Evenementen 2017 Overijssel/Gelderland

Moderators: RianneH, Neonlight, balance, Ymor, Melissa0304

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

xxKristy1998

Evenementen 2017 Overijssel/Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-03-17 20:48

Hey Bokkers *\o/* ;

Voor mijn evenementen bucketlist ben ik op zoek naar upcoming evenementen/wedstrijden in de omgeving van Overijssel/Gelderland (Deventer). Hoeveel km ik te fiets moet is voor mij geen probleem

}:0

Mocht je een evenement/wedstrijd (onderling) weten laat het mij dan weten met de data/entree en evt de tijden erbij ;) Zou hier namelijk graag met mijn camera naar toe gaan om mijn portfolio uit te bereiden.

Groetjes van,
Gremlin1998 _/-\o_

MerleSimone

Re: Evenementen 2017 Overijssel/Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-17 20:51

In september is altijd het Hippisch Festijn in Varsseveld. Cross, dressur en springen in 3 dagen. Varsseveld heeft een treinstation en er zit een bushalte direct naast het terrein. Groots opgezet en ik ga er altijd graag heen om foto's te maken!

Alex B+10 -> L1+17 -> L2+21 -> M1+1! <3
[ITP] Alex bij het prachtige koolzaad!

xxKristy1998

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-03-17 11:04

MerleSimone schreef:
In september is altijd het Hippisch Festijn in Varsseveld. Cross, dressur en springen in 3 dagen. Varsseveld heeft een treinstation en er zit een bushalte direct naast het terrein. Groots opgezet en ik ga er altijd graag heen om foto's te maken!

Dankjewel, kan er altijd nog met de fiets heen ivm mijn budget. Tentje mee en ergens een nachtje slapen haha. Lijkt me een erg leuk evenement :9

Elisa2

Re: Evenementen 2017 Overijssel/Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 08:12

Nou op www.knhs.nl vind je een heleboel evenementen in Ermelo.

''De echte discipel van de rijkunst heeft niet de erkenning door andere mensen nodig maar veel meer het gevoel om met zijn paard een te zijn. Ontbreekt deze harmonie, dan ontstaat in het beste geval volmaakte techniek, maar er ontstaat nooit volmaakte (rij)kunst.''

-Kurt Albrecht-

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie