Tentenkamp 2016

Moderators: RianneH, Neonlight, Nadia, balance, Lous

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-16 11:25

Weet iemand of er transportbeschermers in maat cob zijn? En wat voor type dat dan zijn? 10 Euro is echt geen geld, maarja woon er 100 km vandaan, dus om er even heen te rijden om te kijken... Zo kl*te dat ze niet verzenden |(

Julie Pebbles Bodyguard Phoenix† Melvern Noortje† Maysie

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-16 15:46

snorremans schreef:
Daphne__ schreef:
Weet iemand of er transportbeschermers in maat cob zijn? En wat voor type dat dan zijn? 10 Euro is echt geen geld, maarja woon er 100 km vandaan, dus om er even heen te rijden om te kijken... Zo kl*te dat ze niet verzenden |(

Ik ga vanavond even! Ik wil wel voor je kijken wat er ligt?

Heel graag! Bedankt! *\o/*

antje_vip schreef:
Misschien wil iemand die heen gaat wel ff voor je kijken en naar je opsturen

Zou super zijn als iemand dat wil doen :j Anders ga ik er denk ik toch volgende week eens naar toe... Vind het een beetje lastig, aan de ene kant, die 30 euro benzine valt mee als ik dan meerdere goedkope dingen daar kan halen. Maar straks vind ik niks anders dan de transportbeschermers en dan zijn de transportbeschermers alsnog duur. Bij de EJ hier in de buurt kosten ze 32 euro :+

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 12:24

Ik ga morgen *\o/*
Eerst zou iemand wat voor me meenemen en opsturen, maar ze was Zaterdag geweest en zei dat dat wat ik wou hebben al uitverkocht was en niet meer terug kwam... Maar las overal dat het Tentenkamp alleen op woensdag en donderdag was, dus heb even gebeld en idd, het is er helemaal niet op zaterdag. Dus maar besloten om toch zelf die kant op te gaan.

Uurtje rijden, maar heb toch niks te doen morgen :+

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 16:20

Euforie schreef:
Daphne__ schreef:
Ik ga morgen *\o/*
Eerst zou iemand wat voor me meenemen en opsturen, maar ze was Zaterdag geweest en zei dat dat wat ik wou hebben al uitverkocht was en niet meer terug kwam... Maar las overal dat het Tentenkamp alleen op woensdag en donderdag was, dus heb even gebeld en idd, het is er helemaal niet op zaterdag. Dus maar besloten om toch zelf die kant op te gaan.

Uurtje rijden, maar heb toch niks te doen morgen :+

En je maakt mij ook nog eens super blij!!! :))

Daarom! Uiteindelijk alleen maar goed *\o/*

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 17:15

Jeej sluitingstijd! *\o/* :')

Leef daar de hele dag al naar toe haha. Wat er nu nog ligt, blijft braaf wachten tot ik er morgen ben _O-

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 17:12

Vanmiddag zo ineens besloten die kant op te gaan. Wel een stukje rijden, 100 km, maar was het helemaal waard :D

Eind van de maand nog een keertje :')

Plaats vanavond foto's :D

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 22:11

Rideltje1992 schreef:
Ah mooi

Er was nog genoeg dus?

Jahoor, vond ik wel! Snap niet dat sommigen het de moeite niet waard vinden :P Er lag wel oud spul tussen, maar dat was dan ook heel goedkoop. Van die zadelvorm dekjes, wollige witte of gewoon een lek kleurtje met koortje langs de rand, 5 euro. Ribstof rijbroeken, 10 euro. Van die simpele witte hanschoentjes met anti slib nobjes, 1 euro.

Maar oornetjes zijn 5 euro, vliegendekens 10 euro, hoofdstellen 25 euro, vliegenmaskers 7,50, bitten 5 euro (Wel vooral apart spul of gewoon dubbelgebroken, maar dan 10,5 cm), Zweetdekens waren volgens mij 10 euro voor fleece en 15 voor wol, of 15 voor fleece, 20 voor wol.. Zoiets. Handschoenen 10 euro. Bij veel dingen stond wel, tenzij minder aangegeven.

10 euro
Afbeelding

15 Euro (Op dit moment nog te koop bij de EJ voor 70 euro :wow: )
Afbeelding

15 Euro - Lagen er als dressuurdekjes, twijfelden daar al of dat klopte... Maarja heb meerdere dekjes die echt dressuur zijn en die ook wat naar voren lopen. Als je ze dan in de kamer trekt liggen ze prima, maar deze zijn wel veelzijdigheid.. Degene op de 2e foto zeker. Achja, singellusjes even naar voren verzetten en dan ligt het prima.
Afbeelding
Afbeelding

10 Euro
Afbeelding

Hebben ook 2 vliegennetjes voor 2 euro en een rijbroek voor mijn moeder voor 5 euro! Alle prijzen zijn zonder de 25% korting :+ Oja en een wedstrijd nummersetje.

Als je binnen komt heb je rekken vol met rijbroeken, maar als je naar de achterste stelling loopt en dan het einde van die stelling, daar liggen oude type global rijbroeken, voor 5 euro. Geen ribstof, maar wel gewoon oudere modellen.. Ideaal voor mensen die gewoon een hele goedkope en simpele rijbroek willen :j

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-16 12:25

Drico schreef:
Daphne__ schreef:
Vanmiddag zo ineens besloten die kant op te gaan. Wel een stukje rijden, 100 km, maar was het helemaal waard :D

Eind van de maand nog een keertje :')

Plaats vanavond foto's :D

Jammer dat je zo'n eind uit de richting woont van mij anders had ik wel mee gewild haha :=

Oeh Rhenen is idd wel een stukje hier vandaan! Anders had je mee gemogen hoor :j

Er zitten trouwens wel dazen daar binnen.. Voelde steeds een steek en toen ik keek, zat er gewoon een daas op me. Heb nu een lading bulten :') Volgende keer spray ik mezelf in met dazenspray :+

Als er trouwens iemand is die iets wil hebben, maar te ver weg woont. Doe maar even een pb :)
Laatst bijgewerkt door Daphne__ op 18-08-16 12:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-16 13:49

Marieke1495 schreef:
Wat heb je allemaal gekocht Daphne? En dazen? :oo bah!

- HV Polo uitrijdeken
- Eurostar vliegen uitrijdeken
- 2 dekjes
- Transportbeschermers
- Rijbroek
- 2 Vliegennetjes
- Nummersetje voor op wedstrijd

Op de vorige pagina heb ik foto's geplaatst! :)

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-16 14:37

Debbie schreef:
Ik was ook op zoek naar een vliegenuitrijdeken, kon ze niet vinden maar anderen hier dus wel zie ik.. :') Waar lagen ze ongeveer?

Direct als je binnenkwam bij de dekens stond een doos op de grond waar gewone uirijdekens en vliegen uitrijdekens in zaten. Maar ook als je langs de tafel met fleedekens liep, daar in de hoek lagen de vliegendekens en vliegenmaskers en daar lagen echt een heleboel vliegen uitrijdekens! Maar wel gewoon normale vliegendekens en uitrijdekens door elkaar en het stond niet op het papiertje wat er hing, daar stond gewoon ''Vliegendekens 10 euro''.

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-16 16:53

VWestra schreef:
die transportbeschermers is dat wat ? Evt foto ervan? Zit te denken of ik woensdag/donderdag nog heen ga of nu online transportbeschermers bestel....

Deze heb ik er gehaald. Achter zit er ook bij, alleen geen foto's van gemaakt :)
Afbeelding

Ben er hééél blij mee :D Ga woensdag nog een set meenemen.

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 16:38

2x HV Polo fleecedeken
Afbeelding

2x Vliegendeken met hals
Afbeelding

4x HV Polo oornetje
Afbeelding

1x Dekje :+
Afbeelding

2x Stang en trens neusriem
Afbeelding

De bovenste neusriem is van Passier. 3 Euro voor betaald :D
Afbeelding

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 23:16

nienke555 schreef:
Zo dat is een verschil haha! Heb je echt geluk gehad!

Haha ja he! Ben er ook zo super blij mee :D

kim_hester schreef:
Lag er nog wat?
Ik ben van plan morgenavond te gaan :)

Jahoor, ligt nog heel veel! Dacht ook te horen dat ze langer doorgaan, maar dat weet ik niet 100% zeker.

