Paardenmarkt Hedel 2018

Moderators: RianneH, Neonlight, Nadia, balance, Lous

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

moonday

Re: Paardenmarkt Hedel 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 07:58

Ik ben er ook, wel zonder trailer haha maar dat is maar goed ook. Er staan hele leuke paarden en ponys er tussen

If you can dream it, you can do it!!

moonday

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 17:14

Mijn eerste paardenmarkt ervaring zit er ook weer op.
Zo veel verschillende paarden en pony's, zo veel verschillende leeftijden en ja dan zie je af en toe een wondje, paard iets minder op conditie en een paard in de stress.Maar totaal geen schrijnende gevallen.
Er was veel hooi en links en rechts een watertank met veel emmers. Als een paard vast zat werd het binnen een sec geholpen. Ik vond het allemaal erg mee vallen met wat ik had gelezen op internet.
Ik vond het vooral leuk om een keer gezien te hebben. Helemaal het handjeklap tussen de oude handelaren vond ik een mooi gezicht.
Er stonden echte leuke paarden en pony's tussen.
Ik werd wel op het laatste moment nog verliefd op een 2,5 jarige haflinger merrie. In de paspoort heet ze Sandy. Super gebouwd en vriendelijk.
Ik was al bijna in het handjeklap beland. Maar gelukkig op tijd mijn verstand terug gekregen en niet gekocht. (heb mijn handen al vol aan mijn 3 thuis haha) maar toch had ik haar graag mee genomen. Hopelijk heeft iemand anders haar mee genomen naar huis.
Ze stond hier naast.
Afbeelding

Deze stoere hengst zag ik al voorbij komen, maar volgens mij was hij wel blind aan zijn linker oog.
Afbeelding

Afbeelding

If you can dream it, you can do it!!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie