Via deze weg wil ik namens de AMHA, ICAMH en mijzelf een dank je wel uitspreken voor de mogelijkheid die ons geboden is om het een en ander over de miniature horses toe te kunnen lichten. Op beide dagen heb ik veel plezier gehad en kwamen er ook leuke vragen van de mensen die kwamen kijken. Ik hoop dat ik hiermee ook wat zaken duidelijker heb weten te maken en dat ik ook wat vooroordelen weg heb weten te halen.
Ik wil ook de moderators van bokt bedanken voor het gastvrije ontvangst in de lounge. Petje af dat jullie dit allemaal vrijwillig doen.
Mochten er nog vragen zijn naar aanleiding van de onderwerpen die in de boktlounge behandeld zijn dan hoor ik ze graag.
Op naar volgend jaar want dan ben ik zeker weer van de partij.
Super Dennis! Minipaarden showen blijft voor veel mensen toch een onbekend iets, en ik denk dat dit een uitgelegen kans was voor promotie (nu nog afwachten of dat ook gelukt is )
Graag gedaan. Ik vond het erg leuk om je te interviewen en ik heb er ook veel van opgestoken.
Poking Stick: about 30cm long, that can be concealed up a sleeve, and can be used to 'poke' people who argue with you/irritate you/deserve poking/don't deserve poking but you poke anyway/anyone in the hope of enraging them/making them move/injuring them/anything.
Figaro schreef:
Ik voel een geitenwollensok aankomen.. Misschien zit ie wel in mijn doos