Drico schreef:Irisjeeh1999 schreef:De PK dekjes wareb bij tentenkamp 22,50? En waren er daar ook veel of niet..? Wil graag zo'n navy dekje maar heb mijn loon pas begin van januari dus kan niet bestellen nu haha..
Die dekjes zijn ook gewoon via internet zo duur
Irisjeeh1999 schreef:Heb op 5 mei een paar laarzen gekocht, kwam er later achter dat het twee verschillende maten waren. Maar pasten beide gewoon dus dat was dan maar een foutje van mij. Maar nu, na 2x dragen, gaat er een rits steeds kapot? Het gaat zeg maar uit elkaar aan de onderkant. Kan ik hier een mailtje voor sturen of ze doen ze er niks mee, met tentenkamp producten?
Daphne__ schreef:Irisjeeh1999 schreef:Voorheen stond op de site dat het tentenkamp a.s. zondag 3 juni geopend was van 12.00 tot 17.00. Nu staat er enkel 1 juli dus ik heb ze een berichtje gedaan en ze zijn inderdaad zondag gesloten. Vind het niet heel netjes om ineens de openingstijden aan te passen zonder hier iets van te laten weten..
Mijn dagje tentenkamp van a.s. zondag gaat dus helaas niet door.. Iemand een goed alternatief?
Zie dat je in Zwolle op school zit, dan zou je eens naar Hypo de veluwe kunnen gaan. Is een outlet in hulshorst. Veel kleiner en vooral ruiterspul, maar wel leuk.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 bezoekers