Paard & Plezier 2017

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
MariekeUHR
Berichten: 4
Geregistreerd: 05-05-17

Paard & Plezier 2017

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-17 20:14

Zin in een dag vol vertier? Kom naar Paard & Plezier 2017!

Voor de zesde keer organiseren NVVR en Vereniging Eigen Paard, het evenement ‘Paard & Plezier’. Ook dit jaar weer op het prachtige Paardensportcentrum Gert van den Hoorn in Kootwijk. De datum is maandag 5 juni 2017 (2e Pinksterdag ). De toegang en ook het parkeren is gratis!

Paard & Plezier® is een evenement waar plezier met paarden centraal staat. Mensen kunnen kennismaken en deelnemen aan verschillende takken van de paardensport o.a. dressuur, springen, TREC, mennen en nog veel meer. Daarnaast is er een uitgebreid showprogramma in de hoofdring.
Elk jaar hebben we ook wat nieuws. Dit jaar zijn dat de rubriek Horses got talent, Horse Dating en verschillende informatieve lezingen over onder andere fokkerij en voeding.

Elk jaar wordt er een goed doel aan het evenement gekoppeld. Dit jaar is dat de zorgboerderij Groot Kootwijk. Ze zijn aan het sparen voor een buitenbak, dus wij willen tijdens Paard & Plezier geld inzamelen voor dit goede doel. Dit wordt gedaan door het verkopen van loten, waar mooie prijzen mee te winnen zijn.

Op de dag zelf is er voor zowel mensen die meedoen aan een kennismakingsrubrieken ook voor alle andere bezoekers genoeg te beleven. Zo is er een mooi strodorp met allerlei leuke stands, is er een knuffelhoek met pony’s voor kinderen en kan je mee op een ritje in een huifkar. In de hoofdpiste hebben we een mooi programma weten samen te stellen waarin verschillende takken van de paardensport aan het publiek voorgesteld worden. Ook honden zijn meer dan welkom.
Veel te doen en veel te beleven op tweede pinksterdag in Kootwijk. Dus hopelijk tot 5 juni!
www.paardplezier.nl


Kitty_

Berichten: 3040
Geregistreerd: 10-03-04

Re: Paard & Plezier 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 20:25

Leuk! Wij hebben er zin in!

Elisa2

Berichten: 37040
Geregistreerd: 31-08-04

Re: Paard & Plezier 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 08:21

Leuk programma inderdaad dit jaar..wij zijn van de partij.

''De echte discipel van de rijkunst heeft niet de erkenning door andere mensen nodig maar veel meer het gevoel om met zijn paard een te zijn. Ontbreekt deze harmonie, dan ontstaat in het beste geval volmaakte techniek, maar er ontstaat nooit volmaakte (rij)kunst.''

-Kurt Albrecht-

horselover22

Berichten: 651
Geregistreerd: 18-08-08
Woonplaats: utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 12:20

ja ik ga dr zeker heen me favo show groep de black pearls komen *\o/* word de tweede keer dat ik ze ga zien ze zijn zo goed *\o/*

en de regenboog is een kleur armer, een zonnevlam gedoofd. mijn boek heeft nu een hoofdstuk minder
ik heb in sprookjes nooit gelooft maar "er was eens" kreeg ineens zijn ware betekenis!! lieve lieve tadano R.I.P (+21-9-2012)
zal je nooit vergeten je was me allesie

Bruno mis jou ook nog steeds heel veel je gaat nooit meer uit me hart lieverd bruno_power_forever

tallie

Berichten: 2207
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Ede

Re: Paard & Plezier 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 17:56

Wanneer komt de uitslag van de loten? En waar kan je dat lezen?

L1 + 5 :)

Ons wondertje Collin is geboren :)

TessJazz
Berichten: 2043
Geregistreerd: 28-06-13
Woonplaats: Utrecht

Re: Paard & Plezier 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 18:49

Vandaag ook mee gedaan met mijn witte knappe P.R.E, rode bandages.. rood dek ik rode polo, als ienand evt fotos heeft gemaakt! :D

instagram : @purarazadivino

Kitty_

Berichten: 3040
Geregistreerd: 10-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 19:57

TessJazz schreef:
Vandaag ook mee gedaan met mijn witte knappe P.R.E, rode bandages.. rood dek ik rode polo, als ienand evt fotos heeft gemaakt! :D


Geen foto's, ik heb je wel zien rijden op je knappe paard ;-)

Elisa2

Berichten: 37040
Geregistreerd: 31-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 07:50

TessJazz schreef:
Vandaag ook mee gedaan met mijn witte knappe P.R.E, rode bandages.. rood dek ik rode polo, als ienand evt fotos heeft gemaakt! :D


Waar reed je mee? bij de PRE voorstelling?

Ik heb niet zo heel veel kunnen zien gisteren, wij deden mee met Horses Got Talent en hebben gewonnen. :) {totaal niet verwacht haha, was echt leuk maar wel heel druk daar door}

''De echte discipel van de rijkunst heeft niet de erkenning door andere mensen nodig maar veel meer het gevoel om met zijn paard een te zijn. Ontbreekt deze harmonie, dan ontstaat in het beste geval volmaakte techniek, maar er ontstaat nooit volmaakte (rij)kunst.''

-Kurt Albrecht-

hamsterfan

Berichten: 4246
Geregistreerd: 09-11-07
Woonplaats: Velserbroek (bij Haarlem)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 08:10

Elisa2 schreef:
TessJazz schreef:
Vandaag ook mee gedaan met mijn witte knappe P.R.E, rode bandages.. rood dek ik rode polo, als ienand evt fotos heeft gemaakt! :D


Waar reed je mee? bij de PRE voorstelling?

