Eper paardenvierdaagse 2018

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Zirano

Berichten: 2016
Geregistreerd: 22-08-06
Woonplaats: Purmerend

Re: Eper paardenvierdaagse 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 14:22

Ik zeg ook niet dat ondernemers uit de buurt geen leuke aktie mogen houden Maar het is niet netjes om OP het terrein te gaan promoten. Dit is ook niet toegestaan omdat als je dit wel wilt doen je gewoon als standhouder moet aanmelden.(en hier dus ook voor moet betalen om dan dat allenrecht op het terrein te mogen hebben).

Sure_lee

Berichten: 10388
Geregistreerd: 19-03-13
Woonplaats: Harderwijk

Re: Eper paardenvierdaagse 2018

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-18 14:25

Ze zegt toch nergens dat ze het op het terrein gaat promoten? Ze is op het terrein aanwezig. Net als een paar 100 andere mensen. Ze heeft daanaast haar actie op FB staan en zet het hier neer.
In mijn ogen doet ze dan niks geks.

Dabo

Berichten: 11130
Geregistreerd: 25-03-04
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 14:25

Sure_lee schreef:
Ik zou het raar vinden dat je alleen als je standhouder bent je een leuke actie voor Epe mag bedenken.
Lijkt mij dat iedereen dat mag.

En zeker voor ondernemers die uit de omgeving komen is het een mooie kans toch?

Zo heb je bijvoorbeeld in de buurt ook Dabo en hippe hoofdzaken die nagenoeg hetzelfde leveren (biothane hoofdstellen)

En niet de fotografen te vergeten.... Dat zijn er ook ieder jaar meer en meer.
Belang van degene die meedoen en dus keuze hebben vind ik persoonlijk belangrijker dan een standhouder die het alleenrecht zou willen.

Hippe hoofdzaken en ik hebben inderdaad dezelfde artikelen, maar alleen ik heb een stand op de Eper, en dus het 'alleenrecht' om mijn spullen op het terrein tijdens de 4daagse te mogen verkopen...

Het is een regel van de Eper, dat er geen meerdere standhouders mogen staan met dezelfde producten.. zo is het al jaren. Maar snap dat de deelnemers dat niet weten hoor ;) :D

Zirano

Berichten: 2016
Geregistreerd: 22-08-06
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 14:38

hierbij de advertentie voor de Eper4daagse

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Zirano op 08-06-18 14:51, in het totaal 1 keer bewerkt

goesju

Berichten: 239
Geregistreerd: 09-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 14:47

Ik heb eerder in dit topic gereageerd omdat ik toen op zoek was naar stalling. En daarna eigenlijk niet meer.

Dit jaar wordt mijn eerste keer vierdaagse rijden, mijn paard heeft een goede basisconditie dus dat zit wel goed. Waar ik wel een beetje bang voor ben is dat hij heel erg opgefokt raakt door alle andere paarden. Met een normale buitenrit wil hij altijd al voorop lopen. Maar dat komt ook wel goed. Ik heb hem wel rondom laten beslaan.

Ik doe hierbij ook maar een oproepje. Ik sta op de Jagerstee, op de Wallekant. En mijn paard staat op de manege. Mochten er nog andere alleen rijden ; ik ook, dus mocht er iemand nog een maatje willen, dan bied ik me aan. Mijn paard is erg sociaal en goed bekend in de bossen van Epe ivm vakanties de afgelopen jaren.

Wij gaan morgenochtend vroeg al richting Epe. Begin er nu wel wat meer zin in te krijgen.

Zirano, kan ik ook Al eerder een afspraak maken? Of kan dat alleen pas vanaf dinsdag? Anders stuur ik je vanavond even een berichtje om de afspraak te maken.

Dit zijn wij trouwens
Afbeelding

Josien_

Berichten: 9003
Geregistreerd: 12-08-04
Woonplaats: Geldrop

Re: Eper paardenvierdaagse 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 14:52

Volgens mij stond er op de pagina van de vierdaagse een oproepje van iemand die ook alleen was, weet het niet meer zeker.

Zirano

Berichten: 2016
Geregistreerd: 22-08-06
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 14:52

Afspraken kunnen nu al ingepland worden hoor

Hubbels
Berichten: 2212
Geregistreerd: 20-05-13
Woonplaats: over de ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 14:55

Zirano schreef:
Afspraken kunnen nu al ingepland worden hoor


Hahaha net gedaan Marjan, ik snap je punt wel!

En inderdaad Merel Mulder zoekt iemand met wie ze kan rijden!

Hubbels
Berichten: 2212
Geregistreerd: 20-05-13
Woonplaats: over de ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 14:57

goesju schreef:
Ik heb eerder in dit topic gereageerd omdat ik toen op zoek was naar stalling. En daarna eigenlijk niet meer.

Dit jaar wordt mijn eerste keer vierdaagse rijden, mijn paard heeft een goede basisconditie dus dat zit wel goed. Waar ik wel een beetje bang voor ben is dat hij heel erg opgefokt raakt door alle andere paarden. Met een normale buitenrit wil hij altijd al voorop lopen. Maar dat komt ook wel goed. Ik heb hem wel rondom laten beslaan.

Ik doe hierbij ook maar een oproepje. Ik sta op de Jagerstee, op de Wallekant. En mijn paard staat op de manege. Mochten er nog andere alleen rijden ; ik ook, dus mocht er iemand nog een maatje willen, dan bied ik me aan. Mijn paard is erg sociaal en goed bekend in de bossen van Epe ivm vakanties de afgelopen jaren.

Wij gaan morgenochtend vroeg al richting Epe. Begin er nu wel wat meer zin in te krijgen.


Hey wat leuk, die van ons staan ook op de manege, dan zien we elkaar vast nog wel

Zirano, kan ik ook Al eerder een afspraak maken? Of kan dat alleen pas vanaf dinsdag? Anders stuur ik je vanavond even een berichtje om de afspraak te maken.

Dit zijn wij trouwens
[ [url=m/wREGRI.jpg]Afbeelding[/url] ]



Hey wat leuk! die van ons staan ook op de manege

MyChoice

Berichten: 2192
Geregistreerd: 08-11-17

Re: Eper paardenvierdaagse 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 15:25

Marjan in wil woensdagavond wel graag voor mijn paard!

Zirano

Berichten: 2016
Geregistreerd: 22-08-06
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 15:29

MyChoice schreef:
Marjan in wil woensdagavond wel graag voor mijn paard!

Ik heb er eentje staan om 19.30 het zou dus ervoor of erna kunnen Roept u maar

Otti1977

Berichten: 3041
Geregistreerd: 23-06-10
Woonplaats: in een hutje op de hei!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 15:31

Ik vind dat er erg fel op Suzan gereageerd wordt. Als ik hier plaats dat ik plek in mijn wei heb krijg ik toch ook niet iedereen die stalling aanbied in mijn nek..Suzan bedenkt een leuke actie en maakt dat kenbaar. Niks mis mee.

Zirano

Berichten: 2016
Geregistreerd: 22-08-06
Woonplaats: Purmerend

Re: Eper paardenvierdaagse 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 15:35

Otti ik haal uit haar plaatsing dat ze op de Eper4daags rondloopt om haar bedrijf te promoten. Ook ik heb 1 jaar niet mee gedaan omdat er een andere sportmasseur was. Ik heb toen ook niet vermeld uit netheid naar de andere sportmasseur dat ik daar rondliep. En heb dat ook niet gedaan. Dit omdat ik weet dat er gewoon standhouders aanwezig zijn met hun producten. Het zou ook niet netjes zijn als er een hoefsmid daar is dan een andere gaat rondlopen met een shirt van hoefsmederij en dat gaat verkondigen op Bokt

MyChoice

Berichten: 2192
Geregistreerd: 08-11-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 15:39

Zirano schreef:
MyChoice schreef:
Marjan in wil woensdagavond wel graag voor mijn paard!

Ik heb er eentje staan om 19.30 het zou dus ervoor of erna kunnen Roept u maar


Graag daarna, en peerd van m'n vriendin wil ook graag. We zitten 5 km van het startterrein.

Otti1977

Berichten: 3041
Geregistreerd: 23-06-10
Woonplaats: in een hutje op de hei!

Re: Eper paardenvierdaagse 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 15:48

Volgens mij loopt ze daar rond omdat ze daar altijd met de vierdaagse rondloopt.. aangezien er leuke dingen zijn op het startterrrein. Veel mensen uit dit topic kennen haar. Kunnen ze haar aanschieten.

Suzan_bobar

Berichten: 4248
Geregistreerd: 02-04-08
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 16:51

@Ellen,ik doe alleen MLD inderdaad en werk juist veel samen met sportmasseurs. Ben niveau 3 lymfedrainage therapeut en sta geregistreerd www.mldregister.nl waarbij de nascholing en kennis geborgd is.
Laatst bijgewerkt door Suzan_bobar op 08-06-18 17:27, in het totaal 1 keer bewerkt

MyChoice

Berichten: 2192
Geregistreerd: 08-11-17

Re: Eper paardenvierdaagse 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 17:08

Ik kan me de reactie wel voorstellen, Marjan betaalt voor haar plekje op het terrein. Als iemand anders dan reclame gaat maken voor massagebehandelingen is dat niet heel tof nee

djuulsie

Berichten: 12789
Geregistreerd: 13-07-08

Re: Eper paardenvierdaagse 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 17:11

@Zirano: wat een onsportieve en onprofessionele reactie. Alsof je het alleenrecht hebt. Suzan komt daar al 100 jaar en iedereen kent haar. En jullie doen niet eens hetzelfde....

Otti1977

Berichten: 3041
Geregistreerd: 23-06-10
Woonplaats: in een hutje op de hei!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 17:12

Volgens mij zijn het 2 verschillende dingen. Mld en massage

Zirano

Berichten: 2016
Geregistreerd: 22-08-06
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 17:13

Djuulsie ook ik doe lymfedrainage , Maar ik stop met deze discussie heb mijn statement gemaakt

Hubbels
Berichten: 2212
Geregistreerd: 20-05-13
Woonplaats: over de ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 17:14

Sorry maar ik kan me Marjan's reactie ook best voorstellen en zo fel is die toch ook niet.

MyChoice

Berichten: 2192
Geregistreerd: 08-11-17

Re: Eper paardenvierdaagse 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 17:40

Weeronline en weatherpro zijn het nu eens dat het rond 17-21 graden wordt met een zonnetje/half bewolkt. Lijkt mij perfect!

Otti1977

Berichten: 3041
Geregistreerd: 23-06-10
Woonplaats: in een hutje op de hei!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 17:41

Mm hier nog steeds geen boekje..Jammerrr...

Morris

Berichten: 3445
Geregistreerd: 04-04-03

Re: Eper paardenvierdaagse 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 17:51

Vanmiddag heb ik volgens mij al 4daagse gangers gespot bij de hei, schaapskooi. :D
Het was nu heerlijk weer om te rijden en weinig dazen.
Ik doe zelf niet mee, maar ik rij wekelijks in die contreien rond :j

Ik zorg wel dat ik dinsdag en donderdag niet het bos in ga *D

annebe

Berichten: 5925
Geregistreerd: 08-05-05
Woonplaats: Deventer

Re: Eper paardenvierdaagse 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 18:07

De weerberichten lijken aardig bij te trekken, super!! Wel word het wat frisser s nachts.
Liever een kruik mee, dan de tent uit drijven :)