re: Equitana Indoor 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-19 14:06

Heej, een equitana topic! :)
Ik heb zojuist online tickets gekocht.
Wij gaan op donderdag westerndag en naar de show van Monty Roberts. Ik ben erg benieuwd want ik ben er nog nooit geweest

Catch My Star B+12 l L1+10 l L2+1 :)
Volg onze avonturen op Instagram

chamion
Huisheks

Berichten: 3662
Geregistreerd: 22-03-07
Woonplaats: Tussen bos, heide en stad

Re: Equitana Indoor 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-19 23:04

Welkom in het topic ;)
Ik moet nog de kaartjes enzo bestellen maar dat gaat dit weekend uiterlijk gebeuren. Want dan ga ik ook gelijk de rest van mijn vakantie plannen.

Tot nu toe gaat er niemand met mij mee, dus nog fftjes een oproep op FB plaatsen want in mijn 1tje zit ik niet op te wachten. Vooral niet omdat ik ook eens de hoptop show wil meepakken.

Ow en mochten er bokkers van ver komen? Ik huur een huisje vlak in de buurt (nouja 30 tot 40 minuten rijden) en jullie zijn welkom (luchtbed meenemen) ik vier namelijk gelijk mijn vakantie tijdens EQ

Doel voor 2024, meer dan 350 km afleggen met Baila en de menwagen door bos en over heide.
Tussenstand: midden feb, 54 km

xLiez

Berichten: 1891
Geregistreerd: 11-08-14
Woonplaats: Joure

Re: Equitana Indoor 2019

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-01-19 00:41

Was anders een goed plan geweest maar wij hebben in juni al hotel geboekt in Essen zelf ;(

chamion
Huisheks

Berichten: 3662
Geregistreerd: 22-03-07
Woonplaats: Tussen bos, heide en stad

Re: Equitana Indoor 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 09:12

Voor mij was het ook nog fftjes onzeker of ik dit wel kon doen. Jammer genoeg kan een vriendin van mij niet mee, want dan had ik nog een maatje gehad tijdens mijn vakantie maar het is niet anders. Alleen op vakantie is ook prima, vaak genoeg gedaan.

Ga morgen lekker aan de plan, zowel welke dagen ik naar EQ ga als uitjes in de omgeving van het park waar ik echt heel heel heel graag naar toe zou willen. Anders wordt het gewoon lui lekker vakantie met ontbijten in het huisje (broodjes aan huis) een beetje zwemmen, een beetje in de sauna zitten (zit in het huisje) een beetje in het centrale gedeelte zitten met een cocktail en borrelplankje.

Doel voor 2024, meer dan 350 km afleggen met Baila en de menwagen door bos en over heide.
Tussenstand: midden feb, 54 km

MissYvette4u

Berichten: 2984
Geregistreerd: 15-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 10:18

Jjjjaaaa het is bijna zover *\o/* *\o/* nog maar 1 maand, 1 week en 4 dagen *\o/* *\o/*

germie

Berichten: 25914
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 10:22

Bagheera_206 schreef:
Susanjansenn schreef:
Ik wil egt supper graag maar mijn ons huis word opgeleverd in maart en daar gaan er ook hoop centjes naar toe. Heb eigelijk ook niks nodig maar vind altijd leuk om even te kijken en vind altijd wel wat leuks weer

Inderdaad. Je komt nooit met lege handen thuis. :')

Is mij al wel eens gelukt hoor. Ik heb nu ook niets nodig. Ik wil kijken naar een mooi bitloos hoofdstel, maar dan moet de prijs er ook naar zijn, omdat ik eigenlijk voor 10 paarden heb, maar slechts 1 paard bezit. Dus als je zo gaat denken, dan lukt het om niets of niet te veel te kopen. Dekjes heb ik ook zat (heb een keer 23 stuks tweedehands gekocht, en die zijn nog niet versleten).
Dus aan mij worden ze daar niet rijk :D Ik ga voor wat boeken over fokkerij. Dat zijn extraatjes die ik van mezelf mag kopen.

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.

Nala

Berichten: 8188
Geregistreerd: 11-04-13
Woonplaats: Kerkrade

Re: Equitana Indoor 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 10:27

Gaan er meer mensen alleen? Ik moet misschien alleen gaan aangezien een paar mensen afgezegd hebben :\

❤ Nala 29/06/2019 ❤
❤ Bayron 06/04/2014 ❤ Titan 06/07/2016 ❤

Cowgirl

Berichten: 23736
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 10:36

Ik heb gister eens opgeschreven wat ik eigenlijk nog wel zou willen hebben.... :oo

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

Josien_

Berichten: 8989
Geregistreerd: 12-08-04
Woonplaats: Geldrop

Re: Equitana Indoor 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 10:42

Ik zou er best heen kunnen en niets kopen. Maar ik ga er juist heen om bijzondere dingen te zoeken en bewaar wat aankopen die ik hopelijk daar kan doen. Dus ja er komt waarschijnlijk wel een lijstje. Maar meestal koop ik niet veel meer dan wat er op mijn lijstje staat of we moeten wel tegen iets heel bijzonders aan lopen.

"Welsh Cobs are like patato chips, you can't have just one!" /3 =:)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 bezoekers