Kruiden en supplementen op Horse Event ?

Moderators: RianneH, Neonlight, Ymor, balance, Melissa0304

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Carline

Kruiden en supplementen op Horse Event ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-10 18:50

Doordat de kruiden en supplementen in België meestal toch een stukje duurder zijn dan in Nederland, hoop ik dit weekend op HE een voorraadje in te slaan.

Ben vooral op zoek naar duivelsklauw (harpagophytum of iets dergelijks is de wetenschappelijke naam). Ook artrosemiddeltjes kunnen van pas komen (al heb ik hiervan nog een voorraad). Weet iemand of er op horse event leveranciers van deze producten staan?

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 18:55

haflingertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 18:57

Dit staat in de mail van horse event die ik net kreeg!
Misschien is dat wel iets?

Pavo introduceert supplementen op Horse Event
Op Horse Event introduceert Pavo haar vernieuwde supplementenlijn. Er is gezocht naar een productvorm die paarden graag opnemen zodat de werkzame stoffen hun werk goed kunnen doen. Het zijn korreltjes op luzernebasis die naast gezond en lekker ook heel handig zijn. Vindt jouw paard het niet lekker, dan krijg je het aankoopbedrag terug. Onderdeel van het assortiment is een leuke bewaardoos. Deze kost normaal €14,95, maar tijdens Horse Event krijg je hem gratis bij aanschaf van een Pavo supplement!

Never give up on the things that make you smile!
If you act like you've only got fifteen minutes, it'll take all day. Act like you've got all day and it'll take fifteen minutes. ~ Monty Roberts

Kaspar

Re: Kruiden en supplementen op Horse Event ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 21:51

Er word een clinic natuurgeneeskunde gegeven, wellicht zul je via deze mensen ook kruiden kunnen kopen.
Supplementen worden over het algemeen op elk paarden evenement aangeboden.

Carline

Re: Kruiden en supplementen op Horse Event ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-10 22:51

Bedankt voor de tips allemaal. Heb intussen een pb gekregen van de mensen van Equifyt, zal daar een voorraadje duivelsklauw inslaan, bespaart me zo eventjes 40% als ik het goed heb!

haflingertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 10:05

Carline schreef:
Bedankt voor de tips allemaal. Heb intussen een pb gekregen van de mensen van Equifyt, zal daar een voorraadje duivelsklauw inslaan, bespaart me zo eventjes 40% als ik het goed heb!

Wat goed zeg!!! ;)

Never give up on the things that make you smile!
If you act like you've only got fifteen minutes, it'll take all day. Act like you've got all day and it'll take fifteen minutes. ~ Monty Roberts

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 14:59

VS --> HE

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie