iich groningen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Fennee
Berichten: 2501
Geregistreerd: 14-08-11
Woonplaats: Provincie Drenthe.

Re: iich groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 22:35

Vandaag geweest om mee te rijden tijdens de PalominoShow! Ondanks de enorme uitloop toch een geslaagde dag :D

WinSel

Berichten: 20570
Geregistreerd: 28-09-04

Re: iich groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 22:36

O dat was vast leuk !

Ik ga morgenavond :))

Oblivion

Berichten: 649
Geregistreerd: 18-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 22:37

Leuk!!
Wij gaan morgenochtend kijken naar de dressuurhengsten. :D

Pauley

Berichten: 688
Geregistreerd: 16-12-15
Woonplaats: In huis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-17 14:44

Fennee schreef:
Vandaag geweest om mee te rijden tijdens de PalominoShow! Ondanks de enorme uitloop toch een geslaagde dag :D


Ooh dat moet vast super leuk geweeste zijn! :#

Pauley

Berichten: 688
Geregistreerd: 16-12-15
Woonplaats: In huis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-17 14:46

WinSel schreef:
O dat was vast leuk !

Ik ga morgenavond :))


Ik ben ook geweest (vanaf 2 uur ongeveer) hoe vond jij het? Ik vond het wel mooi zaten af en toe best leuke hengsten tussen.

Pauley

Berichten: 688
Geregistreerd: 16-12-15
Woonplaats: In huis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-17 14:47

Oblivion schreef:
Leuk!!
Wij gaan morgenochtend kijken naar de dressuurhengsten. :D


Zat er nog wat moois bij? ik ben er vanaf 2 uur geweest dus van de dressuur niet zo veel gezien helaas.

Oblivion

Berichten: 649
Geregistreerd: 18-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-17 20:53

Pauley schreef:
Oblivion schreef:
Leuk!!
Wij gaan morgenochtend kijken naar de dressuurhengsten. :D


Zat er nog wat moois bij? ik ben er vanaf 2 uur geweest dus van de dressuur niet zo veel gezien helaas.


Ja was erg leuk om te zien. We hebben drie opgeschreven om volgend jaar nog een keer te bekijken.
Hoop dat mijn merrie volgend jaar of het jaar daarna gedekt kan worden. :D

Hoe waren de springhengsten dan? Die hebben wij weer gemist haha.

Pauley

Berichten: 688
Geregistreerd: 16-12-15
Woonplaats: In huis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-17 10:14

Oblivion schreef:
Ja was erg leuk om te zien. We hebben drie opgeschreven om volgend jaar nog een keer te bekijken.
Hoop dat mijn merrie volgend jaar of het jaar daarna gedekt kan worden. :D

Hoe waren de springhengsten dan? Die hebben wij weer gemist haha.


Super Leuk!! *\o/* Daar komt vast wat moois uit!

Bij de springhengsten zat ook wel wat moois tussen. Het was alleen heel veel bruin en schimmel, weinig zwart. Maar er zat best wel wat moois bij :~ O:). Ze waren allemaal erg druk. maar ja dat zullen de dressuurhengsten waarschijnlijk ook wel geweest zijn of niet?
De jonge hengsten aan de hand waren ook leuk om te zien.

heb helaas geen merrie om te laten dekken. :(

Oblivion

Berichten: 649
Geregistreerd: 18-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 11:49

Pauley schreef:
Oblivion schreef:
Ja was erg leuk om te zien. We hebben drie opgeschreven om volgend jaar nog een keer te bekijken.
Hoop dat mijn merrie volgend jaar of het jaar daarna gedekt kan worden. :D

Hoe waren de springhengsten dan? Die hebben wij weer gemist haha.


Super Leuk!! *\o/* Daar komt vast wat moois uit!

Bij de springhengsten zat ook wel wat moois tussen. Het was alleen heel veel bruin en schimmel, weinig zwart. Maar er zat best wel wat moois bij :~ O:). Ze waren allemaal erg druk. maar ja dat zullen de dressuurhengsten waarschijnlijk ook wel geweest zijn of niet?
De jonge hengsten aan de hand waren ook leuk om te zien.

heb helaas geen merrie om te laten dekken. :(


Ja tegenwoordig bijna allemaal schimmels haha. Bij de dressuur niet een, bijna allemaal donker!
Wel meer actie als ze druk waren. :') Dressuurhengsten niet, af en toe wat spanning maar dat was het ook wel.

Beetje jammer dat je geen merrie hebt, maar kijken is ook geen straf. :~

Pauley

Berichten: 688
Geregistreerd: 16-12-15
Woonplaats: In huis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-17 13:42

Oblivion schreef:
Ja tegenwoordig bijna allemaal schimmels haha. Bij de dressuur niet een, bijna allemaal donker!
Wel meer actie als ze druk waren. :') Dressuurhengsten niet, af en toe wat spanning maar dat was het ook wel.

Beetje jammer dat je geen merrie hebt, maar kijken is ook geen straf. :~


Best wel raar eigelijk die kleuren zo verschillen.
Ik hou wel van een beetje actie :') . sommige hengsten maakten er echt een circus van.

Ja helaas kan je een ruin niet laten dekken. maar idd is kijken ook zeker geen straf :~ .

Ik had even in je profiel gespiekt naar je merrie en zag dat je er ook een hebt van sandro hit :D . hoe is ze? ik heb zelf namelijk een ruin van sandro hit.

Oblivion

Berichten: 649
Geregistreerd: 18-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 16:37

Pauley schreef:
Oblivion schreef:
Ja tegenwoordig bijna allemaal schimmels haha. Bij de dressuur niet een, bijna allemaal donker!
Wel meer actie als ze druk waren. :') Dressuurhengsten niet, af en toe wat spanning maar dat was het ook wel.

Beetje jammer dat je geen merrie hebt, maar kijken is ook geen straf. :~


Best wel raar eigelijk die kleuren zo verschillen.
Ik hou wel van een beetje actie :') . sommige hengsten maakten er echt een circus van.

Ja helaas kan je een ruin niet laten dekken. maar idd is kijken ook zeker geen straf :~ .

Ik had even in je profiel gespiekt naar je merrie en zag dat je er ook een hebt van sandro hit :D . hoe is ze? ik heb zelf namelijk een ruin van sandro hit.


Ah wat toevallig!
Ik ben onwijs blij met haar, ze is wel een echte merrie (alles moet in overleg :') ), maar qua karakter is ze zo fijn. In omgang (meestal) heel braaf, kleine kinderen lopen er zo mee weg, maar onder het rijden is ze wel een heethoofd, maar dat vind ik zelf juist fijn. Heel werkwillig ook en nooit moe. :+
Hoe is die van jou dan? :D

Pauley

Berichten: 688
Geregistreerd: 16-12-15
Woonplaats: In huis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-17 18:17

Oblivion schreef:
Ah wat toevallig!
Ik ben onwijs blij met haar, ze is wel een echte merrie (alles moet in overleg :') ), maar qua karakter is ze zo fijn. In omgang (meestal) heel braaf, kleine kinderen lopen er zo mee weg, maar onder het rijden is ze wel een heethoofd, maar dat vind ik zelf juist fijn. Heel werkwillig ook en nooit moe. :+
Hoe is die van jou dan? :D


Hij is super braaf iedereen kan er zo mee weg lopen. maar hij heeft afentoe ook wel zijn momentjes dat hij toch dominant is en even op zijn plek gezet moet worden. onder het zadel is hij erg braaf, afentoe wat druk. Hij is net zo als die van jou werkwillig en nooit moe. We hebben ook een poosje voltige op hem gedaan.

Zijn volle broer daarentegen (is niet van mij) is echt heel druk en vliegt alle kanten op, schrikt van alles en is zowel aan de hand als onder het zadel erg lastig. (gaat in de verkoop)

Oblivion

Berichten: 649
Geregistreerd: 18-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-17 00:40

Pauley schreef:
Oblivion schreef:
Ah wat toevallig!
Ik ben onwijs blij met haar, ze is wel een echte merrie (alles moet in overleg :') ), maar qua karakter is ze zo fijn. In omgang (meestal) heel braaf, kleine kinderen lopen er zo mee weg, maar onder het rijden is ze wel een heethoofd, maar dat vind ik zelf juist fijn. Heel werkwillig ook en nooit moe. :+
Hoe is die van jou dan? :D


Hij is super braaf iedereen kan er zo mee weg lopen. maar hij heeft afentoe ook wel zijn momentjes dat hij toch dominant is en even op zijn plek gezet moet worden. onder het zadel is hij erg braaf, afentoe wat druk. Hij is net zo als die van jou werkwillig en nooit moe. We hebben ook een poosje voltige op hem gedaan.

Zijn volle broer daarentegen (is niet van mij) is echt heel druk en vliegt alle kanten op, schrikt van alles en is zowel aan de hand als onder het zadel erg lastig. (gaat in de verkoop)


Klinkt ook als een fijn paard dan! Ik vind het heerlijk, dat werkwillige. Ondanks dat die van mij het eerste half uur over het algemeen te werkwillig is. :')

Wel apart weer van die broer, ik kom regelmatig Sandro Hit afstammelingen tegen op bokt en die hebben allemaal een beetje hetzelfde karakter. :+

Bonnelover

Berichten: 1535
Geregistreerd: 11-11-03
Woonplaats: Noord Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-17 08:21

Beetje late reactie, maar iemand een idee wie er 2 januari was om bij het,springen van de pony's tw fotograferen?
Er was een standje waar je kon bestellen maar had,geen contant bij me en met pin kon je daar niet betalen.
Dochter was 1e in L en mooie,foto als herinnering zou leuk zijn.