Equiday 13 okt 2018

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
callippo

Berichten: 3198
Geregistreerd: 03-06-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 22:11

Hylkje schreef:
Heb een kaartje gewonnen *\%/*
Ga voor de 1e keer heen.
Kun je bij de meeste standjes pinnen?
Programma ziet er erg goed uit

Bij een aantal kun je pinnen, maar lang niet overal, dus neem vooral wat extra cash mee ;-)

Dankjewel, we hebben ons best gedaan weer een vernieuwend en afwisselend programma samen te stellen, met voor ieder wat leerzaams en leuks :-)

13 april 2024 De grote voorjaarseditie van EquiDay
met 3 showringen vol paardvriendelijke demonstraties, 150+ stands, veel lezingen en workshops.

callippo

Berichten: 3198
Geregistreerd: 03-06-02
Woonplaats: Enschede

Re: Equiday 13 okt 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 22:56

Welke bokkers komen er nog meer?
En hebben jullie al een lijstje gemaakt, met welke demo's je niet wil missen en bij welke stands je langs wil?

Ohja: op de EquiDay-Facebook staat een carpool-oproepje, dus als je wel wil komen maar geen vervoer hebt, is dat misschien een oplossing :-)

13 april 2024 De grote voorjaarseditie van EquiDay
met 3 showringen vol paardvriendelijke demonstraties, 150+ stands, veel lezingen en workshops.


callippo

Berichten: 3198
Geregistreerd: 03-06-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-18 18:52

liespower94 schreef:
Ik ga ook, heb al een soort van planning genaakt maar heb nu keuzestress want ik heb wat dubbele dingetjes. Ik wil sowieso Chris die 2 x graag zien :)

Chris zelf komt niet, Marijke gaat zijn werkwijze uitleggen, volgens mij zelfs met een kruiwagen :D (is een stuk begrijpelijker, naar wat ik van haar gezien heb ;-) )

Het is maar goed dat ik geen demo's kan kijken, want ik zou echt niet kunnen kiezen uit dit volle programma...

13 april 2024 De grote voorjaarseditie van EquiDay
met 3 showringen vol paardvriendelijke demonstraties, 150+ stands, veel lezingen en workshops.

callippo

Berichten: 3198
Geregistreerd: 03-06-02
Woonplaats: Enschede

Re: Equiday 13 okt 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-18 14:18

Net nog een leuke bonus toegevoegd: een workshop Equisimulator van Remedio (ze laat het 1x zien in de ring, daarna kun je je bij haar stand aanmelden om zelf op de simulator te zitten :-) )

13 april 2024 De grote voorjaarseditie van EquiDay
met 3 showringen vol paardvriendelijke demonstraties, 150+ stands, veel lezingen en workshops.

callippo

Berichten: 3198
Geregistreerd: 03-06-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 23:05

Peetstap schreef:
Isabel_k schreef:
Ik ga misschien! Ik ben vooral geïnteresseerd in de demo van Featherlight. Ik ben namelijk op dit moment zelf bezig met het beleren van een paard.


Yep, hier ook belangstelling, hoop dat ze een moeilijk paard meeneemt :P die wat reactie laat zien.
Op de afstand in deze ruimte mis je n.l. ladingen signalen als publiek, maar wellicht besteed ze daar juist hier wel wat extra aandacht aan.
Kan wel lange lunchpauze gaan houden daar want wil Mireille den Hoed ook graag bezig zien.


Ze neemt haar Mustang mee: Pearl, een paard dus dat heel puur communiceert (en snel nerveus wordt, vooral van mensenmassa's).

Als ik eraan denk (of als iemand me herinnert) zal ik morgen hier het blokkenschema plaatsen.

13 april 2024 De grote voorjaarseditie van EquiDay
met 3 showringen vol paardvriendelijke demonstraties, 150+ stands, veel lezingen en workshops.

callippo

Berichten: 3198
Geregistreerd: 03-06-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 12:44


13 april 2024 De grote voorjaarseditie van EquiDay
met 3 showringen vol paardvriendelijke demonstraties, 150+ stands, veel lezingen en workshops.

callippo

Berichten: 3198
Geregistreerd: 03-06-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 14:34

Bellatrix schreef:
Ik heb een dubbele peesplaatonsteking in mijn voeten en kan niet 8 uur op mijn voeten staan. Ik moet steunzolen laten aanmeten en ik ben hier wel een paar maanden mee bezig. Werk moet opgebouwd worden. Ik heb staand werk maar ze proberen ook wat zittende dingen voor mij te verzinnen. Maar als ik maandag ga werken is dat maar een paar uurtjes...

Auw, dat klinkt pijnlijk.
Nee, dan is een hele dag rondlopen op een beurs niet zo'n goed idee.

13 april 2024 De grote voorjaarseditie van EquiDay
met 3 showringen vol paardvriendelijke demonstraties, 150+ stands, veel lezingen en workshops.

callippo

Berichten: 3198
Geregistreerd: 03-06-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 18:44

Bellatrix schreef:
Misschien wel maar mijn naam staat erop, geen idee of dat een probleem is.

Neehoor, dat is geen probleem :-)

13 april 2024 De grote voorjaarseditie van EquiDay
met 3 showringen vol paardvriendelijke demonstraties, 150+ stands, veel lezingen en workshops.

callippo

Berichten: 3198
Geregistreerd: 03-06-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 16:33

Leo schreef:
Uiteraard :D ik ben sowieso heel kritisch, naar mezelf en naar methodieken of adviezen. Ik zou bijvoorbeeld nooit één stroming volgen, omdat ik nooit geloof dat ieder paard binnen een stroming te vatten valt en alle issues zodoende opgelost kunnen worden, maar pak her en der kennis mee en pas toe wat ik vind passen bij mijn paard en bij mijzelf.

Dat is ook leuk aan zo'n dag als equiday, ik ervaar het juist als scherp blijven en soms juist bevestiging waarom je iets doet of juist niet doet. :)


Daar is EquiDay ook voor :-) Inspireren, kritisch (leren) kijken, nieuwe informatie opdoen. Niet om je 1 methode aan te smeren, maar juist om je keuze te bieden :-)

13 april 2024 De grote voorjaarseditie van EquiDay
met 3 showringen vol paardvriendelijke demonstraties, 150+ stands, veel lezingen en workshops.

callippo

Berichten: 3198
Geregistreerd: 03-06-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-18 19:49

Peetstap schreef:
Leo schreef:
Precies, daarom vond ik het ook zo'n mooi evenement!

Goede set trouwens van de geluidstreaming +:)+


Neem oortjes mee en uiteraard telefoon, maar moet je een app installeren om mee te kunnen luisteren via de locale wifi ??
Voor mij zou dit heel handig zijn.


Ja, de app audio everywhere. Zie ook onze Facebook (en de mail, als je voor gistavond een ticket had gekocht).

Denk ook aan je oplader, want een gele dag streamen trekt je batterij niet ;-)

13 april 2024 De grote voorjaarseditie van EquiDay
met 3 showringen vol paardvriendelijke demonstraties, 150+ stands, veel lezingen en workshops.

callippo

Berichten: 3198
Geregistreerd: 03-06-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-18 12:01

gr_roos schreef:
Dank je voor je reactie, helaas was het ons niet duidelijk dat je eerste deel uit vrijheidsdressuur zou bestaan. Heb wel van je genoten hoor, maar ik vind het jammer dat de meeste clinics aan de hand waren en dan de demo's onder de man.


Sorry, wij hadden ook niet door dat Lotte's eerste demo vanaf de grond zou zijn.

Hopelijk heb je de andere rij-demo's (de donkerblauwe blokken) wel allemaal kunnen volgen :-) Er was inderdaad meer grondwerk (en uitleg-vanaf-de-grond) dan rijden deze keer.

13 april 2024 De grote voorjaarseditie van EquiDay
met 3 showringen vol paardvriendelijke demonstraties, 150+ stands, veel lezingen en workshops.

callippo

Berichten: 3198
Geregistreerd: 03-06-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-18 12:23

Peetstap schreef:
In hal a viel om de haverklap de verbinding weg of vervormde, opnieuw inloggen op de app en het werkte weer even.
De stroom voorzieningen gelegd langs de bak bij A voor de opladers was gewoonweg gevaarlijk, lading stekkerdozen aan elkaar doorgekoppeld met tyrips bevestigd aan de stalen hekken en verward met speaker-draden op de grond.

Hal c was nog het stabielste kwa verbinding, en ook wel nodig, want met de aanwezige bose zooi wordt het een fikse galmbak.., veel mid-laag in de stem wat totaal niet nodig is bij spraakweergave.
Hier gaat het betreffende geluids bedrijf de mist in; spraakweergave kun je vrij eenvoudig inregelen.
Bij Yvet was het ietwat beter te volgen zonder oortjes.

Geluidsversterking is deels mijn vakgebied, maar begrijp dus niet echt dat het jarenlang niet beter wordt op deze locatie.


Ben je naar de mensen achter de mengpanelen toe gegaan?

13 april 2024 De grote voorjaarseditie van EquiDay
met 3 showringen vol paardvriendelijke demonstraties, 150+ stands, veel lezingen en workshops.

callippo

Berichten: 3198
Geregistreerd: 03-06-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-18 12:26

Leo schreef:
Het was weer een leuke dag :j veel gezien en rondgesnuffeld. Er was weer een breed aanbod!

Jammer was dat de audiostreaming niet goed werkte bij ons. Eerst kreeg ik nergens verbinding, uiteindelijk de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, toen werkte hij wel, maar steeds maar kort.
Jammer want je kon het een stuk beter volgen via de stream :j nu had ik veel last van pratende mensen om me heen op de tribune terwijl ik het wel graag wilde volgen.


Ben je naar de mensen van het geluid geweest? Welk advies/oplossing hebben ze jou kunnen geven?

13 april 2024 De grote voorjaarseditie van EquiDay
met 3 showringen vol paardvriendelijke demonstraties, 150+ stands, veel lezingen en workshops.

callippo

Berichten: 3198
Geregistreerd: 03-06-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 23:50


13 april 2024 De grote voorjaarseditie van EquiDay
met 3 showringen vol paardvriendelijke demonstraties, 150+ stands, veel lezingen en workshops.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 bezoekers