[HE] Wat wil jij weten van Nikki van Olst?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LoveUggs

Berichten: 8677
Geregistreerd: 12-01-11
Woonplaats: Den Haag

[HE] Wat wil jij weten van Nikki van Olst?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-17 23:20

Hoi!

Jullie hebben ongetwijfeld al het andere topic van onze mede reporters al gezien, misschien ook niet. :+

Zoals jullie misschien weten mogen elk jaar een aantal bokkers voor bokt naar HE om verslag te doen van dit evenement. In de aanloop naar HE moeten wij langs bij een van de clinicgevers, om te kijken hoe hij of zij zich hierop voorbereid, en om een interview te doen.

Dit jaar mogen wij op bezoek bij Nikki van Olst (visibreteam).

Wie is wij horen wij jullie denken..
Ricardo (Ricie) en ik zullen dit jaar op de vrijdag voor jullie verslag doen op HE.

Ricardo
Ik ben Ricardo Ernst, 22 jaar en nu sinds een jaar of 4 actief met paarden. Sinds kort mijn eerste eigen pony een 10 jarige shetlander. Uiteindelijk wil ik richting de vrijheidsdressuur en het mennen.

Daarnaast in het dagelijks leven werkzaam op de vrachtwagen en veel bezig met mijn hobby fotografie.

Melissa
Ik ben Melissa, ook 22 jaar oud en ik kom uit den haag. Ik ben nu een jaar of 4 actief met fotograferen, en misschien kennen jullie mij van het reporten voor bokt op HE in 2015 toen ik nog een guppie was met fotograferen en ook mee mocht. Ik rij nu paard sinds dat ik een jaar of 6 was. Ik hoop dat we jullie op een leuke manier HE kunnen laten zien dit jaar!

We pakken het dit jaar allemaal een beetje anders aan. Om jullie er meer bij te betrekken willen we jullie via deze weg de gelegenheid geven om vragen te kunnen stellen aan Nikki. Wij zullen er een aantal vragen uitpikken die we voor jullie aan Nikki kunnen stellen zodat we jullie ook wat antwoorden kunnen geven!

Wij gaan op 27 augustus bij Nikki langs dus dit betekend dat jullie een week of 2 de tijd hebben om al jullie vragen te stellen hier in het topic!

Dus heb jij een brandende vraag, of ben je gewoon ergens heel nieuwsgierig naar? Laat het ons dan weten!

In de week nadat wij naar Nikki zijn geweest hebben wij een verslag voor jullie klaar waarin we jullie vragen verwerkt hebben en geven we jullie hopelijk een leuke foto impressie van onze dag bij Nikki!

Leo

Berichten: 50120
Geregistreerd: 06-12-02

Re: [HE] Wat wil jij weten van Nikki van Olst?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 09:19

Als alle factoren mogelijk zouden zijn, hoe zou jouw ideale show er dan uit zien?

En nog een vraag:
Wat maakte dat je het paardenmens bent geworden dat je vandaag de dag bent? Wat is je drijfveer?

LoveUggs

Berichten: 8677
Geregistreerd: 12-01-11
Woonplaats: Den Haag

Re: [HE] Wat wil jij weten van Nikki van Olst?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-17 10:20

Leuke vragen!

Anoniem

Re: [HE] Wat wil jij weten van Nikki van Olst?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 12:55

Hoe ga je om met het enorme kritiekgehalte wat mensen soms durven te leveren via internet?

LoveUggs

Berichten: 8677
Geregistreerd: 12-01-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-17 20:13

Jans schreef:
Hoe ga je om met het enorme kritiekgehalte wat mensen soms durven te leveren via internet?


Die gaan we noteren!

Daihyo

Berichten: 88043
Geregistreerd: 01-06-01

Re: [HE] Wat wil jij weten van Nikki van Olst?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 13:30

Ben je wel eens een paard tegengekomen dat vrijheidsdressuur niet leuk vond? Heb je dit paard toch weten te motiveren? En hoe dan?

LoveUggs

Berichten: 8677
Geregistreerd: 12-01-11
Woonplaats: Den Haag

Re: [HE] Wat wil jij weten van Nikki van Olst?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-17 16:26

Da's een leuke!

LoveUggs

Berichten: 8677
Geregistreerd: 12-01-11
Woonplaats: Den Haag

Re: [HE] Wat wil jij weten van Nikki van Olst?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-17 16:23

Jullie hebben nog tot morgen avond om vragen in te sturen dus mochten er nog bokkers zijn die graag iets willen weten; laat het ons dan nu nog weten!

Ricie

Berichten: 3488
Geregistreerd: 04-06-14
Woonplaats: Veenendaal

Re: [HE] Wat wil jij weten van Nikki van Olst?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-17 08:44

Niemand meer die iets wil weten? Laatste kans, over een paar uur zijn we op bezoek bij Nikki!

EngeltjeS

Berichten: 16634
Geregistreerd: 06-06-03

Re: [HE] Wat wil jij weten van Nikki van Olst?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-17 09:08

Ben ik nog op tijd? :D

Waar ben of sta je over 5 jaar? Wat hoop je te bereiken binnen nu en 5 jaar?

Waarom ben je begonnen met shows? Wat wil je andere mensen (graag) laten zien? :)

Ricie

Berichten: 3488
Geregistreerd: 04-06-14
Woonplaats: Veenendaal

Re: [HE] Wat wil jij weten van Nikki van Olst?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-17 09:57

Jahoor, je bent nog prima op tijd! We zullen je vragen meenemen!

Daihyo

Berichten: 88043
Geregistreerd: 01-06-01

Re: [HE] Wat wil jij weten van Nikki van Olst?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 14:34