Prijzen van de spullen op de vorige pagina zijn trouwens;
HV Polo deken; 25,-
Vliegendeken; 7,50
Oornetjes; 5,-
Neusriemen; 5,-
Zadelvormig dekje; 5,-
Daar gaat dan nog 25% vanaf.

Oh had trouwens ook nog een HV Polo wedstrijdblouse, voor 7,50.

Er lagen vandaag ook superleuke Loony tunes dekjes, wit, met rode randjes en silvester erop. Zo jammer dat ik er geen 1 in dressuur kon vinden :')

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-16 15:26

Bij de kassa hangt een papier waarop staat dat je geen geld terug kunt krijgen, maar wel kunt ruilen :)

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-16 15:12

Jaaaa, Zwolle zou perfect zijn! :D Al rijd ik ook gerust naar Drachten... Ben nou ook 2 keer geweest O:)

Vandaag de fleecejes gepast. Paard heb ik geen foto van, maar pony wel.. Paard heeft dezelfde deken, alleen groter :)) Buiksingeltjes zitten een beetje strak, maar ze is nu drachtig en gebruik de deken dus toch een hele poos niet, dus geen zin om de singeltjes te verstellen :')

Afbeelding

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 01:59

Zijn er nog vliegendekens en zomerdekens? :)

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 16:20

Ah top! Dan ga ik eind deze maand voor de 3e keer die kant op... Best een eind rijden, maar vooral vliegendekens kan ik nog wel goed gebruiken en dat scheelt toch behoorlijk! Vorige keer had ik 2 vliegendekens met hals voor 8 euro per stuk.. Voor dat geld heb je normaal nog geen vliegenfrontriempje :+

En ik vind altijd nog wel wat ander spul... Vorige keer 5 oornetjes gekocht, waren te mooi om te laten liggen. Ze liggen nu met kaartje er aan op mijn slaapkamer :Y)

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-18 00:37

Ik ga 3 Juni ook weer *\o/*

Al voor de 3e keer. Dit keer neem ik ook een stalgenoot/vriendin mee :Y)

Ik snap echt niet dat sommigen het niks vinden... Of ik kom steeds als er veel goeds ligt, of ik ben snel tevreden _O-
Rijd er ook een mega eind voor...

Heb er eerder een neusriem van passier gekocht, op kaartje stond 200 euro, kreeg hem mee voor 3! euro. Nogsteeds zooooo blij mee <3

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 13:28

Nee?! Wij zouden ook gaan ;(

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 13:43

Irisjeeh1999 schreef:
Voorheen stond op de site dat het tentenkamp a.s. zondag 3 juni geopend was van 12.00 tot 17.00. Nu staat er enkel 1 juli dus ik heb ze een berichtje gedaan en ze zijn inderdaad zondag gesloten. Vind het niet heel netjes om ineens de openingstijden aan te passen zonder hier iets van te laten weten..

Mijn dagje tentenkamp van a.s. zondag gaat dus helaas niet door.. Iemand een goed alternatief? :Y)

Zie dat je in Zwolle op school zit, dan zou je eens naar Hypo de veluwe kunnen gaan. Is een outlet in hulshorst. Veel kleiner en vooral ruiterspul, maar wel leuk.

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 18:00

Het was iig netjes als ze het even vermeld hadden op facebook oid.
Wij zouden zondag ook gaan, komen uit Wezep (Bij Zwolle), dus best een stuk rijden.. Als ik niet in dit topic had gelezen dat ze dicht zijn, hadden we daar mooi voor gesloten deur gestaan -O-

En dan pas 1 Juli weer open... ;( Gewoon bijna een maand later.... Ze waren eerder toch ook op zaterdag of doordeweeks eens open? Volgens mij ben ik op een dinsdag en een zaterdag geweest.. Maar nu alleen nog maar zondagen.

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-18 11:53

Ik zou gaan met vriendinnen/stalgenoten, maar ben Dinsdag geopereerd en gaat nog niet goed, dus ipv tentenkamp lig ik op bed. Vet kl*te :+

Maaar er word wel voor me geshopt *\o/*

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie