Hoe lopen jullie door een evenement?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Moonlight17
Berichten: 2344
Geregistreerd: 16-06-09
Woonplaats: Venray

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-18 13:25

EQFix schreef:
Misschien een wat vage vraag.. Maar ik zal ze even proberen te verduidelijken.

Als bedrijf willen wij graag af en toe aanwezig zijn op evenementen. Op beurzen zoals Horse Event, maar misschien ook in het strodorp van grote wedstrijden.

Het is best moeilijk in te schatten of zoiets oplevert, als je geen product verkoopt. Een winkel/verkoper weet aan het eind van de dag hoeveel hij in de kassa heeft en kan zo berekenen of het de moeite waard was, maar voor een dienst is dat wat moeilijker.

Daarom is mijn vraag: Hoe beleven jullie zo'n strodorp of beurs als bezoeker? Loop je er maar wat random doorheen of pik je er ook echt informatie op? Ben je actief bezig met de stands, of is het eerder een leuke afwisseling tussendoor?
Welke stands trekken dan jullie aandacht?

En, ook niet onbelangrijk.. Op welke evenementen vinden jullie het strodorp nu écht de moeite waard om door te lopen?


Ik loop er altijd al is het maar even doorheen, kijk even of ik nieuwe dingen die me aanspreken. Vraag informatie als ik iets zie zitten. In een winkel kijk ik of ik nog een leuke aanbieding zie of pak ik iets mee wat ik toch nog nodig had of echt mooi vind. Stand zijn zelden de hoofdreden dat ik naar een evenement kom, tenzij het een echte beurs is zoals equitana ofzo.

Heel eerlijk zijn er nog maar weinig evenementen waar ik het stodorp de moeite waard vind of ik kom op de verkeerde evenementen dat kan ook.

Moonlight drs: L2+10 spr: L+9 cross: B+5 Met pensioen
Vita drs: B+10 spr: L+2 Naar Italië
Diva drs: B +14 spr B +1 cross B +2


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 bezoekers