Ik heb niet zo heel veel kunnen zien gisteren, wij deden mee met Horses Got Talent en hebben gewonnen. :) {totaal niet verwacht haha, was echt leuk maar wel heel druk daar door}


Volgens mij deed Tess ook mee aan de hgt toch? :D
Ik heb van jullie beide foto's

Ik vond die lange lijnen erg knap Elisa! Je moest er ook even flink aan werken soms of niet? :D

Elisa2

Berichten: 37040
Geregistreerd: 31-08-04

Re: Paard & Plezier 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 08:14

Dankje! ja het was echt heel moeilijk..hij bouwde heel veel spanning op door de muziek en hoorde mij ook slechter dus het ging daarom ook niet helemaal zoals gepland haha.

Leuk foto's!

''De echte discipel van de rijkunst heeft niet de erkenning door andere mensen nodig maar veel meer het gevoel om met zijn paard een te zijn. Ontbreekt deze harmonie, dan ontstaat in het beste geval volmaakte techniek, maar er ontstaat nooit volmaakte (rij)kunst.''

-Kurt Albrecht-

MariekeUHR
Berichten: 4
Geregistreerd: 05-05-17

Re: Paard & Plezier 2017

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-17 08:40

Hoi de uitslag van de loterij komt op onze website en facebook. We zijn nu allemaal even aan het bijkomen, dus uitslag volgt deze week.

SeaSide

Berichten: 2307
Geregistreerd: 17-11-12
Woonplaats: Groote Keeten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 08:48

Elisa2 schreef:
TessJazz schreef:
Vandaag ook mee gedaan met mijn witte knappe P.R.E, rode bandages.. rood dek ik rode polo, als ienand evt fotos heeft gemaakt! :D


Waar reed je mee? bij de PRE voorstelling?

Ik heb niet zo heel veel kunnen zien gisteren, wij deden mee met Horses Got Talent en hebben gewonnen. :) {totaal niet verwacht haha, was echt leuk maar wel heel druk daar door}


Volgens mij deed Tess ook mee aan de hgt toch? :D
Ik heb van jullie beide foto's

Ik vond die lange lijnen erg knap Elisa! Je moest er ook even flink aan werken soms of niet? :D[/quote]

Heb je toevallig ook foto's gemaakt van mijn Tinkertje tijdens hgt? :+

Vond het echt een heel leuk opgezet evenement voelden heel klein en groot tegelijk.

Help my naar de finale van de Hollands Got Horsemanship wedstrijd! Stem via deze link https://mycompass.horse/home/nl-nl/mark ... en-van-sea
Sociale media:
Tiktok: Priscilla_otto
Insta: Priscilla_otto
YT:Seaside Horse Adventures
FB: Seaside Horse Adventures
Lessen of vragen over vrijheidsdressuur mail dan naar: seasidehorseadventure@gmail.com

hamsterfan

Berichten: 4246
Geregistreerd: 09-11-07
Woonplaats: Velserbroek (bij Haarlem)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 08:47

Elisa2 schreef:
Dankje! ja het was echt heel moeilijk..hij bouwde heel veel spanning op door de muziek en hoorde mij ook slechter dus het ging daarom ook niet helemaal zoals gepland haha.

Leuk foto's!


Ik zag het inderdaad al toen jullie aan het warm draaien waren en z'n Welshje met klein meisje in jurk voorbij kwam, toen stond hij ook al te kijken van wat is dit nou :D

Maar ik vond het er alsnog heel mooi uitzien!

Ik heb ook foto's van Jack :D

Ik heb foto's van:
- HGT alle 4 de deelnemers
- 1 pony bij de dressuur
- dameszadel tijdens het losrijden
- vos welsh hengstje, tijdens het losrijden
- stukje van de trec rond een uur of 12
- mennen in de showring

:D

Elisa2

Berichten: 37040
Geregistreerd: 31-08-04

Re: Paard & Plezier 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 10:20

Dankje! https://www.youtube.com/watch?v=jT0yPEPvGW4&t=5s

M'n vriend heeft de finale nog gefilmd.

Dat kleine welshje met meisje in jurk was wel echt heel erg spannend inderdaad haha, ben toen maar snel gaan longeren want aan de hand werd het een beetje een linke loetje.

Komen de foto's op je website? ik heb alleen nog de PRE show kunnen zien aan het einde van de dag, dat was wel leuk. Mooie paarden..

''De echte discipel van de rijkunst heeft niet de erkenning door andere mensen nodig maar veel meer het gevoel om met zijn paard een te zijn. Ontbreekt deze harmonie, dan ontstaat in het beste geval volmaakte techniek, maar er ontstaat nooit volmaakte (rij)kunst.''

-Kurt Albrecht-

TessJazz
Berichten: 2043
Geregistreerd: 28-06-13
Woonplaats: Utrecht

Re: Paard & Plezier 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 11:48

Ik deed idd mee aan Hgt en de rassen defile met de pre!

instagram : @purarazadivino

hamsterfan

Berichten: 4246
Geregistreerd: 09-11-07
Woonplaats: Velserbroek (bij Haarlem)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 12:57

De foto's komen uiteindelijk op mijn fotografie Facebook pagina, maar ik zal dan ook een linkje in dit topic zetten!

Kan heel even duren, ben wel super druk :o

Elisa2

Berichten: 37040
Geregistreerd: 31-08-04

Re: Paard & Plezier 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-17 09:34

Maakt niet uit, leuk dat je het doet..ik ben benieuwd.

''De echte discipel van de rijkunst heeft niet de erkenning door andere mensen nodig maar veel meer het gevoel om met zijn paard een te zijn. Ontbreekt deze harmonie, dan ontstaat in het beste geval volmaakte techniek, maar er ontstaat nooit volmaakte (rij)kunst.''

-Kurt Albrecht-


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 bezoekers