Equitana Indoor 2019

Moderators: RianneH, Neonlight, Nadia, balance, Lous

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

amber510

Re: Equitana Indoor 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-18 08:36

Ik ga ook weer! Alleen weten we nog nie welke dag.. wel doordeweeks

Hooii ik heb sinds eind november een nieuw paardje
Haar naam is malou
En is 12 het is een welsh cob
En super braaf hier een foto

amber510

Re: Equitana Indoor 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 09:05

Hoi hoi , wij gaan dit jaar op de maandag.. al een heel lijstje gemaakt hahah

alleen vraag ik me af een ding wat op mijn lijstje staat is een KEP Italia... :D weten jullie of die daar goedkoper waren? Of zijn ze daar de gewone prijs en kan ik hem beter in Nederland kopen met korting ?

Haar naam is malou

amber510

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 22:03

MelanieB schreef:
Ik denk dat je niet echt veel (meer) korting moet verwachten op de kep caps dan je hier in Nederland krijgt...
Maar het is al over 1,5e maand zo'n beetje.

Ja.. ik weet dat er best wel veel winkeltjes stonden met kep Italia.. alleen nooit naar de prijzen gekeken

Haar naam is malou

amber510

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-19 22:02

chamion schreef:
miss_lizje schreef:
Als je naar http://www.equitana.com gaat dan kies je rechts bovenin tickets, dan exhobition tickets, dan kom je op een site en scroll je naar onder, in de grijze balk kun je bij personal members of FN, daar klikt je op, dan kom je op een andere site van ticket master, en dan klik je op het plaatje links onderin, met een paard (mit glieder der FN) en als je daar op klikt, krijg je eindelijk het juiste pop-up in je scherm. Op telefoon moet je weer even naar boven scrollen voor deze pop-up.

Echt duidelijker dan dit kan ik het niet opschrijven.

Ik heb je uitleg toch iets uitgebreid, want ik wordt namelijk automatisch naar de NL site van EQ gestuurd en dan is het net iets anders.

Wel baal ik dat je maar 1 ticket op je relatienummer kan bestellen. Nu moet iedereen uit mijn gezelschap hun eigen kaartje bestellen....

Als je naar http://www.equitana.com gaat (als het goed is wordt je gelijk naar de NL site doorgestuurd. Anders fftjes taal wijzigen naar NL voor onderstaande beschrijving) dan kan je op de oranje balk drukken, waar staat: "Bestel nu u tickets voor de Equitana" dan kom je op een ticket site en scroll je naar onder, in de grijze balk kun je bij de afbeelding met daarop de tekst: "personal members of FN", en als je daar op klikt, krijg je eindelijk het juiste pop-up in je scherm. Dan klik je op "Exhibition" Daarna krijg je weer een pop up en daar moet het het relatie nummer invullen. Daarna wijst het voor zichzelf. We zouden op donderdag gaan. Laptop/computer werkt het makkelijkst. Je kan afrekening per bankafschrijving, karna (ofzo iets, vergelijkbaar met ideal) en creditkaart. Kiest altijd voor e-ticket want die is gratis en krijg je per mail opgestuurd.

Ik heb net tickets besteld alleen heb er nu 14 euro per kaartje voor betaald.. is daar de 6euro al af? En ik ben student maar kan die tickets nergens terug vinden

Haar naam is malou

amber510

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-19 10:46

Tilmar schreef:
amber510 schreef:
Ik heb net tickets besteld alleen heb er nu 14 euro per kaartje voor betaald.. is daar de 6euro al af? En ik ben student maar kan die tickets nergens terug vinden

Die 14 euro klopt!
Ik kreeg de tickets per mail en ik denk dat ze ook in je ticketmaster account staan.

Edit: ik zie dat studenten ook 14 euro betalen, zonder knhs korting. Misschien kan je daar geen korting meer op krijgen.

Ja dat denk ik! Het goedkoopst met korting is denk ik 14euro

Haar naam is malou

amber510

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 22:13

*\o/* Afbeelding

Mijn aankopen van vandaag

Haar naam is malou