Paardenmarkt Bemmel 2017

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
shellyj
Berichten: 52
Geregistreerd: 05-04-12

Re: Paardenmarkt Bemmel 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 21:24

Iemand toevallig twee grote maten Welsh Cob's gespot?
De ene is vos met witte voetjes en witte bles. De ander is zwart met witte voetjes en witte bles!
Willen jullie mij zo snel mogelijk een pbtje sturen als jullie ze gezien hebben of info hebben?
Gr.

Spaansepony
Berichten: 990
Geregistreerd: 03-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 21:52

SaraViavia"
[quote="Spaansepony schreef:
SaraViavia schreef:
Had eerst dat transport voor die 2 jarige D pony hengst gedaan. Word ik rond een uur of 5 weer gebeld of ik met spoed naar de markt kan komen om de laatste twee ponies op te komen halen. Eigenaar zette ze bij mij op de trailer, legde paspoorten erbij en vluchtte zowat de tent weer in :p Nu heb ik ze thuis staan maar weet niet voor hoe lang haha. Had er vanochtend zelf interesse in maar was alleen als span te koop en moest €3200,- kosten. Stonden er wel super netjes bij en zijn ook heel erg makkelijk! Kwam alleen thuis met 2 vreemde pony's op de trailer, maar kon ze zo in mn eentje rustig uitladen en naar de wei brengen. Hele brave :)
[ [url=m/XjsfiH.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/7kvLCB.jpg]Afbeelding[/url] ]

Leuke aanwinsten allemaal! Welsh veulen met wit halster heb ik ook n paar keer gezien ja.


Welnee zal die echt wel ophalen tegen de tijd. Maar bier drinken is ook een hobby van de handelaren :D
Na aantal uren op de markt of wagen krijg je een fikse boete, dus hij zocht waarschijnlijk onderdak. En zal die vast wat leuks voor geven. Zo gaat dat.

Ons gekochte dier is eerst naar stal 1 gegaan Ondat ze nog gingen drinken, en daarna naar stal 2 en morgen halen wij hem op. Zo werkt dat helaas


Is die toevallig naar Ede gegaan? Als tussenstop zegmaar[/quote]

Jup, naar een kennis. Ze waren nog niet klaar met feesten. :+
Daarna naar stal 2, ik was eigelijk op vakantie in deze regio dus ook niks voorplan om te kopen. Normaal rijden we zelf met trailer of staan we er zelf. Al heb jij geloof ik vorig jaar zelfs een paard van mij meegenomen, (inmiddels gewisseld van boktnaam). Een bruine met bles.

Spaansepony
Berichten: 990
Geregistreerd: 03-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 21:57

Ik ben wel benieuwd waar deze heen is gegaan.
Afbeelding

SaraViavia

Berichten: 1796
Geregistreerd: 13-02-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-17 15:39

Spaansepony schreef:
SaraViavia"
[quote="Spaansepony schreef:
Had eerst dat transport voor die 2 jarige D pony hengst gedaan. Word ik rond een uur of 5 weer gebeld of ik met spoed naar de markt kan komen om de laatste twee ponies op te komen halen. Eigenaar zette ze bij mij op de trailer, legde paspoorten erbij en vluchtte zowat de tent weer in :p Nu heb ik ze thuis staan maar weet niet voor hoe lang haha. Had er vanochtend zelf interesse in maar was alleen als span te koop en moest €3200,- kosten. Stonden er wel super netjes bij en zijn ook heel erg makkelijk! Kwam alleen thuis met 2 vreemde pony's op de trailer, maar kon ze zo in mn eentje rustig uitladen en naar de wei brengen. Hele brave :)
[ [url=m/XjsfiH.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/7kvLCB.jpg]Afbeelding[/url] ]

Leuke aanwinsten allemaal! Welsh veulen met wit halster heb ik ook n paar keer gezien ja.


Welnee zal die echt wel ophalen tegen de tijd. Maar bier drinken is ook een hobby van de handelaren :D
Na aantal uren op de markt of wagen krijg je een fikse boete, dus hij zocht waarschijnlijk onderdak. En zal die vast wat leuks voor geven. Zo gaat dat.

Ons gekochte dier is eerst naar stal 1 gegaan Ondat ze nog gingen drinken, en daarna naar stal 2 en morgen halen wij hem op. Zo werkt dat helaas


Jup, naar een kennis. Ze waren nog niet klaar met feesten. :+
Daarna naar stal 2, ik was eigelijk op vakantie in deze regio dus ook niks voorplan om te kopen. Normaal rijden we zelf met trailer of staan we er zelf. Al heb jij geloof ik vorig jaar zelfs een paard van mij meegenomen, (inmiddels gewisseld van boktnaam). Een bruine met bles.[/quote]

Hahaha bij de Koning zeker? Ohja jij had Spencer he haha

Jannekelamer
Berichten: 6
Geregistreerd: 14-08-17

Re: Paardenmarkt Bemmel 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 16:31

Welke fotografen waren er:)

Koosnaamloos
Berichten: 241
Geregistreerd: 31-07-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 16:42

Spaansepony schreef:
Ik ben wel benieuwd waar deze heen is gegaan.
[ [url=m/4MyHwj.png]Afbeelding[/url] ]


Kijk eens op paardenhandel hidding op Facebook die hebben veel tinkers meegenomen.

MallyBelly

Berichten: 3530
Geregistreerd: 23-12-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 17:04

Onze nieuwe aanwinst doet het super goed, echt het zn lieverd en zo mak. Vandaag al een beetje gelongeerd maar zelfs dat deed hij super! Het is echt een mens gerichtepony!
Hij staat lekker de hele dag met zn neus in het gras, lekker bijkomen na een drukke periode (18-7 aangekomen in NL) Hoe gaat het met de andere?



Koosnaamloos schreef:
Spaansepony schreef:
Ik ben wel benieuwd waar deze heen is gegaan.
[ [url=m/4MyHwj.png]Afbeelding[/url] ]


Kijk eens op paardenhandel hidding op Facebook die hebben veel tinkers meegenomen.

Volgens mij was deze niet van hidding. Die van hidding stonden de rij erna dacht ik, die begon met die twee welsh cobs achtige paardjes.

Jannekelamer
Berichten: 6
Geregistreerd: 14-08-17

Re: Paardenmarkt Bemmel 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 17:17

Weet iemand wie de dames waren die die bruine grote d hebben gekocht die door de markt reed?? Was een groepje blonde vrouwen...

Spaansepony
Berichten: 990
Geregistreerd: 03-05-17

Re: Paardenmarkt Bemmel 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 23:27

Saraviavia, klopt bij de koning even. Gebeurd vaker, andere kennis nam ze weer mee richting onze woonplaats. En klopt, die toen.

SaraViavia

Berichten: 1796
Geregistreerd: 13-02-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-17 19:23

Jannekelamer schreef:
Welke fotografen waren er:)


Dit zou ik ook nog graag willen weten

SaraViavia

Berichten: 1796
Geregistreerd: 13-02-11
Woonplaats: Gelderland

Re: Paardenmarkt Bemmel 2017

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-17 19:31

Weet iemand waar Cuppers Savannah heen is? Ik ken de pony verder niet maar heb echt lang over getwijfeld en vond het een hele mooie. Alleen 2 kleine minpuntjes waardoor ik in verhouding met de prijs toch de gok iets te groot vond. Heb er wel op geboden overigens maar niet te lang op in gegaan. Maar nogmaals ik vond het een mooie Welsh.
Afbeelding

Pepper3
Berichten: 1382
Geregistreerd: 05-05-09

Re: Paardenmarkt Bemmel 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 20:15

Wauw wat een knapdier SaraViavia, ik heb hem niet meer zien staan en wij waren toch best vroeg op de markt. Wat vroegen ze voor hem als ik vragen mag.

StalNollie

Berichten: 9106
Geregistreerd: 21-01-07
Woonplaats: Brabant

Re: Paardenmarkt Bemmel 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 20:51

ik vraag me dan toch altijd af wat je daar mee moet. :o die rug dat zou ik dus gewoon niet aandurven.

Pepper3
Berichten: 1382
Geregistreerd: 05-05-09

Re: Paardenmarkt Bemmel 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 21:10

De rug is ook hetgeen waar ik op afgeknapt zou zijn stalnollie, maar verder afgaand op deze foto is het een geweldig mooie pony. Maar ik heb sowieso een zwak voor kleine welsh pony's haha

Spaansepony
Berichten: 990
Geregistreerd: 03-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 21:15

SaraViavia schreef:
Weet iemand waar Cuppers Savannah heen is? Ik ken de pony verder niet maar heb echt lang over getwijfeld en vond het een hele mooie. Alleen 2 kleine minpuntjes waardoor ik in verhouding met de prijs toch de gok iets te groot vond. Heb er wel op geboden overigens maar niet te lang op in gegaan. Maar nogmaals ik vond het een mooie Welsh.
[ [url=m/un5Ku3.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ging die niet mee met ponyride? Of hadden die dr weer snel doorverkocht naar Duitsland?

Jammer van ruggentje en bokvoetje, maar verder een mooi diertje.

mvdbijl

Berichten: 3673
Geregistreerd: 29-06-09
Woonplaats: Zeist

Re: Paardenmarkt Bemmel 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 21:21

Poeh wat vragen ze voor zo dier met zo slechte rug? Ik zie hier prijzen dan kan je particulier veel mooiere paardjes voor kopen..

Spaansepony
Berichten: 990
Geregistreerd: 03-05-17

Re: Paardenmarkt Bemmel 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 21:29

Wij hadden trouwens deze meegenomen. Afbeelding

shellyj
Berichten: 52
Geregistreerd: 05-04-12

Re: Paardenmarkt Bemmel 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 21:58

Is die zwarte een franse draver met een naam dat lijkt op origami? @Spaansepony

Spaansepony
Berichten: 990
Geregistreerd: 03-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 22:00

shellyj schreef:
Is die zwarte een franse draver met een naam dat lijkt op origami? @Spaansepony


Nee zit ander papier op. En heet ook anders op paspoort.

SaraViavia

Berichten: 1796
Geregistreerd: 13-02-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-17 22:15

Hier nog 1 foto. €875 vroegen ze (wat ik voor een correct gereden A-welsh absoluut niet veel zou vinden), maar ze reageerde nukkig op het been. Inderdaad de rug was niet zo goed. Als ie echt correct zou zijn dan vind ik €875 persoonlijk juist weer heel weinig. (Zoals ze zeiden was ze super goed gereden, ook met kindjes..)
Afbeelding

Pepper3
Berichten: 1382
Geregistreerd: 05-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 22:17

SaraViavia schreef:
Hier nog 1 foto. €875 vroegen ze (wat ik voor een correct gereden A-welsh absoluut niet veel zou vinden), maar ze reageerde nukkig op het been. Inderdaad de rug was niet zo goed. Als ie echt correct zou zijn dan vind ik €875 persoonlijk juist weer heel weinig. (Zoals ze zeiden was ze super goed gereden, ook met kindjes..)
[ [url=m/T9bphS.jpg]Afbeelding[/url] ]


Dat is inderdaad niet veel voor een goed gereden a welsh. Op marktplaats zijn ze een stuk duurder. Jammer van de minpuntjes die ze heeft

SaraViavia

Berichten: 1796
Geregistreerd: 13-02-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-17 22:21

Spaansepony schreef:
SaraViavia schreef:
Weet iemand waar Cuppers Savannah heen is? Ik ken de pony verder niet maar heb echt lang over getwijfeld en vond het een hele mooie. Alleen 2 kleine minpuntjes waardoor ik in verhouding met de prijs toch de gok iets te groot vond. Heb er wel op geboden overigens maar niet te lang op in gegaan. Maar nogmaals ik vond het een mooie Welsh.
[ [url=m/un5Ku3.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ging die niet mee met ponyride? Of hadden die dr weer snel doorverkocht naar Duitsland?

Jammer van ruggentje en bokvoetje, maar verder een mooi diertje.


Nee ik denk het niet want Ponyride had alle ponies samenstaan en dat waren volgens mij 3 shetlanders en wat grotere bonte ponies

Spaansepony
Berichten: 990
Geregistreerd: 03-05-17

Re: Paardenmarkt Bemmel 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 22:27

Ja die verkopen al deze maatjes zo snel door naar Duitsland. Gaan die dingen als zoete broodjes.

Caesar
Berichten: 9302
Geregistreerd: 20-01-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 22:36

SaraViavia schreef:
Hier nog 1 foto. €875 vroegen ze (wat ik voor een correct gereden A-welsh absoluut niet veel zou vinden), maar ze reageerde nukkig op het been. Inderdaad de rug was niet zo goed. Als ie echt correct zou zijn dan vind ik €875 persoonlijk juist weer heel weinig. (Zoals ze zeiden was ze super goed gereden, ook met kindjes..)
[ [url=m/T9bphS.jpg]Afbeelding[/url] ]


Wat zonde van deze pony. Lijkt ook wat op de knie te hebben en afwijkende beenstand. Als je het hoofdje ziet veel potentie maar daar houd het mee op. Hier kun je eigenlijk geen zadel meer op leggen.

Dustinlover

Berichten: 8742
Geregistreerd: 17-12-04
Woonplaats: Cromvoirt

Re: Paardenmarkt Bemmel 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 22:48

Ik zag de pony ook binnenkomen met een dekentje op. Dacht toen nog wauw, maar wad al benieuwd wat er onder dat deken zou zitten...