Paardenmarkt Hedel 2018

Moderators: Lous, RianneH, Neonlight, Nadia, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

bzquinto

Re: Paardenmarkt Hedel 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-18 23:35

De pony in de desbetreffende videos was mijn oude verzorgpony genaamd Cherry. Ik schrok me werkelijkwaar dood toen ik dit filmpje zag. Ik ben al 6jaar opzoek naar haar. Ze was verkocht naar een zorgboerderij met de afspraak dat ze haar terug zouden doen als ze van plan waren om haar weer te verkopen. Uiteindelijk was ze toch verkocht naar een meisje van 4 als wandelpony. Jullie kunnen vast begrijpen hoe verdrietig ik nu ben als ik dit zo zie.. heb contact gehad met de opvang waar ze nu staat en het gaat dramatisch slecht, dat ik helaas ook niet meer langs kan komen..
Afbeelding

Quinto

bzquinto

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-18 10:20

heb het bloedonderzoek en verklaring van de dierenarts gezien van de pony. Heb hier een foto van gekregen. Hier staat in dat ze Droes heeft. Ik weet niet wat ik moet geloven. Er is mij serieus verteld dat ze waarschijnlijk nog maar een maand te leven heeft? Vanwege haar benen en hoeven.

Quinto

bzquinto

Re: Paardenmarkt Hedel 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-18 10:32

Ja daarom vind ik t dus een vreemd verhaal. Ben al zolang opzoek naar haar. Wil gewoon een keer langsgaan.

Quinto

bzquinto

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-18 11:24

Ik bericht haar over 3 weken wel weer hoe het gaat. Kan me niet voorstellen dat ze dus bijna doodgaat. En zoals iedereen al zegt ze rende in galop door de wei. Cherry heeft altijd al een beetje een probleem met de hoeven gehad en had ook franse stand. Tevens ook al eerder hoefbevangen geweest. De uitslag laboratoriumonderzoek (droes) is van 07/11 en de test is gedaan op 06/11

Quinto

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie